Mei mama's

Hallo allemaal!

Ik ben 22 mei uitgerekend, dus nu ook pas 5w (+2d) zwanger... Ik heb al een dochtertje van bijna 16 maanden. Ik voel nog niks maar dat had ik de vorige keer ook niet, toen werd ik vanaf ongeveer 6 of 7weken een beetje misselijk. Gelukkig niet heel erg dus ik hoop nu ook niet!

Ik ga straks de verloskundige bellen en heb me dit weekend aangemeld voor Moeders voor Moeders.

Liefs!
Imkie

PS Anne, volgens mij werken banners niet op dit forum, net als foto's etc. Als het goed is komt dat nog.

PS2 Ik heb een berichtje gestuurd aan forumbeheer over dat de april en mei mamaclub door elkaar staan, daar wordt aan gewerkt...

hallo allemaal,
Ik kwam er idd ook achter dat er meer april mama's zijn dan mei mama's..
Ik ben op dit moment 8w en 3d zwanger en daarme op 2 mei uitgerekend. Ook ik vole nog niks bijzonders. Dit is mijn eerste kindje en vind het allemaal spannend. Vooral omdat ik niet weet wat er allemaal gaat gebeuren. Ik ben al sinds het begin een beetje misselijk en heb buikkrampen.
Morgen mag ik voor het eerst naar de vk en deze zouden meteen mijn eerste echo maken. Ik moet zeggen dat ik dat op dit moment het meest spannende vind. Ook ik heb mij afgelopen weekend aangemeld voor Moeders voor Moeders.
liefs en veel succes
Angelica

Hallo allemaal...

Jullie allemaal gefeliciteerd! Ik ben op 26 mei uitgerekend! Morgen 5 weken zwanger. Het is ons eerste kindje. Erg spannend allemaal!!
Over 3 weekjes eerste afspraak bij de verloskundige. Ben heel benieuwd! We hebben het alleen onze ouders/broers/zus verteld en een vriendin.
Ik ben s'ochtends wat misselijk en meer moe als anders! Ik heb last van humeur wisselingen en af en toe wat krampjes in mijn buik. Heb afgelopen week ook wat bloedverlies gehad, waardoor het erg spannend was of het wel goed zou gaan. Nu is dat over en wacht ik de eerste controle af!
Allemaal veel succes! Groetjes...

Hoi,
Ik ben uitgerekend op 8 mei. Morgen heb ik de eerste afspraak met de verloskundige, ben benieuwd op welke uitgerekende datum zij uitkomen. Ik heb een dochtertje van bijna 3 jaar (ze is jarig op 20 okt) en vind het zwanger zijn nu weer erg spannend. Ik doe mee aan moeders voor moeders, ik gun het namelijk iedereeen om ook zwanger te kunnen worden. Voor jullie allemaal gefeliciteerd met je zwangerschap!
groetjes Juul

Hallo allemaal,
Ook ik wil jullie feliciteren! Ik ben op 30 mei uitgerekend! Afgelopen zondag na 9 maanden eindelijk positief getest! Dit is ons 2e kindje. Bij de eerste had ik heel veel last van symptonen.. Was erg misselijk en ook erg lang. Nu ben ik alleen maar moe.. ik kan wel de hele dag slapen. Ook schommelt mijn humeur nogal..
Volgende week maar de VK bellen.. Omdat ik in mei een MK heb gehad hoop ik nu een vroege echo te krijgen met 7-8 weken!! Spannend!!

Heel veel succes!
Grtjs, Marjoleine

Hoi Anne en de rest van de mama's,

Ook ik ben in mei uitgerekend, de 31ste om precies te zijn. Nog erg pril dus en erg spannend, het is van de eerste. Ik voel ook kramp in mijn onderbuik en heb gedurende de hele dag vlagen van misselijkheid. Vanavond had ik ook last van m'n darmen. Is dat normaal?

Liefs Bibi

hee,wat leuk....toch al zoveel mei mama's!

allemaal gefeliciteerd!
ik heb vandaag de eerste echo...zooooo spannend!
ben vandaag 8 weken en 1 dag...denk ik ;)

heb de verloskundige nog niet gebeld...eerst dit maar afwachten.
genietse allemaal en ben benieuwd naar jullie echoos!
groetjes lot.

Hoi Bibi,
Dat is zeker normaal en geen reden om je druk te maken. Je darmen worden nu opzij geduwt om ruimte te maken. Je kan ook last krijgen van lucht.. heel charmant maar hoort er ook bij! Neus eens een beetje rond op dit forum en je zult zien dat je niet de enige bent met deze klachten! Maar als je iets niet vertrouwd gewoon je vk bellen, die kan je geruststellen en je vragen beantwoorden!

Ik ga zelf straks ff langs de huisarts, ben sinds zondagavond ziek(griep) en heb sinds die tijd zo'n hoofdpijn. Heb wel paar x parecetamol gepakt, maar dat helpt helemaal niks. Ben benieuwd of ie iets voor me kan doen.. xx

Terug
Bovenaan