meiden ik kap hier

meiden, je kan je aanmelden als lid op de site, en dan kunnen we daar nog verder kletsen. ik ga hier geen woord meer over vuil maken. lid worden van de site kost overigens niets

Hoi Jantine,

Jammer, dat je er zo over denkt. Het was volgens mij toch, op een enkel meningsverschilletje na, best gezellig hier. Ik snap dat een bedreiging de druppel kan zijn, maar probeer je niet te laten kleineren door zoiets. Ik denk dat je die persoon er alleen maar meer mee hebt door gewoon door te gaan met dit forum en dat soort reacties gewoon langs je neer te leggen.

Ik wens je het beste, ook voor jouw man en kleine Cor, ennuh, je weet het hè, investeren in je relatie!!

Groetjes Fonske.  

Toch raar zeg, wat een onschuldige site als deze toch te weeg kan brengen!! Echt te triest voor woorden!! We hebben allemaal nu 1 of meerdere kindjes en toch nog dit kinderachtig gedoe.. bleeeh!!

Gr Claudia

Hoi Jantine,

Als je dit nog leest...
Jammer dat je er hier mee stopt.Was altijd wel gezellig.
Ik zit tegenwoordig vaak op het forum van beebiesite waar nikki haar eigen site heeft.Het is daar ook erg gezellig.Ik kom zeker een keer bij je nieuwe site kijken

Groetjes van Anouschka mv Nikki

Hoi Jantine,

Jammer joh, ik vond je altijd heel gezellig!
Heel veel succes met de kleine en ik hoop dat het ook beter zal gaan tussen jou en Cor!

Groetjes, Marieke

Ik denk dat ik ook iets gemist heb, ik vind het juist wel fijn dat iedereen een eigen mening heeft. Je hoort dan verschillende dingen en daar kan je zelf volgens mij veel meer mee.

Jantine spreek je nog via Hyves.

Lilian

Ik heb ook iets hier gemist, maar ik geloof iedereen dat ze iets hebben gemist.
Dus ben niet de enige.

Ik snap die dreig mail niet en hoe weet je zeker dat het hier van af komt.?

Nou succes met je site en ik hoop dat het niet is om iedereen weg te halen van de site.
Omdat sommige meiden vonden dat je teveel onzin er op zetten.
En dat je het niet druk vind,   en dat dat niet naar je zin is.
En dat je daarom een beetje beledigd bent.

Nou meis ik geef je mijn alle vertrouwen en ik hoop dat het snel uit de wereld is.
Het is jammer dat je opgeeft, maar succes met je site.

Liefs Ilse

hoi hoi

jakkie jakkie waarom blijft het toch continu doorgaan met die rare fratsen........

waarom kunnen we hier niet gewoon gezellig kletsen en vragen stellen en herkenning vinden,,, waarom moet het nu zo...

jammer hoor..
ik weet, net als de meesten , niet wat er gebeurd is, maar ws erg genoeg om hier weg te gaan... (het maakt me trouwens wel erg nieuwsgierig.)

maar goed , hoop dat het allemaal goed blijft gaan met je ga je wel missen op de een of andere manier..

je was toch wel een beetje( met nog een paar  anderen)  de gangmaker hier............

liefs tobi

Terug
Bovenaan