meiden HELLUP ik weet het niet meer

He Marieke hier in ABN - land is "geen richt mee te schieten" niet bekend hoor! Ik weet even niet waar Angelface vandaan komt uit mijn hoofd, maar ik denk dat we nu al meeste stemmen gelden kunnen doen. Maar geeft niks hoor. Houdt ons scherp..
Liefs Nelleke

Angel komt uit Vlaardingen ( bij Rotterdam) maar idd nog noooooooit van gehoord, ik denk dat "geen land mee te bezeilen " voor ons bekender klinkt....

Poeh lastig hé. Vanmiddag heeft mijn moeder het geprobeerd en hij blef stil in bed, toen ze zijn deur open liet en op de gang was, was er niets aan de hand. Maar zodra ze in onze slaapkamer ging staan begon hij met brullen.

Hij heeft pas oorontsteking gehad en greep toen steeds, de hele dag door naar zijn oren en nu is het puur en alleen  als je zijn kamer binnen stapt.

We bijten nog tot aan vrijdag door de zure appel en dan bel ik de HA

Pauline

Tip...bel donderdag. JE wil niet weten hoeveel mensen op vrijdag nog even een afspraak willen voor het week-end. Jullie zitten er nu toch al lang genoeg mee!
En niet te zacht vertellen hoor. Beetje aandikken mag best. Dan gaan ze misschien wat harder lopen.
Liefs Nelleke

Hoi Pauline,

Ik denk dat alle tips die ik je kan geven, je vast al geprobeerd hebt... Je bent immers niet pas een weekje aan het "aanmodderen" . Ben benieuwd wat de huisarts je gaat vertellen, laat je niet afschepen met "het zal wel een fase zijn" ik denk dat dat wat je zelf al zegt nu al te lang duurt!
Succes bij de HA!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi Pauline,

ik vroeg me af of Yoel nog een beetje heeft geslapen, gisteren en vandaag. Ik vind t echt vervelend voor je. Ik had dit de 1e 10 weken, maar dat kwam omdat we allemaal nog moesten wennen en ik er geen regelmaat in had. Ik neem aan dat je dat nu wel hebt.
Misschien zou je idd eens een osteopaat of chiropractor kunnen proberen. Baadt het niet, dan schaadt het niet. En als dit helpt, misschien heeft hij wel ergens last van.

Ik hoorde laatst van iemand dat haar kindje middenoorontsteking heeft. Hij wilde ook absoluut niet liggen en toen kreeg zij te horen dat je niet WILT liggen met oorpijn, omdat dat de druk verhoogd, dus meer pijn geeft. Misschien heeft hij daar last van? Ik hoop dat je er snel achter komt.

Liefs Maaike

Hoi hoi
Vannacht is het redelijk gegaan. Hij werd om kwart voor twaalf wakker. Even bij hem gezeten, aai over zijn bol en slapen.
Toen werd hij 5 uur gillend van schrik (waarschijnlijk) wakker, dus hem bij onsgenomen en heeft hij heerlijk liggen slapen tot half acht.

Vanmorgen hem om kwart over tien naar bed gebracht en toen ik zijn deur open deed, klampte hij zich met twee handen aan me vast. Ik legde hem in bed en bleef tegen hem praten dat hij lekker even ging slapen en mama op de gang bleef enzenz.
Hij zette het op een brulle en stopte dan weer even (alsof hij wilde weten of ik er nog was) Dus ik zette de wasmand voor zijn deur, daarna nog even een beetje huilen en jammeren en na vijf minuutjes in slaap gevallen.

Pfieeeww dit is de goede weg.

Over de vloer ligt hij hele dagen te dweilen op zn rug met zn hoofd over de vloer en hij geeft geen andere tekenen van zere oren, dus we denken toch dat het met uitproberen en verlatignsangst te maken heeft.
Volgende week slapen we in de caravan, misschien dat dat beter gaat, omdat hij dan meer hoort van leven om hem heen en wij dichterbij slapen.

Bedankt voor jullie medeleven, toch ook wel fijn om te zien dat hij niet het enige brulaapje in het midden is hihi

Pauline

Terug
Bovenaan