Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

Meiden! heb even een lijstje gemaakt is erg leuk! kan je jezelf toevoegen.. en weet je van iedereen leeftijd Nod etc. je kan het lijstje zo kopieren en jezelf invoegen.
Ik heb afgelopenweek mijn klusweek gehad! erg veel last van mijn eisprong.. voel hem erg goed ook erg pijnlijk even! majaa weet ik wel wanneer ik aan de slag moet.. dus nu is het afwachten:)

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

sanne_88
21
2
1
13 mei

Hallo Meiden

Ik ben Kristel, 23 jaar, woon al dik 2 jaar samen met mijn vriend (30) maar hebben al 8 jaar een relatie. Ook wij gaan deze zomer voor ons eerste kindje. Alleen de gedachte er al aan, maakt mij week van binnen. De vlinders zitten in mijn buik.

Ik vind het verschrikkelijk om te horen dat zoveel van jullie al een miskraam gehad hebben. Hoop dat jullie dit een plekje hebben kunnen geven en toch met frisse moed weer ertegen aangaan.

Ik slik momenteel mijn laatste pilstrip welke half mei op is. Daarna wil ik toch een periode ontpillen om er achter te komen hoe mijn eigen cyclus in elkaar steekt en om de hormonen kwijt te raken. In de zomer gaan we waarschijnlijk aan de klus.

Het lijk me zeker leuk om mee te kletsen (ik zit ook in het topic "stoppen met de pil in augustus".

groetjes
Kristel

Goede morgen,...

Babygirl, dat is wel fijn dat je wel een regelmatige cyclus hebt..
ja klopt toen we allemaal op hyves zaten , toen kwamen we niet meer op het forum vandaag dat het rustig was..ik zat toen ook onder een andere naam anne1986 was een "schuil"naam voor het geval er bekenden op waren en wou neit dat iedereen wist dat we bezig waren om zwanger te worden, maar ja na de miskraam weet iedereen het wel dus vandaar nu onder me echte naam wat makkelijker haha
Ik was 12 weken zwanger met me miskraam..ja kreeg je maar een kleurtje als je zwanger was haha dan was het wel ineens duidelijk..
Ik weet ook niet of je die urine zo lang kan bewaren..dus je gaat straks een test halen.. ik heb er nog 6 in huis liggen haha

Sanne, dat is wel fijn als je je ei kan voelen , dat kan ik niet heb hem 1x vernomen en dat was in de maand dat ik zwanger was haha hadden we net die avond er voor geklust..
dat lijstje wou ik ook gaan maken , maar ik ben daar niet goed ik haha heb alles altijd helemaal scheef :S

Kadwiel. ja dat ontpillen is verstandig dat kan lang duren.. heb ik trouwens niet gedaan hoor haha duurde me te lang..zijn er gelijk voor gegaan na het stoppen met de pil..

Groetjes Janine

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

sanne_88
21
2
1
13 mei

Janine1986
23
1na mk
1
29 mei

Hallo meiden

Ik ben Janien, 21 jaar straks in juli 22.
Ik heb afgelopen zaterdag een miskraam gehad. Kan het nog niet echt een plaats geven. Hoop dat mn cyclus straks weer gewoon lekker regelmatig is.
Geen idee nog wanneer mn volgende NOD is. We zullen wel zien.
Eerst deze gigantische klap even verwerken.
Gelukkig heb ik een ontzettend lieve man. We zijn inmiddels bijna 2 jaar getrouwd.

groetjes Janien

Meiden! hier was ik weer! Ik had even een vraagje, zijn jullie niet bang voor de reacties om je heen? ik bedoel wij willen een kindje! en iedereen hier.. maar mensen om mij heen iig zullen mij vast erg "jong" vinden.

weten bij jullie er al mensen van af? of al reacties gehad?

Liefsx

Janien.. sterkte met je miskraam weet helaas was voor inpackt dit op je heeft..Hoever was je ( als je het niet wilt vertellen is het ook goed)
Ik hoop ook dat je straks weer een normale cyclus hebt .. was je cyclus voor dat je zwanger werd wel regelmatig?

Sanne, Ik ben niet bang voor de reacties in me omgeving maar ik ben dan   ook 23.. de een is gewoon eerder klaar voor kinderen dan een ander..
Bij ons was iedereen ook heel blij voor ons toen we zwanger waren.. en iedereen weet ook dat we weer bezig zijn voor een kindje.. weet niemand het bij jullie dan?

Liefs Janine

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

sanne_88
21
2
1
13 mei

Janine1986
23
1na mk
1
29 mei

Wachtbankje:

Babygirl                                          21                         4                                   1                             22 april

Sorry als het  niet  zo netjes staat maar heb heb dus het  wachtbankje  gedaan omdat ik dik overtijd ben maar nog  steeds een negatiefe test houdt.

Janien2008  .... Ik zat net op een ander forum te lezen bij zwanger zijn en daar zag ik ook al stukje van je staan dat je zwanger was kom ik hier lees ik dit ... ik vind erg voor je en hoop dat je het binnenkort  een plekje kan geven en dan veder gaan voor een  2de kleine wonder ... hoever was je als ik vragen mag?

Sanne_88  ... ik heb het tegen me moeder vertelt en die was er totaal niet blij mee en ze begint nu iets losser te komen maar vindt nog niet echt geweldig maar dat komt denk ik omdat ze me nog jong ziet heb namelijk ook nog een jonger broertje en zusje
en de familie van me vriend hebben gevraagd of we het zeker weten en die vinden het nu wel goed...veder niemand vertelt.

Janine1986  ... Jaaa je lichaam wat een moeilijk werkend ding zeg.
Vanmiddag weer een test gedaan ook negatief en niet eens een heel klein licht streepje te zien helemaal niks toen opengemaakt en zag ik wel dat het bevestigingsstreepje is was uitgelopen maar niet genoeg voor postiefe test.
Overmorgen nog eens testen.
Wat erg al 12 weken zwanger ... heb er geen worden voor heb je het al een plekje kunnen geven?

Hier slecht weer en heb veel zenuwen voel me moe en ben het wachten helemaal zat !!!!!

Liefs babygirl...

Terug
Bovenaan