Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

He Babygirl,
vervelend dat de test nagatief blijft..
Ja we hebben het wel een plekje kunnen geven nu , maar je vergeet het nooit..
Ik ben soms nog wel boos, omdat er uit het onderzoek niets uit is gekomen het "kindje" was alles goed mee zoals ze konden zien... en ja ik tel nog altijd automatisch verder ik was anders woensdag 21 weken zwanger stom is dat maar denk ik gewoon elke woensdag weer..
zal mij benieuwen of je test deze week positief wordt of toch de rdtje komen.. hoop het eerste voor je !
mijn cyclus werd toen telkens langer tot datik zwanger was.. en nu weer afwachten
Dus je moeder vond het eigenlijk niet zo leuk dat jullie kinderen willen .. als ze er maar eenmaal zijn haha

Liefs Janine

Heej Meiden,

Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar het zou ook wel eens kunnen dat het morgen nog komt (Vast niet, vast niet..! Ik ben positief ) Vindt het altijd maar een rot dag zo'n noddag. Ga dan erg vaak naar de wc om te kijken of er al wat is. Me collega's zullen wel denken op me werk haha.

Ik ben best bang voor de reacties van andere mensen. Ik weet wel dat ik en me vriend het kunnen maar denk dat andere mensen dat niet denken. Maarja het is ons leven en wij vinden dat we er aan toe zijn. We hebben een leuk huisje en alle  twee een goede baan. En veel liefde om te geven. Ik hoop zo dat het deze keer raak is. Dan kan ik het teminsten (over een paar weken) aan iedereen gaan vertellen en hoef ik niet maar na te denken over wat de reacties zullen zijn.

Nu weten we alleen nog niet of we zullen gaan trouwen of niet. Wil wel erg graag maar trouwen kost zo veel geld he. en ja het kan ook nog over een paar jaar.

Groetjes Lola

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

sanne_88
21
2
1
13 mei

Janine1986
23
1na mk
1
29 mei

Lola20
20
5
1
27/28 mei

Wachtbankje:

Babygirl                                          21                         4                                   1                             22 april

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

sanne_88
21
2
1
9  mei

Janine1986
23
1na mk
1
29 mei

Wachtbankje

Naam                                                      
Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Babygirl
21
4
1
22 april
  Volgens mij is het zo aardig recht;) nog nieuws hier.. ojaa ik had me vergist mijn nod is 9 mei al.. wachten is spannend!!

Mijn ouders weten ook dat we vroeg kinderen willen en vinden dat prima, mijn schoonouders zouden het ook wel leuk vinden! maar mijn vriendinnen en de vrienden van mijn vriend zitten nog helemaal niet in deze Fase.. voor hun is het nog stappen, zuipen Lang leve de lol!...

Liefsxx

Hey Hoi Meiden,

Wat leuk dat dit Topic is geopend. Leuk om met meiden van je eigen leeftijd te kletsen.
Ik ben 21 jaar en ben al mama van Aimée, Aimée wordt in juli 3 jaar en we zijn nu sinds november bezig voor een 2de. Mijn Nod is waarschijnlijk rond 3 mei.
We hebben nu 2dgn achter elkaar geklust precies op de datum van mijn eisprong (deze voel ik meestal wel, dus das wel makkelijk hihi).
Ik hoop dat het deze ronde raak is, heb een beetje last van men borsten en moet veel plassen (maar heb ook net blaasontstekking gehad dus miss is dat de oorzaak)
Nou meiden ik hoop dat we gezellig kunnen kletsen hier en dat we allemaal snel zwanger zijn!!! Succes!!

Kus Mama van Aimée

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

sanne_88
21
2
1
9  mei

Janine1986
23
1na mk
1
29 mei

Mama van Aimée                                                    
21                                  
2                                          
4                                    
3 mei                                                  

Wachtbankje

Naam                                                      
Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Babygirl
21
4
1
22 april

Hoi Allemaal..

Was ik weer.. me internet deed het even niet meer..

Lola, ja dat heb ik ook altijd op mijn nod dat ik telkens na de wc ga haha..
En is er al nieuws bij jou??
Ja dat trouwen zijn wij ok lang over aan het denken ene kant ja leuk andere kant het kost zo veel geld en die dag is zo om.. maar zoals het er nu uit ziet doen we het toch wel maar dan pas in 2011 dus duurt nog ff haha

Mama van aimee, wat leuk dat jullie al een kindje hebben en nu voor de 2e bezig zijn.
Wel fijn dat je je eisprong verneemt wou dat ik dat ook had haha kan je toch wat gerichter klussen ;)

Liefs Janine

hoi Meiden!

Ik ben dong, 23 jaar, en moeder van een lieve dochter van 1!
Wij gaan nu voor een tweede, dit is de eerste ronde. Ik heb zondag mijn NOD dag.
Groetjes dong

Hey meiden!

Heb een hoop gemist zie ik..
Wat leuk dat er zo veel meiden bij zijn!

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

sanne_88
21
2
1
9  mei

Janine1986
23
1na mk
1
29 mei

Mama van Aimée                                                    
21                                  
2                                          
4                                    
3 mei                                                  

Wendy-muis
21
7
1
15 mei ong.

Wachtbankje

Naam                                                      
Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Babygirl
21
4
1
22 april

Zoo even bij het lijstje gezet!

Heb vandaag helemaal me dag niet.. Alles zit even tegen pfff
Gelukkig is me vriend erg lief en neemt me strax uit eten..
Weet het echt ff neit meer.. maja iedereen heeft zo zijn dagen wel he..
Kom allemaal wel weer goed..

Voor de rest.. hoe is het met iedereen, en voor de meiden die bijna ei sprong hebben veel klus plezier hihi..

Kuss Wendy

Hallo meiden,

echt leuk om te lezen dat er zoveel jonge meiden zijn die ook moeder willen worden. Soms heb ik het idee dat ik de enige ben die er jong aan toe is.

Ondanks dat ik al regelmatig in mijn familiekring heb laten vallen dat ik wel kinderen zou willen, weet ik niet of ze het wel serieus nemen. Toch zouden ze het alleen maar leuk vinden wanneer het eenmaal zo ver zou zijn.

Mijn meeste vrienden zijn nu rond de 30 jaar en zijn ook rond mijn leeftijd (23/24 jaar) ouders geworden en zijn tevens weer zwanger! Daar kan ik dus zeker goed mijn ei kwijt en is het ook een dagelijks onderwerp van gesprek.

@ Janien: heel veel sterkte met het verwerken van je miskraam. Ik kan mij niet indenken wat dit met je doet. Ik wens je veel kracht en hopelijk kan een nieuw wondertje deze pijn voor je verzachten.

Groetjes
Kristel

Terug
Bovenaan