Nou, vandaag is dus mijn NOD en nog niets gezien ...
Nee, serieus, zal morgen wel komen, denk ik. Of op zijn laatst zaterdag. Ik voel verder niets dat mij aan een zwangerschap doet denken...
Het is goed dat ik jullie over foliumzuur hoor, was ik bijna alweer vergeten! Liefst een maand beginnen voordat je zwanger probeert te raken toch? Dat betekent over een paar weekjes al beginnen, niet? Wow, dat is toch stiekem wel snel, ha ha.
Ik heb al zo lang de baby-kriebels, maar er waren altijd verstandige redenen om er nog niet aan toe te geven, maar nu... zucht. Ik kon me trouwens al voor de geboorte van mijn zoontje niet voorstellen dat ik het bij 1 zou laten, heb er altijd 2 gewild. Maar nu ik zo geniet van mijn zoon, denk ik, maar 3 is ook heel leuk!!
Voor de geinteresseerden ik woon in Zuid-Limburg sinds iets minder dan een jaar, heb het prima naar mijn zin, al zal ik wel nooit het taaltje hier over nemen, te ingewikkeld. Vind het wel apart om te bedenken dat mijn zoontje dus ooit Limburgs gaat praten als hij naar school gaat...
@Linda: ha, ha, ik herken mezelf echt in je verhaal!! Vorige keer had ik ook geen pilstrips meer 2 maanden voor de bruiloft en ik had ook echt geen zin om weer 6 stuks te gaan halen, dus zitten rekenen: stel dat ik nu stop en ik zou meteen zwanger worden? Nou, in het 'ergste' geval ben ik op mijn bruiloft dan 2 maanden. Dan pas ik mijn jurk nog, dus ik neem het 'risico'. Verder niet meer over nagedacht, maar achteraf gezien was ik 4 weken zwanger toen ik trouwde, raak in 2e ronde... En ik heb een geweldige dag gehad en dus een 'cadeautje' op huwelijksreis. Ik heb dus niet gemerkt dat het onhandig was...
Ik heb trouwens geen pijnklachten met menstruatie, behalve soms wat krampjes. Ik baal vooral van het mega-bloedverlies, doorlekken is bij mij helaas normaal geworden
@diarich: wel heftig hoor, als je man uitgezonden kan worden. Is toch een lange periode om het alleen te moeten doen, zeker idd als je zwanger zou zijn. Kan me voorstellen dat je daar niet om staat te springen, maar ja, het hoort bij zijn beroep neem ik aan? Fijn dat de kans in ieder geval erg klein is. En tja condooms, ik ben er geen fan van, maar er is voor mij geen alternatief. Ik mag sinds mijn ziekte geen hormonen meer gebruiken, dus het is condoom of koperspiraaltje (maar die laat ik natuurlijk al helemaal niet plaatsen!!). Was erg jammer. Ik was eigenlijk erg tevreden met de pil die ik voor mijn zwangerschap had.
@bbje: wervel gebroken, heftig hoor! Ik ben dus ook ernstig ziek geweest, 3 maanden lang, toen mijn zoontje 3-6 maanden oud was. Heb ook vele dagen nauwelijks voor hem kunnen zorgen. Er waren zelfs momenten dat ik zo van de wereld was, dat ik me nu nauwelijks meer kan herinneren hoe hij was, wat we deden etc. Het is echt een zwarte periode in mijn leven. Ik heb het gevoel dat ik die maanden gemist heb en hem aan zijn lot overgelaten heb. Heb jij ook last van schuldgevoelens e.d.? Ik vond (en vind, ik kan er nu nog emotioneel van worden) het zo zwaar dat ik niet de moeder voor hem kon zijn die hij verdiende!