Meiden tussen de 20-25 jaar zwanger

Woei! Even mijn blijdschap delen! 
Ivm bloedverlies afgelopen dinsdagavond hebben wij zojuist een echo gehad om te kijken of het allemaal wel goed ging.  Dit was gelijk onze eerste echo en het was super mooi! We konden het hartje duidelijk zien kloppen en de berekening van de verloskundige kwam overeen met hoe groot het kindje was.  We zitten nu op 7+6 en hebben volgende week vrijdag weer een echo (die stond als eerste echo en mag gewoon doorgaan nu.  We zijn erg blij en helemaal gerustgesteld.  Dit wordt ons eerste kindje, nu nog maar 1.44 cm groot maar dat zal snel veranderen.  20 juli 2018 uitgerekend.  Zo blij! 

Hallo!
ik ben 25 en net zwanger.
meer dan een jaar mee bezig geweest en uiteindelijk bij 
de gyna terecht gekomen voor fertiliteitsonderzoek. Na paar weken van een hoop echo's was ik over tijd en kreeg ik te horen dat ik zwanger was! 
Fijn om te lezen dat er meer van mijn leeftijd zijn. Al mijn vriendinnen zijn nog niet toe aan kinderen dus kan het met niemand delen van mijn vriendinnen

Hallo. 

Wat leuk een topic met zoveel jongere mama's en mama's to be! :)
Ik ben 24 jaar en sinds eind oktober is mijn implanon verwijderd. Woon samen met mijn vriend van 28 en hebben beiden een goede baan. Nog wel in een huurwoning maar is prima voor de eerste jaren. 

Ik heb drie jaar lang de implanon gehad, 3 dagen later al ongesteld. Weet alleen niet hoelang mn cyclus is dus als ik uitga van 28 dagen is mn NOD morgen... spannend! 

Liefs

Hoi hoi! 
Ik ben zelf 24 jaar en op dit moment 23+1 dag zwanger. Super leuk dat ondanks dat het niet gepland was, het wel welkom is! Gefeliciteerd!

Mijn vriend en ik hebben er wel heel bewust voor gekozen. Maar ik merk dat het zwaar is. Ik heb niet de makkelijkste zwangerschap, veel last van maagzuur en misselijkheid. Maar, ik sla mij er doorheen. Ik voel mij als een leeuwin die voor haar jonge wil zorgen, hahaha. Ondanks dat vind ik het wel super leuk. Ik merkte wel dat het soms moeilijk is, omdat ik de eerste ben van mijn vriendinnen. Dan is het toch anders om er met hun over te praten. Ik heb om deze reden gekozen om een zwangerschapscursus te gaan doen. Dit heeft mij echt ontzettend geholpen! Dat je met mede-mommy’s to be lekker kan kletsen over alles en niemand er genoeg van krijgt dat je de helft vergeet en 3.000x vertelt dat je oh zo blij bent met de babykamer en tot in details vertelt hoe die eruit ziet. Want hun zitten in precies hetzelfde schuitje! Dit hoeft niet perse op een zwangerschapscursus. In sommigen steden, gemeentes of dorpen hebben ze ook bijeenkomsten voor een jonge moeder groep. Je hebt zwangerschaps- zwemmen, yoga, gym, etc. En dan kan je lekker alles vragen en over alles praten. En je merkt het leeftijdsverschil echt niet als de dames wat ouder zijn. Want mama’s accepteren iedereen. Hihihi. En anders kijk je of er via hier met een topic of er mama’s zijn uit jouw omgeving, misschien dat zij het leuk vinden om een soort van meeting te organiseren of ook contact zoeken met andere moeders! En focus je ook lekker op alle voorbereidingen die je moet doen voor de baby er is.

Liefs en heel veel succes!

Gefeliciteerd allemaal!! 

Ik ben 23 en mijn man 24.

Ben nu 29 weken en 5 dagen zwanger! En dit was een bewuste keuze! 

Best veel commentaar gehad en vragen gehad of het een ongelukje was.. heel naar vond ik dat, we hebben een koophuis, zijn getrouwd, allebei een vaste baan... 

leuk om te lezen dat we echt niet de enige zijn! Wij vinden dit juist een hele mooie leeftijd! 

Hoii Meiden 
Il Ben 22 Jaar en ben in verwachting  van mijn
Derde Kindje en ik heb er self heel bewust voor
Ggekozen il wou  jonge  mama zijn ben getrouwd  
Al 4 jaar hebben een huis week dus
Waarom niet alhoewel  dit wel  echt  de laatse 
Is ik  zou zeggen  geniet  ervan  om jonge 
Mama te zijn il kreeg  mijn eerste  op 20 hij 
Is  nu 2 tweede op 21 hij  is nu 11 maanden
En ik  vind  mama zijn Het kesta dar er is 

Terug
Bovenaan