***Meiden van 21/22/23 jaar***

***Hallo allemaal!!!***

Beste leeftijdsgenoten (LOL!)....Het lijkt mij erg leuk om ervaringen en kennis met elkaar uit te wisselen. Dus laten we er een  *sprankelend* en gezellig  topic van maken!!!

(En dat het voor ons maar een vruchtbare periode mag worden!!!)
Groetjes lesy.

Sommigen van jullie kennen me wel maar voor degenen die  mij niet kennen: Ik ben 21 jaar en ben nu een jaar getrouwd. Mijn man is 25 jaar en wij gaan voor ons eerste kindje.
Momenteel zitten we nog in ronde 1, en ben nog in afwachting...

Ben benieuwd naar jullie verhalen!

XXX lesy.

Hoii..
Ik weet niet of ik ook mee mag schrijven..
Ik ben 21 jaar, woon in Vlissingen en ben nu zo'n 4,5 jaar samen met mijn vriend. Over 3 weken stappen we in het huwelijksbootje, met een kindje op komst.
Ben nu bijna 9 weken zwanger!
Ik wens jullie allen alle geluk van de wereld toe en ik hoop dat jullie je snel bij mij aan mogen sluiten!
Liefs Maaike

Heey Maaike,

Tuurlijk mag jij meeschrijven...gezellig!! Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat super!! Wordt het de eerste? Spannende tijd, helemaal omdat jullie bijna gaan trouwen! Dat herrinnerd mij aan mn eigen huwelijkdag...het was zo bijzonder!! Voel je al wat spanningen?? Ik kon de laatste nacht echt niet meer slapen, ik was super gestressed en maakte me ontzettend druk. Maar uiteindelijk is alles goed verlopen, en was de dag zomaar weer voorbij (helaas)....Wij wonen nu een dik jaar samen (vanaf getrouwd zijn), en het bevalt heel erg goed. We zitten nog wel in wat verbouwingen maar ook bij ons is een kindje van harte welkom. Leuk om wat met elkaar op te trekken ;)

Xxxjes lesy.

Nou mn oog viel meteen op dit topic. Zelf ben ik 22 en wordt binnenkort 23.
Grappig, ik ben ook op mijn 21e getrouwd (mijn man was toen 24). We hebben lekker een jaartje met zn tweetjes genoten van de hele nieuwe situatie. Wij zitten nu ook in ons eerste ronde..

hoi allemaal

ik ben mirjam en ben 21.
me vriend en ik zijn 5 jaar samen en wonen nu 1 jaar samen
we zitten nu in ronde 6 voor een kleintje..
we zijn helemaal gek op kinderen..
we hebben er allebei veel zin..
leuk zo'n topic met jonge meiden

tot snel

liefs mir

hoi dames

Ik wil me ook bij jullie verwelkomen
ik ben net 23 geworden  en heb nu 5,5jaar een relatie
nog niet getrouwd misschien komt dat nog over een aantal jaar
ik heb al een dochter van 2,5 jaar
en we zijn nu bezig voor een tweede we zitten nu in ronde 5
en heb mijn NOD op 18 oktober ongeveer kan dag eerder zijn of later maar zit er nooit heel ver naast en ik zit dus nu in afwachting maar merk nog niets
ik wens iedereen heel veel geluk en hoop dat we allemaal snel zwanger zijn

Hoi meiden,

Ik hoop dat ik me ook bij jullie mag toevoegen.
Ik ben 23 en woon sinds bijna 2 jaar samen.
We zijn nu 13 weken zwanger van ons eerste kindje.
Ook wij willen binnenkort gaan trouwen, maar dan enkel voor de wet.
Ik hoop dat jullie snel allemaal zwanger zijn, en ik hier mee mag schrijven.

Groetjes Eva.

Terug
Bovenaan