***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

He Bloemetje,
Ja heerlijk vrij vandaag, en vrijdag ook omdat ik zaterdag moet werken en donderdagavond werkoverleg heb. Dat wordt me anders wel even wat teveel haha.
Ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst heb gedouched :s Erg hé? Meestal doe ik dat 's avonds maar heb er geen puf meer voor. Misschien vanavond wel haha. Ow ik schaam me wild hihi :p Bah vlagen van misselijkheid hier, bleh. Moet maar weer even gaan zitten dan, was net bezig om boven te stofzuigen. Moet wel klaar want ga vanmiddag even met mama de stad in. Dus ik ga niet op de kletsstoel zitten vanmiddag, sorry bloem!! Owjah, stom van me, je hebt immers je voet in het gips! Helemaal vergeten haha. Ja dan kun je niet werken nee. Heerlijk, ik zou het niet erg vinden om niet te hoeven werken ;-) En buik in de weg 's nachts. Ja joh, je moet nog wel minimaal 10 weken meis, klinkt als een eeuwigheid of niet? Slaap je nooit op je rug? Ik slaap meestal op buik, maar probeer dat nu wel wat af te leren hoor haha, des te erger wordt het straks....Maar het gaat al goed. En als ik dan toch ff onbewust op mn buik ga liggen voelt het niet meer zo lekker als anders en ga ik vanzelf op mn zij liggen. Lekker makkelijk! Ow enig, babykaartje uitkiezen! Vond ik ook al zo leuk om trouwkaart uit te zoeken, en straks mogen we weer haha. Leuk leuk leuk...Maar dan heb je vanmiddag mooi weer even wat te doen!!!
Hoe is het met buddy? Issie al groter geworden?

Hoop niet dat ik zo moet overgeven, zo voelt het wel een beetje :s
Liefs van Lesy.

ja bloemetje ik had wat geschreven. weet alleen even niet meer wat precies maar ging over je ondertrouw.

en dat ik ook een banner gemaakt heb maar ik weet niet hoe ik hem hier neer moet zetten of iemand mij dat even uit kon leggen.

liefss

Hoi,

Lesy,
Op me rug slapen kan ik ook niet, eigenlijk is het beste om op je linkerzijde te slapen tijdens zwangerschap, dan krijgt de baby het meeste zuurstof via de navelstreng zeggen ze. Probeer dat ook te doen hoor. Maar lig nu ook vaak op rechterzijde, kan sinds ik gevallen ben niet lang op een zijde blijven liggen, ook door bekken, omdat die toch flinke klap hebben gehad.
Dus ja, heel veel draaien en woelen hier s nachts.
En misselijk? Oh meid, hopelijk blijft alles erin.
Oh, ik moet echt alle dagen douchen hoor, anders voel ik me al helemaal alsof ik drie weken niet geslapen heb, dan word ik helemaal niet wakker. hihi.
Maar zoals vriend drie kwartier onder douche staan, dat red ik dan ook weer niet, hihi, tien minuutjes max en klaar. hihi.

En ik ben er vanmiddag ook niet hele middag denk ik hoor. Hihi, heb drie boeken met kaartjes door te nemen, haha, ben je wel ff met bezig, en denk ik maar eens wat plannetjes maken wat er nog moet gebeuren voor de bevalling, lijstje met nummers gaan maken.

Nathalie,
Hoe gaat het met je? Voel je je al wat beter?

Liefs

Ow ja, en zou trouwens zo graag weer naar mn werk gaan, na nu de derde week helemaal thuis te zitten ben ik het toch wel zat hoor. Pfff, verveel me zo, kan niets doen, ga me overal aan irriteren en word er ook niet aardiger op tegen vriendlief. Dus, laat het maar snel over zijn. Dat ik weer wat kan gaan doen en me wat beter in mn vel ga voelen.
Gelukkig is ons kindje vandaag weer lekker druk, geeft me weer een iets prettiger gevoel, dat ik het vandaag goed voel.

Liefs

Ow, dus je kunt het beste op je linkerzij liggen? Dat is niet eens mn favoriet haha. Maar we kunnen het proberen.
Bah, toch over moeten geven, maar volgens mij zat mn bakje vla er niet tussen van 10:00 uur. Haha, lekker ranzig, sorry. Maar ben blij dat het verteerd is. Owwww wat krijg ik me nu ineens zin in een frikandel speciaal :p Hmmmm......Straks maar even 1 kopen in de stad. Sinds kort ben ik daar verslaafd aan haha....ander vlees hoef ik niet meer. Vanavond lasagne maken, zie er nu al tegen op. Doe wel wat minder gehakt en wat meer spinazie erin haha. Ja het is wat, dat zwanger zijn. Vandaag al 8 weken! Opzich gaat het allemaal redelijk snel. Nu snel even weer wat eten, dan hou ik de boel weer binnen haha. Maar van overgeven voel je je wel weer even lekker....Dat scheelt.

Ja van 3 weken thuis zitten wordt je ook wel suf hoor. Dat is dan niet meer leuk. Wanneer mag je voet dan uit het gips? Hoe weet je of je teen alweer heel is? Hahah ;-)
Brrrr het is hier zoooo koud!!! En gewoon 21 graden hoor...Gisteren bestierf ik het na het schaatsen, lag in bed met 2 pyjama's, bedsokken en een maillot. Vreselijk is dat als je het maar niet warm kan krijgen, bah. Heb jij daar ook zo'n last van gehad?

Nou, zal even snel verder met stofzuigen (nu kan het weer haha) en om 13:00 uur zou ik naar mn moeder. Ik ben er vanavond wel weer even. Bloem, veel plezier in het uitzoeken van geboortekaartjes. Stuur je mij ook één??? :)

Kus Lesy.

Goede middag allemaal!

He Iesy.. dus je bent savonds ook zo moe ik ook ik kan het savonds niet meer volhouden ik val de laatste tijd elke avond tijdens gtst al in slaap pfff wordt er gek van haha lekker gezellig voor me vriend

Bloemetje.. dus je bent gister in onder trouw gegaan nog gefeliciteerd !!!

Hoopvol gefeliciteerd!!!!

Greet het begint een beetje te besefen nu omdat ik vanmorgen een beetje misselijk was en gister elke keer zoon trekkend gevoel iinme buik net of die op spanning stond hahaha
babydump pfff praat me er niet van zit hele dag op de site te kijken wat ik allemaal wil hahahahah
vervelend dat je ouders alle 2 ziek zijn

Het goede lijstje staat niet onderaan haha die van bloemetje staat meer info in ook de echo van jmv   en zouden jullie mij ook iin het lijstje willen toevoegen bij geslacht ik krijg er geen nieuwe kolom onder dus sorryy
ik wil het niet weten wat het wordt   maarja me vriend wel dus dan ik ook maar zit niet anders op haha dus ja nee ?? ?? en me intake is morgen om 10.40   ;)

Groetjesss

Lesy,
als het goed is mag voet dinsdag uit het gips, ja weet het, is nog maar 6 dagen, en op zich gaan die best snel hoor, want is alweer woensdag. Maar pff,
En hoe ik weet of die genezen is, ja, weer foto maken denk ik. alleen heb ik een hekel aan die rontgen, en zeker nu, die stralingen voor mn beeb, vind het echt niet fijn. Ze zeggen toch dat het niet goed is. Pff, tja, maar ja, is niet anders he.
Enkel voel ik op plaats waar het gebroken is nog veel pijn, de tenen die heel blauw zijn geweest en er nu nog blauw uitzien doen al wat minder pijn. Dus ik zie het wel.
Hoop alleen zo dat ik steunverband krijg, al moet ik dan nog met krukken maakt me niet uit, maar met gips trouwen, nee, he, het idee alleen al.

Pff, moet zo maar eens wat eten, maar wat. Geen trek. Tja, vandaag niet al te positieve berichtjes volgens mij van mij, sorry dames!

Lesy,
Dat braken zo kan opluchten, haha. En een krokketje hmm heerlijk, verrek, kan niet bij de frietpan, die staat in de schuur en ik zit binnen, :-( , ooh, dat word watertanden. Hihi.

Liefs

quote: bloemetje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-01-2009 10:23:16'));

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
14  januari 2009
3
1

Cato