Mei mama's

Hoi,

Na lang gespeurd te hebben, blijkt inderdaad het Mamaclub mei 2010 toch (bijna) helemaal uit aprilmama's te bestaan. Dus,...bij gebrek aan een echt mei-mama clubje, dan maar even hier. We zijn ook nog wel heel erg pril als mei-mama. Ik ben Anne en uitgerekend op 21 mei van mijn 3e kindje. Ik heb al twee jongens van 5 en bijna 2 (22 okt). Gek genoeg ben ik bij deze 3e zwangerschap nog meer gespannen dan bij de vorige. Ik zit continue op het internet en het schiet totaal niet op voor mijn gevoel. Dat komt misschien omdat deze beginperiode eigenlijk nog weinig merkbaar is en ik weet wat voor leuke dingen allemaal gaan komen, zoals buikje, dus leuke positiekleding kopen, schopjes en ga zo maar door.
Mei-mama's laat van je horen en dan krijgen we hopelijk snel een eigen 'club' op de site.

Anne

He Anne,

Gefeliciteerd!! We zijn idd nog erg pril Ik ben ook rond 21 mei uitgerekend, van mijn 2de ik heb een dochtertje van 3.
Ik vind het ook allemaal erg spannend. Ik heb 7 okt mijn eerste afspraak bij de vk en met haar maak ik dan ook een afspraak voor de echo. Ik ben heel erg benieuwd.

Groetjes mama van Aimée

Hoi hoi,
Gefeliciteerd allemaal. Ik ben 8 mei uitgerekend. Over twee weken en 2 dagen heb ik de eerste echo, zo spannend!! Ben al aan het aftellen hihi. Dit is ons eerste kindje. En gisteren hebben we het grote nieuws aan onze ouders en mijn broer+zus verteld. Vandaag zijn de rest van de broers en zussen aan de beurt :) Ze reageerden allemaal zo enthousiast dat ik me meteen een beetje meer zwanger voel :) (het is nog zo pril, nu 7wk+1)
Groetjes

Hallo! Goed idee voor de mei-mama's! Ik ben 15 mei uitgerekend van ons eerste kindje en heb eind september een in-take bij de verloskundige. De eerste echo is pas vlak voor de herfstvakantie, in week 11. Ik voel me gelukkig nog heel goed op wat buikkrampjes na en heb ook geen rare eetbuien ofzo. Hormonale stemmingswisselingen komen overigens wel voor in mijn repertoire- hi hi!

Hoi Anne,

Wij zijn op 15 mei uitgerekend. Ook pas net zwanger dus.
Het is ons eerste kindje en we vinden het erg spannend.
Ik voel me wel erg beroerd op het moment.
Weinig energie, hoofdpijn, moeite met concentreren.
Hebben jullie dat ook?

groetjes Mariëlle

Hoi Anne,

Wij zijn op 15 mei uitgerekend. Ook pas net zwanger dus.
Het is ons eerste kindje en we vinden het erg spannend.
Ik voel me wel erg beroerd op het moment.
Weinig energie, hoofdpijn, moeite met concentreren.
Hebben jullie dat ook?

groetjes Mariëlle

allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
zo spannend he...
ik ben 5 mei uitgerekend, heb a.s. donderdag een termijnecho dus dan weet ik wat meer, het voelt nog zo onecht...
we hebben al een dochtertje, jasmay, van net 3 jaar.
ik heb niet veel klachten, wat grotere borsten, soms wat moe, inderdaad ook wat stemmingswisselingelen en cocentratieprobleempjes...met mijn gedachten ergens anders denk ik ;)
genietse allemaal!

groetjes lot, 7 weken en 5 dagen.

Hoi,

Leuk dat er toch al zo veel mei-mama's zijn. Concentratieproblemen, da's zwangerschapsdementie en (alvast voor de zwangeren van hun eerste) hierna komt de 'ontzwanger Altzheimer', dus die vergeetachtigheid en zo blijft nog wel even. Nu zijn het de hormonen en straks als je bevallen bent, dan ben je met duizend en een dingen bezig en dan vergeet je wel eens wat. Als het maar niet je kind, denk ik dan maar (haha). Ik heb weinig zwangerschapskwaaltjes (ook niet bij de eerste twee), alleen supermoe en vreselijk veel plassen.

Anne

P.S.: ik probeer een banner uit, maar meestal lukt het me niet.

Terug
Bovenaan