meiden HELLUP ik weet het niet meer

Hoi hoi,

Nou ik kan je niet echt helpen maar misschien helpt het een beetje dat je niet de enige bent. Ik vind je verhaal heel herkenbaar.
Mijn zoontje is nu net 9 maanden en het is de laatste tijd ook weer drama snachts. En verder is hij overdag ook niet echt de vrolijkste. Hij brult en brult en brult.
Ik word er af en toe echt gek van. Soms is het wel even over hoor, maar er hoeft maar dit te gebeuren of het begint weer van voren af aan.
Hijkrijgt nu zijn eerste tandjes en is snotverkouden dus misschien is dat het. Maar ja...zo is er elke keer wel iets.

Ik hoop ook maar voor ons dat dit een fase is, al duurt die nou toch al weer heel erg lang.

Met tussenpozes gaat het wel goed hoor. Dan is hij ook vrolijk en super lief. Maar over het algemeen is hij druk, wild, en behoorlijk drifitig en pittig.
Erg vermoeiend en soms ben ik stiekem wel jaloers als ik hier lees dat andere kindjes zo gemakkelijk, vrolijk zijn en zo goed en lang slapen.

Maar ja ieder kindjes is anders.
Hopelijk krijg jij wat tips waar ik ook wat aan heb.

Milan is gewend om alle aandacht te krijgen, en dan vooral van broerlief. Die twee zijn echt kop en kont. Maar als meneer dan s'middags moet gaan slapen heb ik ook vaak dat hij aan een stuk door brult. Op een gegeven moment heb ik hem op advies van oma en CB gewoon laten brullen af en toe even spieken maar gewoon laten liggen, ik mocht ook geen oogcontact maken met hem. En als ik het echt te erg vond worden dan liet ik Jorick even in zijn slaapkamertje binnen en toen viel hij gewoon in slaap,. Nu heb ik gelukkig dit probleem niet meer, maar ik ben nu wel zo dat als meneer huilt en er is niets aan de hand dan laat ik hem nu wel een poos brullen en zoek zelf een plekje in huis op waar ik hem het minst hoor.

Meid heel veel sterkte en misschien is dit gewoon weer zo'n beroemde sprong....

Jolanda

Hai Pauline
Dit hebben wij ook een tijd lang gehad met Evi... vanaf dat ze 6 maanden oud was.

Mijn tip is, ga naar de dokter!
Evi had een flinke middenoorontsteking!
(en we zijn wezen vliegen... met alle leed van dien...)

Sinds vorige week heeft ze antibiotica en sindsdien slaapt ze echt weer super!
Een verademing!
Hopelijk helpt een dok bezoekje voor je geruststelling uberhaupt.

Sterkte met je kleine man!
liefs Daan

Niet dat ik je ongerust wil maken, maar vaak is er dan toch iets aan de hand... idd teveel prikkles, tandjes of een verkoudheid die nog niet doorzet, een bezoekje aan de huisarts kan echt geen kwaad, miscchien hebben ze ook nog andere tips......

Heel veel succes en ja, werken is dan best even lekker  en dan ben je geen slechte moeder hoor.....

Haai!

Al mijn ideeen zijn geloof ik al genoemd ondertussen:
Ik zou ook inderdaad zijn oortjes na laten kijken denk ik! En Thomas is een lief maar heel erg druk kereltje. Hij ziet en hoort alles en ook nog veel te veel... Ik probeer een zo strak mogelijk schema aan te houden voor hem. dat betekent dat ik alles aan eten en slapen en douchen/badderen op dezelfde tijd probeer te doen. Ik probeer één dagdeel rust in te plannen. Dus óf s'morgens dingen doen buitenshuis, óf s'middags. Het dagdeel thuis is dan ook om thuis te spelen, knuffelen en iets prikkelarmer door te brengen. Als ik meer doe dan is ie eigenlijk overprikkeld en is er soms ook geen richt mee te schieten. ( is dat trouwens ABN of betuws..?) En die heel enkele keer dat er 's nachts geen richt mee te schieten is en zeker weet dat ie geen au heeft doen we zijn deur dicht, onze deur dicht, en verstand en gevoel even op nul en ogen dicht! Hier helpen de RRR-regels dus wel...
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik denk wel aan je!!

-X- marieke

en o ja, Ik durf eerlijk te zeggen dat ik mijn liefste Frummel met alle liefde naar oma breng om heerlijk een dagje te gaan werken!!! ( Of klink ik nu een beetje ontaard?)

Bah wat vervelend, ik zou het inderdaad ook eerst eens even laten onderzoeken dan kun je in ieder geval uitsluiten dat het iets medisch is.
Verder kan ik je alleen veel succes wensen en hopen dat hij snel weer wat beter in zijn velletje zit.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan