Hoi hoi
Vannacht is het redelijk gegaan. Hij werd om kwart voor twaalf wakker. Even bij hem gezeten, aai over zijn bol en slapen.
Toen werd hij 5 uur gillend van schrik (waarschijnlijk) wakker, dus hem bij onsgenomen en heeft hij heerlijk liggen slapen tot half acht.
Vanmorgen hem om kwart over tien naar bed gebracht en toen ik zijn deur open deed, klampte hij zich met twee handen aan me vast. Ik legde hem in bed en bleef tegen hem praten dat hij lekker even ging slapen en mama op de gang bleef enzenz.
Hij zette het op een brulle en stopte dan weer even (alsof hij wilde weten of ik er nog was) Dus ik zette de wasmand voor zijn deur, daarna nog even een beetje huilen en jammeren en na vijf minuutjes in slaap gevallen.
Pfieeeww dit is de goede weg.
Over de vloer ligt hij hele dagen te dweilen op zn rug met zn hoofd over de vloer en hij geeft geen andere tekenen van zere oren, dus we denken toch dat het met uitproberen en verlatignsangst te maken heeft.
Volgende week slapen we in de caravan, misschien dat dat beter gaat, omdat hij dan meer hoort van leven om hem heen en wij dichterbij slapen.
Bedankt voor jullie medeleven, toch ook wel fijn om te zien dat hij niet het enige brulaapje in het midden is hihi
Pauline