He Meiden,
Ben er net weer van het werk, ik dacht even kijken of er al wat meiden zijn gezellig.
Wendy, dat is erg vervelend een onrelmatige cyclus had ik ook voor dat ik zwanger werd, nu weet ik het niet ben afgelopen week net weer ongi geworden na de miskraam dit duurde 7 weken en 2 dagen dus hoop dat me cyclus nu normaal wordt.
Wat vervelend dat je al 2 miskramen hebt gehad.
Lola, Tuurlijk mag jij ook mee kletsen dus morgen je NOD, spannend hoop voor je dat het raak is.. heb je wel een regelmatige cyclus?
Babygirl, Spannend zeg dat je over tijd bent.. en jammer dat de test dan negatief is.. ja je lichaam kan je echt goed voor de gek houden heb ik ook al een paar keer gehad echt vervelend..dan nog maar een keer bij jou ook haha heb jij een regelmatige cylus?
Grappig dat je net een nieuw onderwerp aan wou maken..
Ik heb hier eerder geschreven onder een bijna zelfde naam dat was toen meiden 21t/m 23 maar met dat groepje zitten we nu op hyves te kletsen.. maar daar is nu iedereen bijna zwanger alleen ik en nog 1 niet.. dus maar ff nieuwe meiden zoeken haha..
Ik weet dus niet precies wanneer mijn NOD is omdat ik ook een onregelmatige cyclus heb, ik hou het nu maar lang aan op 40 dagen .. dus dan wordt het bij mij 29 mei... ga er niet van uit dat het langer is dan 40 dagen haha
Liefs Janine