Meiden die voor een derde kindje gaan

Hoi mexxann
Ja ben bijna 5 wkn! Was in 1x raak,net als bij de andere 2! Ik weet dat we daar echt geluk meegehad hebben,als ik  het hier&daar zo lees! alles gaat goed,heb alleen wat lage rugpijn(heb al een zwakke rug) maar ja niet klagen maar dragen zeggen ze...Het zal best pittig worden met 2 kleine kindjes,hoewel mijn dochtertje in sept. naar de basisschool gaat! Mijn zoontje gaat morgen voor het eerst naar de peuterspeelzaal,ben benieuwd! Dus alles wordt anders...

Op dit moment nog geen RD dus zal wel gelijk krijgen met mn 32 dagen.
Ik verging die dag van de buikpijn, vooral met het gaan staan. Toch maar ff geklust toen ;-) ook al was het niet echt prettig want ook dat deed pijn.

Heb allemaal rare dingen maar goed, das wel eens eerder zo geweest.
Pijnlijke borsten, vanmorgen mn yogidrink in de gootsteen leeg gekieperd omdat het vlgs mij nergens naar smaakte maar daar waren mijn kids en manlief het niet mee eens, smaakt ja net als anders was de reactie... (raar!)
Ook aldoor een bol gevoel onderin mn buik. Net of er een balletje in zit,   maar ook dat heb ik alwel eerder gehad.
Hoofdpijn en last van mn ogen is nieuw deze ronde. Wel op tijd op bed gegaan dus kan niet aan slaapgebrek liggen.
Tja... weet het ook niet. Zou leuk zijn als het nu eens raak zou zijn en anders dat mn RD een beetje op tijd komen.
VOlgende week naar de gyn omdat ik dan 3 maand die medicatie heb. Hoop dat ik hem kan vertellen dat ik geen nieuwe meer hoef.
En anders...tja...misschien aan de slag met clomid.

Hoop voor jullie allemaal (incl. mezelf)  dat we snel mogen genieten van een derde ukkie in onze buiken!

Zijn er ook die na de derde nog voor meer willen gaan?
Hier blijft het bij 3 kids mocht het ons gegunt zijn.
En anders genieten we gewoon heerlijk van onze 2 koters die er al lopen.

x Mamaloe

Hoi Mamaloe

Bij ons blijft het ook bij een 3e kindje als het ons is gegund.

Groet Sharine

Hoihoi
Ik ben mama van 2 meiden (4 en 2,5) en deze maand zijn we begonnen voor een 3e.
Voordat ik zwanger was van de oudste heb ik een miskraam gehad, en daarna een lange weg via de medische molen voordat ik van haar zwanger was. Van de 2e was ik spontaan zwanger na 3 maanden. We zien nu wel hoe het gaat, in ieder geval niet meer de medische molen in.
groetjes Melanie

Terug
Bovenaan