mei stopper?? deel 2

Begin maar opnieuw.
Ik begin het echt spannend te vinden. Mijn NOD heb ik maar op 2 juli gezet. Hoop dat ik OF zwanger ben OF dat ik ongesteld wordt. Dan is iig mijn cyclus weer op gang. Lijkt me naar als het zo lang duurt. Dan weet je ook niet wannneer je het beste  kunt klussen. Er komen spannende dagen aan voor een aantal meiden dit weekend. Laten jullie het snel weten als er nieuws is???
Ik zit aan een glas verse sinaassappelsap. Moet gezond eten nu he! Er lonkt een geopende fles wijn op het aanrecht maar daar blijf ik maar af. Drinken jullie wel alcohol nu jullie "bezig zijn"??

leeuwtje,
ja, hier is het nu ook afwachten geblazen.
9 juli nod, als het goed is. ik ben benieuwd, wie weet he.
het zou mooi zijn.

ester, hoe was het met je vriendin? alles goed? hopelijk wel.

julia, wij letten wel op, althans ik. ik drink niet na de dagen van bewust klussen.
of maar 1tje. word nog moeilijk, gaan volgend weekend naar gent met vader en zn vriendin.
maar ja, dan zit ik drie dagen voor nod. dus ik wil dan eigenlijk niet drinken, en normaal doe ik dat wel, mn vader weet niet dat we bezig zijn, zijn vriendin wel.dus nog ff denken wat voor smoes ik ga verzinnen.

hier gaat het weer goed, chaggo zijn is over. hihi. gelukkig. voel me ook heel goed nu.

liefs

Hallo, weer even een berichtje vanuit de Randstad.

He mama2006 jammer dat je me verlaten hebt op het wachtbankje, maar fijn dat je nu weet dat je een gangbare cyclus hebt! Ook wel goed voor je lichaam even opschonen.

Leeuwtje, welkom op de wachtbank! Dat we maar positieve energie mogen hebben om straks te kunnen genieten van een eventuele zwangerschap, spannend he!

Joyce, veel plezier het weekeinde weg, geniet ervan!

Haha Bloemetje, ja ik kan het geduld goed opbrengen, vind het ook wel spannend zo want elke dag denk ik nu, komt het of komt het niet! Als het komt is het wel jammer omdat ik dan echt een megalange cyclus heb, en dan ga ik echt aan de etos pillen want hoe meer ik ontpil hoe langer het duurt, en zo zijn we wel een paar jaar bezig! Dinsdag gaan we samen met vakantie en testen.

Schmettering, een kinderboekenparty, hoe gaat dat in zijn werk? Klinkt leuk, ik ben dol op lezen en het voorlezen lijkt me al bij voorbaat fantastisch!

Ester, hoop dat je op de wachtbank komt!!

Wat betreft de testen, ik denk dat het ook te maken heeft met de hoeveelheid hormoon, of hoe heet dat, in je lichaam. Ik heb er 10 gekregen van een vriendin die ga ik wel gebruiken maar ik wil ook die van Sensitest want dan blijft de streep staan, leuk om te bewaren.

Qua drinken, ik drink al heel lang niet meer, dus niemand is zich ergens bewust van. Ik eet alleen geen filet americain, zachtgekookte eieren (en dat mis ik in combi met filet!). De gepasteuriseerde kazen kunnen gewoon dus mozarrela en fetta mag. Ik eet geen gerookte zalm (helaas ook een lekkernij) en geen tartaar. Zolang mijn moeder niet spontaan biefstuk maakt is er niks aan de hand. Ik was wel mijn fruit tegenwoordig en eet elke dag 1 stuk fruit en eet dagelijks yoghurt (ik lust geen melk), daarnaast elke dag groenten maar dat deed ik al. Geitenkaas eet ik wel, daar kan ik niet vanaf blijven!

Morgen nog werken, vanaf dinsdag ben ik tot en met die zondag met vakantie. Dan is Karin ook weer terug, en moeten we wel 4 zwangeren erbij hoor!

Vlinder, fijn dat je geslaagd bent voor kleding! Ik zie ook leuke dingen vooral nu met de uitverkoop maar ja,   heeft weinig zin he!

Wanneer melden jullie op je werk dat je zwanger bent? Bij mij zijn er allemaal ontwikkelingen dus ik wacht niet te lang als het zo is, beetje lullig anders, en heb toch vaste aanstelling dus dat is geen probleem. Niemand verwacht het bij mij, maar toch.

Nou fijne avond, helaas weekeinde minder goed weer, hoop dat ze het verkeerd hebben!!!

Missdreamer, gaat het nog??

mooie dromen,
volgende week vakantie,lekker hoor, heerlijk genieten.
ik zou willen dat ik dat ook kon doen.

nou, ik ga bedje in.

liefs

Rian, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Mama 2006, wat lekker dat je eindelijk gewoon ongi bent geworden! Hopelijk komende ronde meteen raak!

Ester, spannend, het klinkt echt alsof je zwanger zou kunnen zijn! Kan me wel voorstellen dat je het hoofd koel wilt houden, maar lijkt me wel erg moeilijk.

Ik had dinsdagavond behoorlijke kramp in mijn buik dus ik dacht dat de ongi misschien eerder zou beginnen, maar er was niets. Ik heb wel nog steeds enorm gevoelige borsten en af en toe een vlaagje van misselijkheid hoewel dat sinds woensdag ook wat minder is. Vanochtend toch maar even een testje van Etos gedaan, maar die was negatief.

Half berichtje verdwenen :(

Ik heb dus vanochtend meteen 2 extra gevoelige tests besteld bij matcare. Vorige keer was ik rond dag 32 ongesteld en als ik ga tellen vanaf de buikkramp is dat op dg 32 precies een week geleden! Dus misschien toch een innesteling? Sindsdien is de misselijkheid namelijk ook minder geworden. Ben in ieder geval wel erg benieuwd en ook mijn vriend is na de negatieve test van vanochtend nog enthousiaster over het zwanger worden, hij wil ook het liefst nu al gaan shoppen voor de kleine hahaha.

Hallo meiden!

Ester, wij hebben een melkveebedrijf en melken nu zo'n 130 koeien, daarbij komt nog al het jongvee, dus dat zijn een heleboel beesten! Hoe voel jij je nu?

En mooiedromen, een boekenparty is erg leuk! Allemaal verschillende kinderboeken en leerspelletjes. De verkoopster stelet er enkele voor en daarna kun je zelf lekker snuffelen. En dan bestellen! Erg leuk!

Morgen  is mijn NOD! Kan ik nu al op het wachtbankje?? Ik denk dat ik gewoon ongi ga worden hoor, voel me niet zwanger, soms wel maar nu niet, hahaha. Heb een beetje zeuerende buik. Zal dus wel niks worden. Maar ja, we wachten gewoon af he. Als ik niet ongi word ga ik zondag of maandag testen. (als ik dat dus volhoud).

Liefs,

Terug
Bovenaan