Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Zijn hier ook meiden tussen de 21 en ongeveer 24 die bezig zijn om zwanger te worden?
Ik ben zelf 23 en heb een miskraam gehad in februari en zitten nu weer in de eerste ronde.
Het lijkt me leuk om met meiden van de zelfde leeftijd te kletsen, en ervaringen delen.

Groetjes Janine

Hoi hoi,

Zal me even voorstellen, Ik ben wendy, 21jaar, en sinds juli bezig om zwnager te worden. Heb een onregelmatige cyclus dus zit nu in ronde 7. Heb ik november miskraam gehad en 2 weken geleden ook, maar we moeten verder dus nieuwe ronde nieuwe kansen..

Hopelijk komen er snel nieuwe meiden bij!

Kuss Wendy

Hallo...,

Ik ben 20 jaar (maar lijkt me dat ik ook wel mee mag kletsen..?) en sinds december zijn ik en me vriend bezig om ons eerste kindje te krijgen. Ik zou morgen (niet) ongesteld moeten worden. Hoop zo dat het deze maand is gelukt. Heb nog geen ongi klachten. Heb namelijk vaak een dag voordat ik ongi wordt buikpijn maar nu (nog) niet. De dagen duren lang op deze manier..!

Hoop dat we hier leuk met jonge meiden kunnen kletsen.

Groetjes Lola

Hallo!

Ik ben Sanne, ik wil graag met jullie mee kletsen! ik ben 21 jaar en zit in de tweede ronde:)

Groetjes

Goedendag meiden,

Ik ben ook 21 jaar en met me vriend 25 jr. bezig sinds december om zwanger te worden.
Ik wou eigenlijk een nieuw onderwerp beginnen tot ik deze zag, want ben nu +/- 3/4 dagen overtijd heb een speling omdat ik een dag eraf rekenen met dat ongi ook wel eens later kan zijn.
Maar ben dus overtijd al 2 testen gedaan en nog niet positef wordt er een beetje gek van ben met vlagen misselijk maar veder ook helemaal niks ook een krampen voor ongi ofzo.
Dus aan de ene kant denk ik dat ik zwanger ben maar aan de andere kant denk ik dat me lichaam een spelletje met me speelt.
Streepje op de test was niet eens heel licht...

Morgen nog een test doen denk ik dan maar.

Iemand nog binnenkort een nod dag...?

Liefs babygirl.

Oh Lolo ik zie dat je noddag hebt en weet je al iets..??

Liefs

He Meiden,

Ben er net weer van het werk, ik dacht even kijken of er al wat meiden zijn  gezellig.

Wendy, dat is erg vervelend een onrelmatige cyclus had ik ook voor dat ik zwanger werd, nu weet ik het niet ben afgelopen week net weer ongi geworden na de miskraam dit duurde 7 weken en 2 dagen dus hoop dat me cyclus nu normaal wordt.
Wat vervelend dat je al 2 miskramen hebt gehad.

Lola, Tuurlijk mag jij ook mee kletsen dus morgen je NOD, spannend hoop voor je dat het raak is.. heb je wel een regelmatige cyclus?

Babygirl, Spannend zeg dat je over tijd bent.. en jammer dat de test dan negatief is.. ja je lichaam kan je echt goed voor de gek houden heb ik ook al een paar keer gehad echt vervelend..dan nog maar een keer bij jou ook haha heb jij een regelmatige cylus?
Grappig dat je net een nieuw onderwerp aan wou maken..
Ik heb hier eerder geschreven onder een bijna zelfde naam dat was toen meiden 21t/m 23 maar met dat groepje zitten we nu op hyves te kletsen.. maar daar is nu iedereen bijna zwanger alleen ik en nog 1 niet.. dus maar ff nieuwe meiden zoeken haha..

Ik weet dus niet precies wanneer mijn NOD is omdat ik ook een onregelmatige cyclus heb, ik hou het nu maar lang aan op 40 dagen .. dus dan wordt het bij mij 29 mei... ga er niet van uit dat het langer is dan 40 dagen haha

Liefs Janine

Goedendag Meiden,

@ Janine ... Erg vervelend die miskraam zeg ... was je al ver?(als je er niet over wilt hebben is het ook goed.
Ja je lichaam raar gebeuren af en toe had ergens anders gelezen als je nou gewoon een kleurtje plast waarneer je zwanger bent veel makkerlijker hihi.
Ik heb wel een regelmatige cyclus ja gisterenavond erg buikpijn gehad en dacht ook dat ik toch ongi geworden was maar niet dus dus straks nog maar een test kopen.
En ik ben daar ook even op dat forum geweest maar werdt zo stil opeens.

@ Lola ...Ik had het verkeerd gezien je hebt vandaag je nod....ik ben aan het duimen voor je dat je niet ongi wordt.

@ Wendy ... Ik hoop voor je dat je er weer met goede moed tegenaan kan naar de 2 miskramen al lijkt me dat enorm zwaar,  

Hier dus nog niks veranderd op wat buikpijn vannacht en nu een zwaar gevoel.
Ben nu aan het opzoeken of je je ochtendurine ook kan bewaren tot je de test hebt gekocht....heb niks meer namelijk en wel liever ochtendurine.

Een hele fijne dag iedereen , Liefs Babygirl.

Terug
Bovenaan