meiden ik kap hier

dacht even lekker gezellig op het forum te lezen...krijgen we dit weer!
ik word er een beetje moe van.
ik vind ten eerste dat ieder zijn mening mag hebben en ten tweede (wat ik al eerder gezegd heb) trekt iedereen het hier zo persoonlijk en negatief aan.

Ik weet niet wat er gebeurd is, waarom Jantine boos is. Maar dat iemand haar van dit forum blijkbaar een dreig-mail ofzo heeft gestuurd vind ik te gek voor woorden.

Ik hoop dat het toch nog normaal word hier.

Sjees zeg!!

Schrik hier ook wel van, iedereen heeft idd zijn eigen mening.
Maar je zal vast een goede reden hebben gehad om naar de politie te gaan, ik wens je veel sterkte op je eigen forum en ook dat de gene die jou deze mail gestuurd heeft zich nog eens 10 keer omdraaid dit is gewoon te gek voor woorden hoe het moet lopen.
Ik hou het overigens bij dit forum zo veel tijd heb ik helaas niet meer om alles bij te houden en vind het de afgelopen tijd wel gezellig hier ,maar toch heel veel succes.

Liefs bianca

Hoi Jantine,

o,o,o,o een dreig mail.......
Ik vind het echt te gek voor woorden...
Zoiets hoeft toch niet !!!!!!!!!!
Ik weet natuurlijk niet wat erin staat maar het zal erg genoeg zijn anders ga je niet naar de politie.
Jammer dat het zo moet gaan zeg.
Ik wens je al het geluk van de wereld met je mannetjes !!!
( Vond dat je altijd wel leuke onderwerpjes had. )
En zal zeker ff een keer op je site komen kijken.

Groetjes Marina.

Ik vraag me af of er iemand van deze site is die dit allemaal in de gaten houdt ne evt mensen eruit schopt als ze vervelend worden.
Zou wel moeten denk ik want wat er u is gebeurd is belachelijk en verschrikkelijk.

groetjes,
Clautje

Terug
Bovenaan