Meiden 21 t/m 25 jaar

Hee Meiden,

Hoe gaat het nu? MIsschien handig om een NOD lijstje te maken?

Mijne is 26-07-09
3e ronde
2e kindje

Grtjs, Marjoleine

Hoi Marjolein,

Mijne is (denk ik) ongeveer 18 juli
1e ronde
1e kindje

liefs,

Inge

Hai Inge,
Het wachten voor jou is bijna voorbij. Schrik niet als je in eens overtijd kan zijn en toch nog niet zwanger. Komt bij veel vrouwen voor dat de cyclus wat ontregelt is na het stoppen met de pil. Natuurlijk hoop ik dat het gewoon in 1 x raak is! Spannend!!

Grtjs, Marjoleine

Hej Marjolein!

Ja wachten is bijna voorbij. Ik ben in januari al gestopt met de pil, ik wilde eerst een half jaartje ontpillen. MAar ik ben altijd onregelmatig ongesteld geweest(ook voordat ik de pil slikte. Vorige keer was 4 weken, maar keer ervoor 6, dus weet t niet zo goed.

Hoe ging het bij jou bij je vorige kindje? Was het toen snel raak?

groetjes!

Hai Janna,

Ik ben 2x zwanger geraakt door de pil heen! De eerste zwangerschap eindigde in een MK en de 2e zwangerschap kwam mijn zoon uit. Nu willen we graag een broertje of zusje voor hem. In januari gestopt met de pil, ik ben altijd heel regelmatig ongesteld, en werd binnen 3 maanden zwanger. helaas eindigde deze zwangerschap ook in eens MK na 6 weken. Nu weer in de 3e ronde na de MK. Maar heb er een goed gevoel over deze maand. Waarom, kan ik niet zeggen,.. afwachten dus!

Ik duim voor je!

Grtjs, Marjoleine

Hej Marjolein!

Heftig voor je joh 2 mk's, lijkt me moeilijk!

Je hoort vaak dat als je een goed gevoel hebt, het ook daadwerkelijk lukt! :) Dus goede kans deze maand zou leuk zijn!

Ik zal ook voor jou duimen!

groetjes,

Janna
ps: nog steeds niet ongi!

zijn weer verder gegaan met klussen..
was vorige x heilig overtuigd dat raak was verschillende klachten 2 weken overtijd.
2 dagen voor ik ging bloeden waren klachten weg is waarschijnlijk wel raak geweest..
hebben sinds maandagavond een puppy, k moet zeggen t haalt nu voor ons gevoel wel die druk weg voor het maken van een kindje.. schilt we klussen gewoon en zien t wel of t raak iks..

Hoi Mariette,

Spannend he!:)

Leuk een puppy! Wij hebben ook een hond, tis zooo leuk:). Veel plezier en klusse;)

groetjes,

Janna

Terug
Bovenaan