Hallo, weer even een berichtje vanuit de Randstad.
He mama2006 jammer dat je me verlaten hebt op het wachtbankje, maar fijn dat je nu weet dat je een gangbare cyclus hebt! Ook wel goed voor je lichaam even opschonen.
Leeuwtje, welkom op de wachtbank! Dat we maar positieve energie mogen hebben om straks te kunnen genieten van een eventuele zwangerschap, spannend he!
Joyce, veel plezier het weekeinde weg, geniet ervan!
Haha Bloemetje, ja ik kan het geduld goed opbrengen, vind het ook wel spannend zo want elke dag denk ik nu, komt het of komt het niet! Als het komt is het wel jammer omdat ik dan echt een megalange cyclus heb, en dan ga ik echt aan de etos pillen want hoe meer ik ontpil hoe langer het duurt, en zo zijn we wel een paar jaar bezig! Dinsdag gaan we samen met vakantie en testen.
Schmettering, een kinderboekenparty, hoe gaat dat in zijn werk? Klinkt leuk, ik ben dol op lezen en het voorlezen lijkt me al bij voorbaat fantastisch!
Ester, hoop dat je op de wachtbank komt!!
Wat betreft de testen, ik denk dat het ook te maken heeft met de hoeveelheid hormoon, of hoe heet dat, in je lichaam. Ik heb er 10 gekregen van een vriendin die ga ik wel gebruiken maar ik wil ook die van Sensitest want dan blijft de streep staan, leuk om te bewaren.
Qua drinken, ik drink al heel lang niet meer, dus niemand is zich ergens bewust van. Ik eet alleen geen filet americain, zachtgekookte eieren (en dat mis ik in combi met filet!). De gepasteuriseerde kazen kunnen gewoon dus mozarrela en fetta mag. Ik eet geen gerookte zalm (helaas ook een lekkernij) en geen tartaar. Zolang mijn moeder niet spontaan biefstuk maakt is er niks aan de hand. Ik was wel mijn fruit tegenwoordig en eet elke dag 1 stuk fruit en eet dagelijks yoghurt (ik lust geen melk), daarnaast elke dag groenten maar dat deed ik al. Geitenkaas eet ik wel, daar kan ik niet vanaf blijven!
Morgen nog werken, vanaf dinsdag ben ik tot en met die zondag met vakantie. Dan is Karin ook weer terug, en moeten we wel 4 zwangeren erbij hoor!
Vlinder, fijn dat je geslaagd bent voor kleding! Ik zie ook leuke dingen vooral nu met de uitverkoop maar ja, heeft weinig zin he!
Wanneer melden jullie op je werk dat je zwanger bent? Bij mij zijn er allemaal ontwikkelingen dus ik wacht niet te lang als het zo is, beetje lullig anders, en heb toch vaste aanstelling dus dat is geen probleem. Niemand verwacht het bij mij, maar toch.
Nou fijne avond, helaas weekeinde minder goed weer, hoop dat ze het verkeerd hebben!!!
Missdreamer, gaat het nog??