Meiden tussen de 20-25 jaar zwanger

Hallo meiden! 

Ik wil graag mee kletsen. Hier pril zwanger dus hopen dat alles goed blijft gaan nu 23 en mijn vriend 25. Maar net als jullie weinig in de omgeving die zwanger zijn of er mee bezig zijn. 

Liefs 

Hii meiden,
Ik ben 24 en momenteel 34+4 dagen zwanger van ons eerste kindje. We hopen rond 4 januari ons meisje in onze armen te hebben.
Helaas geen model zwangerschap gehad. 14 weken langs alleen maar aan het spugen geweest, vervolgens kreeg ik al vroeg last van me bekken en me banden en nu sinds vorige week hevige indalingsweeen en dus op rust gezet.
Bij ons was het wel gepland, alleen niet zo snel. Ik heb ruim 10 jaar aan de pil gezeten en was binnen een maand na stoppen zwanger. Dat was toch wel een beetje een verassing, want dat had ik niet verwacht haha! Denk 10 jaar aan de pil, zal zeker wel een half jaartje duren voordat me lichaam pil-vrij is. Ja jammer joh haha!
Het is een lekker actief dametje die vooral mama's rechter nier een erg leuk doeltwit vindt. Verder heeft ze der nachtelijke feestjes. Als mama wilt slapen, wordt zij wakker. Ondanks dat ik nog zeker 5,5 week moet, heb ik een vaag vermoeden dat ze niet de volle 40 weken blijft zitten. Maar we gaan het zien!
Groetjes!

Hi, mijn naam is Babette en ik zit in 6VWO, dit betekent dat ik op dit moment bezig ben met mijn profielwerkstuk. Ik heb gekozen voor het onderwerp de NIPT. Ik ben zelf heel erg geïnteresseerd in het zwangerschapsproces en alles wat hierbij komt kijken. Als onderdeel van mijn profielwerkstuk ben ik een enquête aan het maken die ik graag aan deze groep wil voorleggen! Als dank wil ik later graag mijn profielwerkstuk hier delen om toekomstige zwangere vrouwen misschien te kunnen informeren over de NIPT en hun zwangerschapsproces.
https://goo.gl/forms/2gpggrRTegIThxXV2

Hallo Meiden
Gefeliciteerd allemaal wat is het bijzonder he! 
Ben 23 en mijn vriend is 27, we zijn er bewust mee bezig geweest. 
alles op orde huisje werk beide. 
En afgelopen zaterdag wat het eindelijk zo ver positief getest!!! 
Terwijl ik het even niet verwacht had omdat ik toch dacht dat menstruatie kwam. 
wat een heerlijk gevoel nu wat last van onder rug maar heb het er allemaal voor over. 
leeftijd vind ik niet belangrijk, als je zelf maar gelukkig bent en goed voor je kindje kunt zorgen is toch het belangrijkst

liefssss 

Hey hoi,

Ik ben 24 en zwanger van de eerste. Nu net 5 weken, dus nog erg pril. 

Niet bewust voor gekozen, maar daarom niet minder welkom. 

Wat leuk, zoveel jonge meiden!

liefs

Wat ontzettend leuk om te lezen dat er zoveel meiden van mijn leeftijd zwanger zijn, proberen zwanger te raken of zelfs al een kindje hebben! Zelf ben ik net 24 en inmiddels al anderhalf jaar bezig om zwanger te raken. Aangezien we nu al zo lang bezig zijn en ik inmiddels al 2 maanden niet meer ongesteld ben geweest (maar ook geen positieve testen heb) zijn we doorgestuurd naar de gynaecoloog. Aan de ene kant heel fijn dat we nu “duidelijkheid” krijgen (althans dat hoop ik), en aan de andere kant vind ik het heel spannend. Zijn er meer dames waarbij het zwanger worden lang duurde? Of iemand die bij de gynaecoloog is geweest? Ben erg benieuwd!

Hoi allemaal,

Wat fijn dat dit topic is geopend! Ik ben 24 jaar en tijdens mijn geplande reis van 4 maanden erachter gekomen dat ik 15 weken zwanger ben!! 
Ik heb een vriend, maar wij wonen niet samen. Daarnaast heb ik mijn baan opgezegd vanwege mijn reis. Het was ook niet gepland. Omdat ik al zover zwanger bleek te zijn wilden we het allebei houden. Ben inmiddels bijna 17 weken en hoop tijdens de 20 weken echo te kunnen zien dat alles goed is! 

Heb namelijk 15 weken lang geleefd als een niet zwangere. Ook heb ik eerder flinke bloedingen gehad, en ik denken dat ik menstrueerde. Ik heb in ieder geval weinig klachten. Regelmatig wat pijn onderin de rug en dagelijks krampen in onderbuik. Verder begin ik nu pas een beetje een buikje te krijgen, maar nog steeds lijkt het niet alsof ik zwanger ben Hihi. Vind het erg spannend allemaal. 

Groetjes 

Terug
Bovenaan