Mei mama's

Hi Lot, spannend vandaag!! Laat je ons weten hoe het ging?

Bibi, last van je darmen is helaas normaal... Je hormonen gaan alles alvast een beetje verweken zodat er straks plaats is voor je baarmoeder. Daardoor werken ze wat minder goed en dat voel je dus...

Ik begin ook een beetje weeig te worden, ben 's avonds erg vroeg moe en heb gevoelige borsten. Plus ik ben al een paar dagen sjacherijnig!! En dat ben ik normaal nooit, dus dan valt het wel op... Maar het kan ook aan mijn werk liggen waar ik het momenteel niet erg naar mijn zin heb... Sinds gisteren plas ik weer in de emmers van moeder voor moeders, daar kan ik ook erg misselijk van worden (die geur!!) maar ja, het is voor een goed doel!

Hebben jullie het al verteld aan mensen? Wij aan mijn ouders en broer (reactie: dat dachten we al... Ok, het is de tweede, dus wat minder verrassend misschien maar toch!), dit weekend vertellen we het aan mijn andere broer en schoonfamilie. De rest wachten we nog even mee.

Liefs!

Hallo mama's,

Spannend Lot!.. Ben benieuwd.

@Imkie, Wij hadden de zelfde reactie bij mijn ouders. alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. Viel bij mij ook een beetje rauw..

Ik ben de heledag zo moe. nul% energie.. Boodschappen doen is al een hele klus! Word nu ook wat weeeig en de misselijkheid komt langzaamaan op zetten.. Maja, neem het maar voor lief.

MvM, Super goed doel! Bij de eerste heb ik er ook aan meegedaan en elke keer als ik die containers opendraaide moest ik meteen weer spugen.. Wat een stank!!

@Bibi80 Idd kraampjes zijn vrij onschuldig.. Zolang ze geen pijndoen of dat je bloedverlies hebt is het heel onschuldig.. Ik heb er ook last van.. snap dus heel goed dat je hier wat onrustig van word.

Grtjs, Marjoleine

Hallo

Spannend Lot! Laat het ons maar even weten hoe het is gegaan.!!

Ik ben ook ontzettend moet en mn conditie staat ook op 0, net even naar de stad gefiets (5 min) ik was KAPOT haha hoop dat dat straks weer beter wordt.
Ik had me ook aangemeld voor MvM En toen belde ze mij op en stelde wat vragen maar toen bleek dat ik niet mee mocht doen omdat ik bij mijn eerste een bloedtransfusie heb gehad. Dus helaas mag ik niet mee doen.
Hadden jullie hier eerder van gehoord?

Groetjes

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Fijn om te horen dat het er allemaal bij hoort.

Imke: ik hoop dat je schoonfamilie en je broer enthousiaster reargeren. Want het is toch wel heel bijzonder allemaal.

Ik vind trouwens dat ik niet mag klagen, ben allang blij dat het gelukt is. Het is toch een zegen als het zonder tussenkomst van een arts lukt.

Groetjes Bibianne

Na een uurtje zei mijn moeder dat het nu pas begon door te dringen en dat ze het toch wel heel erg leuk vond, gelukkig maar...

Weten jullie wat ook leuk is? Onze dochter van 16 maanden ziet ineens overal baby's en zegt dan heel enthousiast BABY!! Alsof ze het weet...

ik vang sinds vrijdag mn urine op voor MvM. In het begin ging het wel met de lucht, dacht nog "ruikt best steriel" maar vandaag ging ik zowat over mn nek bah!!! Als je dat potje opendraait... blehhhh maar het is voor een goed doel! nog maar een week of 8 ofzo... en ja had wel iets gelezen/gehoord over bloedtransfusie dat je dan niet mee kan doen. Volgensmij via een vriendin die al 2 kindjes heeft en dat destijds ook wilde doen tijdens de zwangerschap, maar dus niet mocht om deze reden.

Welkom Ro bij the club :)
Ik ben 8 mei uitgerekend, maar volgende week dinsdag(6okt) weten we meer, dan hebben we de echo. Zo spannend!!! Misschien verhuis ik dan wel naar de april mama's.. (meer wens van de gedachten denk ik hoor..) Wat was je eerste datum eigenlijk, eind april ofzo? Groetjes

Terug
Bovenaan