Meiden die in juni 2008 voor het eggie gaan

Hier nog een die in Juni gaat proberen! Even mijn situatie:

Lotte is op 2-5-2007 geboren. Ik geef bv en ben hierdoor nog niet ongesteld geworden. Na een hoop gedoe met condooms ben ik een maand geleden de mini-pil gaan slikken. Ik begon te bloeden en dat bleef zo. Dus ben ik maandag weer gestopt.

Na 'overleg' hebben we besloten om geen voorbehoedsmiddelen meer te gebruiken. Omdat we op dit moment liever vanaf juni zwanger zijn (dan is Lotte wat ouder en als het even kan willen we liever geen winter-kindje (bij Lotte was het ook in een keer raak)), gaan we nu 'voor het zingen de kerk uit'. Als ik eerder zwanger wordt is het ok en heel welkom, maar in juni gaan we voor het echie.

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa

Dus jullie hebben ook besloten om vanaf juni voor het eggie te gaan. Leuk hoor?. Maar goed bij jullie bestaat er natuurlijk wel eerder de kans dat het eerder gebeurd als je voor het zingen de kerk uit gaan hihi. Maar goed met condooms (zoals wij het doen) bestaat doen bestaat de kans net zo goed. Het is idd een heel gedoe maar goed je moet er wat voor over hebben he.   Ik wens jou natuurlijk ook heel veel succes met zwanger raken.   Wanneer is jou nu je verwachte NOD. Die van mij is Zondag dus ben benieuwd.

Groetjes Sharine

Hallo,

Hier wij gaan het ook in Juni weer proberen voor een tweede kindje. We hebben nu een zoon van 06-08-2007.

Heb net het foliumzuur bij de drogist gehaald. Vind het ontzettend spannend allemaal. Maar we willen het super graag! Vorige keer is het snel gegaan binnen twee keer was het raak. Ben heel benieuwd hoelang het nu gaat duren.

Vorige keer waren we de eerste in de vriendenkring die een baby verwachte. Nu op het moment krijgen 3 vriendinnen een kindje. Heel bijzonder vind ik dat. Ook weet ik van iemand die ook begint in dezelfde maand dit vind ik ook erg bijzonder!

Ben heel nieuwschierig na deze zwangerschap hoe die zal verlopen. De vorige was wel een makkie niet echt beroerd geweest wel veel moe.
Ben ook benieuwd hoe onze zoon zich gaat ontikkelen. Zie nu wel eens kindjes van anderhalf en dan vind ik het weer echt bijzonder wat ze allemaal al kunnen en doen. Zo snel dat het gaat kan me er nu nog niks bij voorstellen.

Groetjes

Diarich

Leuk dat we zo onze ervaringen kunnen uitwisselen begin het steeds spannender te vinden. De vorige keer was ik na de 9e ronde zwanger terwijl ik net een verwijsbrief had gekregen voor de gyneacoloog ivm vruchtbaarheidsproblemen bij mijn moeder. Drie dagen later teste ik positief en in de week dat ik eigenlijk naar het ziekenhuis moest zag ik een kloppend hartje op onze 1e echo. Ben echt benieuwd hoe lang het nu gaat duren en hoe mijn zwangerschap dan zal zijn en de bevalling ach alles natuurlijk . Nou juni/juli kom maar op hihihihi

Liefs Linda,

He wat grappig!!
Wij willen er juni/juli ook weer voor gaan!!

Ik ben 28 en heb een zoontje van 17-02-2007. We hadden al eerder gewild (nou ja, vooral ik!!), maar dat was toch minder verstandig. Ik ben na mijn bevallingsverlof langdurig en voor een bepaalde tijd ook vrij ernstig ziek geweest en geopereerd en daarna te snel weer gaan werken, waardoor ik overspannen thuis kwam te zitten. Niet het moment dus om kindjes te maken ...
Maar nu ga ik een andere, parttime (ipv fulltime) baan beginnen en heb ik mijn leven en mijn gezondheid eindelijk weer een beetje op de rails. En tja, waarom dan nu niet meteen? Suffe reden, maar als het nu meteen raak zou zijn, zou de baby rond dezelfde tijd als mijn zoontje geboren worden en dat vinden we toch minder leuk. En de maand erna, dan zou de baby geboren worden in een maand waarin wij al 6 (!) verjaardagen hebben van familieleden (we weten nu al nauwelijks hoe we overal op visite moeten gaan). Dus moet ik helaas nog wachten tot juni/juli. Maar langer hou ik niet meer vol, ha ha!  Ik heb de baby-kriebels al sinds januari, ik droom er regelmatig over, zucht...

Maar gezellig om hier vast wat mensen te leren kennen!

@Carolinda: gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Krijg meteen weer herinneringen aan de eerste keer dat ik zwanger werd. Wie weet wat er in de huwelijksnacht gebeurd, idd! Al was het bij mij in de hectische maand voor het trouwen al gebeurd en kwam ik er op huwelijksreis achter dat ik zwanger was... Ik was helemaal van slag, ik had niet gedacht dat het zo snel raak zou zijn, ha ha! Ik was, door alle bruiloftstress, er helemaal niet mee bezig geweest. Ben idd ook erg benieuwd hoe het een 2e keer zal zijn, hoe snel, de zwangerschap, de bevalling. Duizend keer meer dan de 1e keer, want nu heb ik het allemaal een keer meegemaakt en weet ik hoe geweldig het is zo'n ukje te hebben rondkruipen...

@Marisa: ik heb ook minipil gebruikt, ben er 10 weken lang continue van gaan bloeden en toen had ik er ook echt genoeg van!!! Helaas heeft het ook 10 weken geduurd voordat ik weer een eisprong en menstruatie had. Ik hoop dat jij minder 'van slag' bent van die hormonentroep!

@Diarich: ik was ook de eerste zwangere in de omgeving, iedereen zat me raar aan te kijken als ik weer begon te zeuren over slapeloosheid, bandenpijn, bekkenpijn en harde buiken, ha ha! Maar nu zijn er een aantal meer baby'tjes bijgekomen, dus eindelijk ook lekker ervaringen wisselen. Vind het nu ook wel weer stoer dat ik (alwetend, ha ha) kan roepen: Oh, dat hadden wij ook! En zus en zo hebben we dat toen gedaan, hi hi! En wat betreft ontwikkeling, pffff, daar ben ik zo nieuwsgierig naar! Zeker omdat mijn ventje een trage kerel is, vooral met grove motoriek is hij erg langzaam, maar wel tevreden en vrolijk. Kan ook niet wachten tot hij echt begint te praten e.d.

@meisje75: suf he, dat mensen denken dat je 'klaar' bent met 2 kinderen... Wij willen er zeker 3 en ach, wie weet wat de toekomst brengt!

@Sharine: poeh, heftig hoor, een bbz en miskraam... Lijkt me erg moeilijk om dan ook nog een pauze in te lassen, of had je dat nodig om te herstellen? Maar goed, leuk hoor, dat jullie er toch weer voor gaan. Heel veel succes.

(ben ik nog iemand vergeten, sorry dan, ha ha)

Hoi meiden

Gezellig het cluppie word lekker groot. Leuk met iedereen ervaringen te delen en vooral voor de komenden maanden.

Diarich spannend is dat he om te weten wanneer en hoe alles gaat verlopen. Begin ook weer met foliumzuur te slikken na deze ongi.

Karin fijn meid dat het weer beter met je gaat is niet niks wat je door hebt moeten maken vooral als je ook nog eens overspannen bent geweest. Goed van je dat je even hebt gewacht met het maken van kindjes haha. Maar fijn dat het nu goed gaat. En hoop voor je dat je snel zwanger raakt.

Trouwens iedereen moet hier snel zwanger raken.

Ik moet hier ongi worden maar wil nog niet erg goed doorzetten. Heb nu al drie dagen last van (sorry voor de viezigheid) donkerbruin verlies. Normaal heb ik 1 a 2 dagen last van licht bruinverlies en word ik ineens ongi. Maar goed nu zet het maar niet door erg vreemd. Maar goed we wachten rustig af.

Zijn er meer die deze dagen ongi moeten worden?.

Groetjes Sharine

@Sharine: Ik weet niet wanneer ik ongesteld moet worden. Ik geef nog steeds bv en ben nog helemaal niet ongesteld geweest sinds ik in verwachting ben geraakt van Lotte.
Het is dus uberhaupt de vraag of ik wel vruchtbaar ben. We willen de bv wel gaan afbouwen, maar dan moet Lotte eerst goed uit een tuitbekertje kunnen drinken. Daar begint ze nu zo langzamerhand mee, dus ik heb goeie hoop dat we deze zomer zwanger kunnen raken.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan