meiden ik kap hier

ik ben het namelijk spuug en spuug zat. het is altijd gezellig geweest maar er zijn een aantal die het gewoon verpesten. en het niet met andere eens zijn en toch hun eigen mening door douwen.

ik heb een eigen site gemaakt, en als je wil kom je daar maar eens kijken   om echt gezellig te kletsen.

http://familie.clubs.nl/gezinenrelatie

groetjes en het gaat jullie goed. knuff jantine

ik ben er verder nog aan het werk mee, maar hij is bijna klaar.

O ja voor de gene die dacht leuk te zijn en mij die e-mail gezonden heeft, even een waarschuwing, ik ben op het politiebureau geweest.
ik heb geen zin in kinderachtig gedoe

Hoi Jantine,

Ik wens je veel succes nog met je thuissituatie, je site en natuurlijk je kleine man! Dat je je stoort aan mensen die het niet met andere eens zijn  en hun zin "door douwen" begrijp ik niet helemaal.. (zeker iets gemist)

Iedereen mag toch zijn/een eigen mening hebben en als je iets niet wilt lezen hoeft dat toch niet? Dacht dat dit  juist jouw standpunt was?

Maar hoe dan ook, leuk je hier "gelezen" te hebben en het ga je goed!

Esmé mv Kay

Dat was niet uit je topic op te maken, zag later pas dat je er nog  een eigen reactie  bij had getypt..

Ik weet niet wat je hebt ontvangen, maar veel sterkte ermee!

Esmé mv Kay

hoi jantine
ik weet niet wat er is gebeurd maar vind het erg jammer dat het zo moet gebeuren zeg maar
het was zo'n gezellig forum, ook de tijd dat we allemaal nog zwanger waren
maar ik ga je gezellige verhalen en tips enzo wel misssen
sterkte meid hoop dat je nog weer terug komt...........
groetjes sandra en annique

hoi jantine

ik srik hier een beetje van!!!!!!!!
wat is er gebeurt dat je naar het politiebureau bent gegaan?
word je lastig gevallen ofzo?
ik vind het jammer dat je weggaat ik bedoel ik vond het wel leuk jou discussies over csi en al je waaroms enzo juist gezellig en ik kan nix terug lezen dat er iets erg gebeurd is behalve die ene keer dat jij je aangevallen voelde
maargoed ik wens je suc6 met jr je mannetje en je site
nogmaals jammer dat je weggaat.

groetjes

Terug
Bovenaan