***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Hoi,
Anne, staat er in.
Ja, had mijn echo met 30 weken eruit gehaald, want is wss gewoon met afspraak bij de gyn, ze maakt elke keer een echo, wanneer ik weer terug moet ben ik ongeveer 29 weken volgens mij.
Aah, 29 alweer dan, hihi.
Nu weer bijna 26. wat gaat dat snel zeg. voor ik het weet ben ik bevallen, alleen vind ik het nog lang klinken, nog 14 weken.
Maar het is nog maar 100 dagen, hihi. ook al klinkt dat nog ver weg,hihi, maar het is april voordat ik het weet hoor, want we zitten nu alweer bijna in half januari.

Liefs

Lesy,
veel plezier in de stad!
Eet je voor mij krokketje bij? hihi.

liefs

dankje bloemetje...

ja de tijd gaat wel snel ..
hoop dat het snel 2 februari is en dan krijg ik ook de datum voor de echo hoop dat die dan ook snel is dan kan ik het vertellen haha   het sneeuwd hier ineens erg hard bah bah
me vriend zegt al als we de echo hebben gehad rijden we gelijk door naar me ouder met de echo ingepakt haha
vervelend dat je frituurpan in de schuur staat hahaha
ja kan me ook voorstellen dat je je werk zo mist als je elke keer thuis zit zo... maar ik kan nu toch al wel naar me verlof uitzien maar duurt nog zooooooooooo lang hahahah

Groetjesss

Anne,

Naar het verlof kijk ik ook wel uit hoor. Daartegen ben ik uit het gips, en met kleintje erbij heerlijk. Maar nu zo thuis zitten, terwijl zwangerschap nog niet ten einde loopt, dat vind ik gewoon erg vervelend.
Hehe, spannend hoor, maar kan je morgen nog geen afspraak voor echo maken dan? Je kan trouwens ook bij verschillende bureau's echo laten maken he.

Zo, net ff met vriend gebeld, ff verteld hoe ik me voel, en dat lucht toch beetje op, hij zou vanavond gaan sporten, maar heeft gezegd dat ie thuis blijft, zodat ik vanavond niet alleen ben. Wat een lieverd toch.
Anne, spannend he morgen je intake.

Liefs

haha bloemetje er klopt iets niet heb 2 februari me intake :p en dan krijg ikook de datum voor de echo was het morgen maar   :(

oh kijk aan dat is lief datje vriend thuis blijft bij je :d

liefs mij

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
14  januari 2009
3
1

Cato
23
14  januari 2009
4
1

Bloemetje12345

23

14 januari 2009

1

1

Bon

22

14 januari 2009

2

1

Hannes
22
18  januari 2009
5
1 na mk

Waterman

22

21 januari 2009

12

1

Babygirl

21

28 januari 2009

1

1

Nathalie1985

23

30 januari 2009

1

1

Meisje
23
?? januari 2009
1
1

MD
20
?? januari 2009
3
1

Lis
21
?? januari 2009
9
1 na mk

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

?
?
?
?
?

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Greet
22
na 9e ronde
1
18 aug 2009

Lesy
21
na 3e ronde
1
20 aug 2009

Anne
22
na 3e ronde
1
11  sep 2009

Hoopvol

22

na 3e ronde

1

sep 2009?

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
Ja
Nee
??
??

JMV
Nee
Nee
??
??

Greet
?
?
??
??

Lesy
Nee
Nee
??
??

Anne

Ja/Nee

Nee

??

??

Hoopvol

?

?

??

??

Echo's of vk

Naam:
Datum:
Echo / vk afspraak

Hoever dan:
Tijdstip afspraak

Lesy

12/01/09

1e echo!

8wk 2dg

15.40 uur

Greet

22/01/09

1e echo

11.30uur

Anne

2/02/09

intake verlosk.

9 wkn

10.40

Bloemetje
04-02-09
Afspraak GYN

JMV
22-12-08
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Greet:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Cato:

Banner Meisje:

pfff ik krijg die stomme kolom er niet in en ook niet uit whaha dus waar me naam stond boven aan bij echo staan nu nog vakjes pfff sorry :(

Hoi,

lesy, Dank je wel dat je een banner voor mij wilt maken. Ik weet niet precies wanneer ik ben uitgerekend omdat ik eigenlijk niet echt weet hoe lang mijn cyclus is geweest. Ik ga eerst maar uit van 34 dagen (dat zal het denk ik ongeveer zijn). Dat zou betekenen dat ik op 16 september ben uitgerekend. Haha jij bent nu jezelf al aan het trainen om op de goede zij te liggen. Ik hoop voor je dat het dan later in de zwangerschap wat makkelijker gaat.

bloemetje, ik hoop voor je dat je voet weer snel hersteld en dat je weer snel aan het werk kan. Vaak is het leuk om even thuis te zitten (en dat je dan ook alles kan), maar verplicht thuis zitten begint inderdaad snel te irriteren. Ik ken dat van mij zelf en mijn humeur wordt er meestal ook niet beter door. Mooi dat je de baby goed voeld. Dan lijkt mij een goed teken.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik voel nog eigenlijk niets. Ja af en toe mijn buik, maar daar heb ik al 2 weken last van. De rest van de klachten zal vast nog wel komen.

liefs hoopvol

Terug
Bovenaan