A
Anoniem
Guest
He Bloemetje,
Ja heerlijk vrij vandaag, en vrijdag ook omdat ik zaterdag moet werken en donderdagavond werkoverleg heb. Dat wordt me anders wel even wat teveel haha.
Ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst heb gedouched :s Erg hé? Meestal doe ik dat 's avonds maar heb er geen puf meer voor. Misschien vanavond wel haha. Ow ik schaam me wild hihi
Bah vlagen van misselijkheid hier, bleh. Moet maar weer even gaan zitten dan, was net bezig om boven te stofzuigen. Moet wel klaar want ga vanmiddag even met mama de stad in. Dus ik ga niet op de kletsstoel zitten vanmiddag, sorry bloem!! Owjah, stom van me, je hebt immers je voet in het gips! Helemaal vergeten haha. Ja dan kun je niet werken nee. Heerlijk, ik zou het niet erg vinden om niet te hoeven werken ;-) En buik in de weg 's nachts. Ja joh, je moet nog wel minimaal 10 weken meis, klinkt als een eeuwigheid of niet? Slaap je nooit op je rug? Ik slaap meestal op buik, maar probeer dat nu wel wat af te leren hoor haha, des te erger wordt het straks....Maar het gaat al goed. En als ik dan toch ff onbewust op mn buik ga liggen voelt het niet meer zo lekker als anders en ga ik vanzelf op mn zij liggen. Lekker makkelijk! Ow enig, babykaartje uitkiezen! Vond ik ook al zo leuk om trouwkaart uit te zoeken, en straks mogen we weer haha. Leuk leuk leuk...Maar dan heb je vanmiddag mooi weer even wat te doen!!!
Hoe is het met buddy? Issie al groter geworden?
Hoop niet dat ik zo moet overgeven, zo voelt het wel een beetje :s
Liefs van Lesy.
Ja heerlijk vrij vandaag, en vrijdag ook omdat ik zaterdag moet werken en donderdagavond werkoverleg heb. Dat wordt me anders wel even wat teveel haha.
Ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst heb gedouched :s Erg hé? Meestal doe ik dat 's avonds maar heb er geen puf meer voor. Misschien vanavond wel haha. Ow ik schaam me wild hihi
Hoe is het met buddy? Issie al groter geworden?
Hoop niet dat ik zo moet overgeven, zo voelt het wel een beetje :s
Liefs van Lesy.