meiden HELLUP ik weet het niet meer

Yoëll slaapt 's nachts erg slecht, we dachten dat het tanden waren (al drie maanden)
Nu is het overdag dus ook feest. Zodra ik zijn kamer om een uur of tien in stap om naar bed te gaan, gaat hij brullen.
In eerste instantie kon ik dan naast zijn bedje zitten en werd hij rustig en viel in slaap. Zo ging ik steeds een stukje verder naar de deur zitten en kon erna weg lopen.
Maar nu is niets meer goed, of ik nu naast zijn bedje zit of meteen weg ga, hij zet het op een brullen en stopt er niet meer mee.
Gister is hij om 9 uur begonnen met huilen (hij was 7 keer wakker in de nacht), ik heb 3 kwartier naast zijn bed gezeten en sliep, ik zat bij de deur en hij sliep ik stond op de gang en brullen. Ik heb hem toen om kwart over tien eruit gehaald en in de box gedaan. Ook daar is het brullen verder gegaan, hem bij me genomen, maar hij was schijnbaar zo boos dat het niets hielp. Om 12 uur met hem een boterham gegeten en een flesje gegeven, tijdens zijn fles sliep hij. Ik loop de trap op en ja hoor weer brullen.
UIteindelijk is hij om 13uur in slaap gevallen tot 13.45. Daarna was hij gezellig en om kwart voor vier weer huilen. Hem eten gegeven en half slapend naar boven met hem. Ik leg hem in zijn bed en brullen maar.
Hem 's avonds om half acht fles gegeven en is als een blok in slaap gevallen. Hij kwam vannacht pas om 4 uur (ook gillend).

Ik heb geloof ik van alles al geprobeerd, maar geen resultaat. Ik heb het even helemaal gehad en vind het heel erg om te zeggen, maar ben blij dat ik zo even kan werken.

Wie o wie heeft er tips please??? Op het cb zeggen ze ach het is een fase waar je doorheen moet. Ja hallo een fase van 4 maanden of 8 maanden?

Jemig, meid....
Ik kan je niet helpen want wij hebben er geen last van, maar wilde je toch even sterkte wensen. Lijkt me erg zwaar zo. Dan word je wel weer even van je wolkje getrapt....

Hou vol!!
Liefs Annet

HE joh, lastig zeg.
Ga anders toch maar eens een osteopaat bellen ofzo. Ik heb er geen ervaring mee, maar veel meiden hier hebben er goede ervaringen mee. Hij zal het heus niet slechter maken dan het al is (als dat nog kan).
Sterkte!
En werkse. Is helemaal niet erg om dat even lekker te vinden hoor. Zo kan je er vanavond weer beter tegen.
Liefs Nelleke

Ik zou idd eens een otheopaat (geen idee wat dat precies is) of een chiropractor proberen. Dat laatste heb ik met Lukas gedaan en of het toeval is of niet maar sindsdien slaapt hij zeker beter.

Veel sterkte in elk geval

Annemieke

Ik begrijp je helemaal....
Ik heb dat niet met Senna als ze naar bed moet ofzo...
Maar gewoon de hele dag brullen...
En dat is zo frustrerend....
Tsja mischien zijn bedje anders zetten? Schilderijtjes van de wand halen?
Dat prikkelt mischien heel erg ofzo....
Bij sommige werkt dat...
En ik kan best begrijpen dat je nu even lekker aan het werk wil...
Ik heb ook de afgelopen dagen ook een moment gehad dat ik echt even lekker weg wilde...
Maar goed...Mischien dat maar proberen?

Groetjes

pfff zwaar!! heb er zelf geen ervaring mee, dus advies gebaseerd op ervaring zit er niet in.

Maar goed hier komt het toch.... rrr rust reinheid en regelmaat. Wat als je probeert om iedere keer precies hetzelfde te doen. dus Wakker, verschonen, eten spelen/knuffelen en dan wakker op bed. Zorgen voor een vast patroon, dat geeft houvast voor een klein mensje.

of.... heeft ie misschien ergens last van? allergie ofzo?
of.... een nachtlampje/knuffel/tshirt (gedragen) van jou op z'n hoofdeinde
of.... een keertje laten huilen? (ben ik geen voorstander van, maar als niets meer werkt moet je soms toch wat doen.

succes

mama van Rêve

overdag zoveel mogelijk prikkels wegnemen? dus weinig lawaai, geen tv/radio, geen lawaaidingen in de box, proberen  dat ie veel thuis is en dezelfde mensen ziet....

ik doe maar een gooi hoor...

Terug
Bovenaan