mei stopper?? deel 2

quote: mama 2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2008 12:21:04'));

quote: mama 2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2008 12:17:58'));

quote: joycer1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2008 11:28:22'));

JUNI 2008

Kakkie
24
2
1
-

Wen        
24
1
2
28

Schmetterling
23
2
3
28

Breezer
22
1
1
29

JULI 2008

Jajo
29
1
2
1

Ester
27
2
1
1

Willemijn
33
1
2
2

Julia        
31
1
1
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

T.C.
29
3
2
5

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
3

1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

Mama van Marijn
35        
2
3
17

21052007
25
2
2
19

Blondje 83
25
2        
1
25

Missdreamer

34

1
2
volgt

mama2006                                

27

2
2
28

Wachtenden

Mooie Dromen        
31
1
1
22-6

Leeuwtje
24
2
1
27-6

Zwanger !!!!!

VK

Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

9-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
10/7
volgt

Rian
26
2
2

volgt
volgt
volgt

Hey Meiden,
Heb mezelf even verplaatst naar juli.
Vandaag zijn de RD gekomen, en ben daar erg blij mee, nu weet ik dat mijn cyclus gewoon begonnen is na het stoppen met de pil
Heb nu een gem genomen van 32 dagen, aangezien ik de vorige x ook rond dat gem zat.

Sorry, het ging niet zoals ik wou

hallo

mamma2006: jammer dat je rd's er zijn, maar nu weet je inderdaad dat het allemaal klopt. Dus heb je ook een eisprong gehad. Op naar de volgende ronde.

willemijn: voor je gevoel zit je nu al op dat wachtbankje, en hoe voelt het? Vorige keer werd ik ook eerder ongesteld dus ik weet ook niet hoe het is op dat bankje.hahaha

ester: die pukkels heb ik ook erge last van, vooral heb ik dat op mijn rug. Dit had ik ook voor ik de pil slikte, maar gelukkig is het nu zomer en kan de zon ons daarbij een beetje helpen, want dan drogen ze sneller uit.
welke hondjes heb je? Ik ben net ook met onze hond bos in geweest en met een vriendin en hun hond. Die zijn niet van elkaar te scheiden. Is echt lekker weer om te wandelen.
Wij hebben een engelse springer. Hij word nu 2 jaar.

Ik heb het idee of ik vlinders in mijn buik heb. Echt raar gevoel. Ik denk dat dit komt omdat we het te graag willen. Moet er maar niet zo mee bezig zijn. Maar dat is zo moeilijk.

liefs joyce

hoi,

dames, wat is er een hoop geschreven sinds mijn laatste berichtje gisteravond. haha.
ik ga maar weer eens mn mn kladblok klaarzitten. hihi.

mooie dromen,
ik heb al wel vaker gevoel gehad dat ik eisprong voelde. vorige keer ook.
toen voelde ik hem duidelijker dan nu, alleen was de pijn die ik erbij had nu beetje pijnlijker.
hihi, gister nog flink geklust, en vanaf nu om de dag ook weer verder. je weet maar nooit he. haha.
en inderdaad ook heerlijk om nu in 1 huis je dingen te hebben, heerlijk hoor.

zo, en wat kan jij lang wachten, weet je wel hoe lang dat nog is?
hihi, ik zou dat niet kunnen. hopelijk blijft ongi weg, en ben je over 8 maanden een trotse mama.

mama2006,
balen joh, nog steeds niet ongi, het duurt nu wel lang he?
ik hoop zo dat je zaterdag nog niet ongi bent, maar dan wel een posi test hebt.

mama van marijn,
ooh wat moeilijk, voor het eerst week weg zonder kinderen. maar langs andere kant
ook wel eens lekker, met zijn tweetjes weg.
heel veel plezier, en veel succes met het klussen.

yocher,
voor jou komt het ook stilaan wat dichterbij.
heb je wat leuks gevonden voor je zwangere vriendin?
hihi, heb je bij mij ook het voorgevoel dat het deze maand kan gaan lukken?
hihi, misschien heb je wel een gave.

ester,
ook nog steeds wachtende? wanneer wil je gaan testen?

leeuwtje,
spannend, zondag misschien weer testen,
ik hoop dat ie dan wel positief is.

mama 2006,
fijn dat rd er zijn, weet je dat je mooie cyclus hebt.
nou even dit afwachten, en dan weer klussen.

hier is dat cervixslijm weg, ook die buikpijn is over, dus denk dat ik gister mn eitje heb gehad.
we hebben gister nog geklust.
ik heb er raar gevoel over deze keer. ik heb gevoel dat het misschien best wel eens zou kunnen lukken deze
keer. ik weet alleen niet hoe ik daarbij kom. gek he.

nou dames, ga ff douche en dan naar fysio. daarna nog lekker over markt lopen en dan lekker buiten zitten.

liefs

Hallo dames!

ff kort, moet zo naar de tandarts met mijn meiden.

Kiga is de afkorting van kindergarten. Daar gaan ze van 3 tot 6 jaar elke ochtend heen.

Mijn voet is iets voller en paars/blauw. Maar kan wel weer lopen, al zie ik eruit als een oude zeeman met een houten poot, hahaha! En mijn man lacht me ook nog uit, gemeen he?

Nou, ester, hoop voor je dat je zwanger bent hoor!! ik heb ook nooit puistejs, maar sinds een week of 2 zitten ze op mijn voorhoofd. Maf he? Gelukig heb ik een pony, hihihi!

Nou, meiden tot morgen! Vanavond heb ik een kinderboekenparty bij mij thuis, kan dan dus niet forummen.

Liefs,

Hallo allemaal!

RIAN VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!!!!, fijn dat je ons komt versterken bij de zwangere mei-stoppers!

Dames er moeten er nog meer bijkomen hoor voor Karin terug komt van vakantie! stuk of drie nog.... of meer, dan valt ze van haar stoel!

Ik reageer even verder niet op iedereen, ik hoop dat alles goed gaat met iedereen, ik lees wel dagelijks hoor, maar ben zo verschrikkelijk moe dat ik nu ook even een klein tukkie ga doen (vanavond kadootje kopen voor zwager, is zondag jarig).

Meiden veel liefs en zet hem op he op het wachtbankje!

Oja ik heb trouwens twee broeken en een leuk shirtje kunnen scoren (positie).

xxx vlinder

hoi,

schmetterling, een oude zeeman met een houten poot . dan loop je niet makkelijk begrijp ik?
maar is ook wel begrijpelijk.
en je man lacht ermee? pff, niet erg lief he,. haha. maar ja, je kan er niets aan doen he. hopelijk gaat het snel weer beter hoor.

vlinder, wat leuk dat je wat komt schrijven.
erg moe? ja, je kleintje doet veel nu he met je lichaam, hopelijk gaat dat binnenkort wat beter.
en positie kleding, leuk.
kan je het al zien aan je dat je zwanger bent? of nog niet?

liefs

hey

@bloemetje22 hopelijk is het deze ronde nu helemaal goed gegaan met klussen, voor jou is het nu dus ook weer afwachten?! spannend

eigenlijk is het voor iedereen wel heel spannend!

even vraagje (en graag heel veel ervaringsantwoorden....)
welke test is nu eigenlijk echt het meest gevoelig?
die ik vanmorgen gebruikt heb is kruidvat huismerk met pipetjes en roze streep, maar eigenlijk pas vanaf 1 dag na NOD te gebruiken volgens handleiding...
als mijn rd's er morgen nog niet zijn, race is naar kruidvat of  DA voor een andere, maar wil natuurlijk wel weten welke dan het gevoeligste is, zodat ik het meest betrouwbaar kan testen....

liefs leeuwtje

haha willemijn, dus we zitten samen te pukkelen???
nou ik durf nog steeds niks te denken maar voor alsnog geen rd's hier , dus wie weet mag ik toch op de wachtbank.....ik ga ook heel hard voor jou duimen!!!

mama 2006, jammer van die rd's maar zoals jezelf al aan geeft is het ook fijn dat je nu weet dat alles normaal verloopt.....volgende maand extra duimen!!

joycer, wij hebben 2 bearded collies, een kruising husky collie en een engelse mastiff....(en nou maar hopen dat er hier geen bekenden rondzwerven want dan ben ik nu ontmaskerd haha) 4 stuks dus,   veelal hobby: flyball en behendigheid! en ik werk met honden, dus dat maakt het allemaal net wat makkelijker en leuker!!

bloemetje: ik weet het niet zo goed, van 24 dagen uitgaande dan zou morgen nod zijn, van 28 dagen dinsdag, dus als de rd's wegblijven en ik kan het volhouden dan zaterdag of zondag, dan zit ik er mooi tussenin!

schmetterling: ik heb een paar maanden terug mijn enkelbanden ingescheurd en zat ook met een dikke voet . toen mijn vriend thuis kwam moest hij ook lachen en zat ie me maar te pesten............ toen ik mededeelde dat dit ook in hield dat hij alle klusjes alleen moest doen en zelf de honden uit moest laten toen lachte hij ineens al een stuk minder hard....haha.
ik zie dat mannetje van jou al zo weer met een sip gezicht de stal in gaan hihi...
wat voor vee hebben jullie als ik vragen mag??

vlinder wat leuk dat je al positiekleding hebt gevonden......ben idd ook erg benieuwd of je al wat kan zien??

leeuwtje, ik weet echt niet wat de gevoeligste zijn, ik ben gezegend met een goede vriendin in het ziekenhuis die er een aantal voor me heeft meegenomen en die zijn ook vrij sterk...
je kunt in de gebruiksaanwijzing de hoeveelheid hcg vinden waarbij de test al afleesbaar is, dus hoe minder hcg nodig, hoe   sneller hij test... misschien kun je via google alvast wat voorwerk doen??
wanneer ga je testen??? heel veel succes!!!

ik ga nu even mijn vriendin bellen want als het goed is had die vandaag haar eerste echo...............even lekker zwijmelen!!

Terug
Bovenaan