Meiden 21 t/m 25 jaar

Hi Meiden!

Sorry voor het storen! Ik en een paar meiden van dit forum hebben een mama hyve opgericht. De meiden die er nu op zitten zijn 'bezig' voor een tweede kindje. En jullie zijn natuurlijk ook allemaal van harte welkom, als jullie dit leuk vinden natuurlijk. Zo kunnen wij ook weer wat ervaringen met jullie delen en andersom natuurlijk! De mamahyve is natuurlijk helemaal prive en onzichtbaar voor nietleden, zodat ook niemand mee kan lezen oid.

Je kan je email mailen naar mamahyve@live.nl dan kan ik jullie uitnodigen op de hyve.

tot snel

xx

Hai Janna,

2 mk, is niet makkelijk maar we hebben ons er goed "overheen" kunnen zetten.

Hoe is het nu bij jou? Ben je ongi geworden???

Grtjs, Marjoleine

Hoi Marjoleine,

Nog 1 weekje voor je ;).

Nee, nog steeds niet ongi!! Had vd week wel krampen die leken op degene die ik altijd krijg voor mn menstruatie... dus snap het niet. Wel n testje gedaan, negatief :(. (ik heb paar maanden geleden wat van die goedkope testjes via internet gekocht, weet je wel zoveel voor prijs van één). Dus weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.

Heeft hier iemand ervaring mee? Testjes wel of niet betrouwbaar etc.?

groetjes,

Janna

Hai Janna,

Kan het zijn dat je cyclus soms iets van slag is?? Je bent al een behoorlijke tijd overtijd. Als je het echt zeker wilt weten, kan je een test doen van clear blue. Die zijn digitaal en lees je dus gewoon af zwanger of niet zwanger. Deze zijn wel vrij prijzig. Rond de 20 euro. Dan heb je er 3.
Succes!

Voor mij inderdaad nog een weekje.. Lijkt een eeuwigheid! Heb nog steeds een goed gevoel. Mijn man ook en zelfs mijn collega vroeg of ik weer zwanger was. Ook een beetje misselijk 's ochtends en last van mijn borsten. Blijf dus hopen. Maar kan zijn dat mijn lijf me voor de gek houdt.

In mijn omgeving worden ook weer mensen zwanger en vind het zo frustrerend. Ben heel blij voor ze, maar ik wil ook zo graag!

Liefs, Marjoleine

Hey allemaal,
Ik ben vorige maand gestopt met de pil.
Maar mijn man wilde nog even wachten met voor het echie gaan tot volgende maand.
Afgelopen weekend had ik echter mijj eisprong..... (dat kan ik namelijk voelen) en toen wilde hij toch al wel een gokje wagen. Dus rond mijn eisprong hebben we ook flink geklust.
Dus misschien is dan 3 Augustus toch mijn eerste NOD................
Afwachten maar!
Wel spannend, nu mijn man toch van gedachten is veranderd! hihihihi

Haj MMdJ,
Spannend! Ik wens je heel veel succes!

@Janna, ben jij nog steeds hier?? Weet je al meer?

Mijn klachten zijn er nog steeds en worden steeds sterker. Zondag NOD.. Spannend dus nog even!

Grtjs, Marjoleine

Hej MMdJ,

Echt spannend inderdaad! Laat ons even weten of je al zwangerschapsklachten hebt!

Marjolein, zondag!! Oehhh is al bijna! Zelf wel een goed gevoel over?

Ik ben nog steeds niet ongi! Weet niet zo goed wat ik er van moet denken, laatste dagen overdag welk vlagen misselijk, maarja, doet hoeft natuurlijk niets te betekenen. Durf niet moet te testen eigenlijk, maar denk dat ik dit weekend ff dr op waag, want dat is het al 45 dagen!

groetjes,

Janna

45 dagen!!! Whoo en nog niet getest?? Ik had het allang gedaan! Ziet er dus wel goed uit!!

Ik heb er wel een goed gevoel over. Bij vlagen misselijk, erg veel moe en soms oook last van mijn borsten..

Nog een paar daagjes afwachten.. spannende tijden!

Grtjs, Marjoleine

Terug
Bovenaan