***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hoi,

Zo, hebben jullie alweer lekker geschreven.
Hihi.

En turtle, fijn dat je nog goed contact hebt met je vader, en dat hij je raad vaak vraagt. Hoop dat jullie altijd goede band blijven houden.

Anne, jammer dat jullie geen goede band hebben, maar met je grootouders wel begrijp ik? Heb je veel steun aan hen?

Hoopvol, vind het knap dat je zo lang kan wachten hoor, hihi.

Greet, jij weer aan het opkrabbelen? Gelukkig.

Zo, weet niet of ik op iedereen heb gereageerd, voel me nog beetje suf, geen idee hoe dat komt. zo maar ff eten.

Gelukkig is hond redelijk rustig, alleen lastig als hij naar buiten wil, kan niet elke keer recht.

Liefs

zo de boodschappen weer binnen, tis ook altijd schrikken als je bij de kassa komt tis allemaal zo duur bah..

hoopvol: ja dat is vervelend die onregelmatige cyclus ik had vorige keer ook 22 dagen en die keer er voor 28.

turtle : bah je vriend ziek, beterschap er mee.

Hannes: ja ik ga ook wel naar het ziekenhuis heb er zelf een fijn gevoel bij als ze ff onderzoeken en dat je dan te horen krijgt als alles goed is, want ik ben een stress kip als ik een bobbeltje verneem ben ik gelijk bang dat het mis is.
haha ik hoef me vriend ook niet heen te sturen, toen ik me rijbewijs nog niet had moest hij altijd mee nou dan smeet hij me van alles in de kar haha, hij is er ook blij van dat hij nu niet meer mee hoeft haha. denk dat bijna alle mannen daar een hekel aan hebben ..
ja ik geniet wel van me vakantie niet elke ochtend om 6 uur uit bed haha, en morgen naar een ouwe vriendin dus haha..

Bloemetje: de band met me vader hij is op zich wel goed maar we zien elkaar alleen niet veel hahha, spreken elkaar wel via msn en hyves haha, maar bij elkaar op visite komen doen we niet veel hij moet altijd werken ( wat ik niet geloof en de rest van de familie ook niet) maarja hij moet het zelf weten, de band met me oma is wel goed die is ook alleen en die vind het heerlijk als ik langs kom, maar met me oom en tante die is helemaal geweldig, me tante is ook net als een moeder voor me dus dat is wel fijn.

volgens mij heb ik nu ook iedereen weer gehad weet het niet meer ppff kom net weer van boodschappen doen staat er een auto bij me voor de deur van de ketel schoon maken moest ik een eind lopen met me boodschappen  doet die man de deur los ik heb een briefje bij je in de bus gedaan ik wou de ketel schoon maken maar je was er niet wanneer komt het uit ik zo nu doen? ik kom vanmiddag wel weer zegt hij pffff moet ik ook nog voor die beste man thuis blijven moet nog naar de bakker haha.

Tot straks maar weer haha liefs mij

He meisjes,

Daar ben ik weer. Wat moest ik weer een hoop bijlezen zeg!
Nou meiden de musical Dirty Dancing was wel heel erg mooi!
Ik heb geen zakdoekjes nodig gehad,maar een meidenavond vol plezier is gegarandeerd als je er heen gaat hoor!

Ga snel weer even door en zpreek jullie verder vanavond. Fijne dag allemaal!

kus

Hoi allemaal.
Ik ben Yvet en ik ben 22 jaar. Ik heb in maar vorig jaar een miskraam gehad. Na allerlei onderzoeken in het ziekenhuis bleek dat ik trombose heb. Ik mag gelukkig wel zwanger raken, ik hoop ook dat dat niet zo heel lang meer duurt. Ik vind dit een erg leuk forum en ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn. Groetjes yvet

Hey anne, balen dat je dan thuis moet blijven, vind dat ook nooit zo fijn om verplicht thuis te zijn en vooral niet als ik nog met van alles bezig was. Ja de boodschappen kosten een heel fortuin, ga tegenwoordig toch echt wel voor de reclames. Wasmiddel en dat soort dingen koop ik alleen maar in de aanbieding.

Hebben jullie trouwens vaste gewoontes? Hetzelfde wasmiddel, dezelfde shampoo, of iedere vrijdag frietjes? Ben wel benieuwd.

Cato, leuk dat de musical leuk was, maar had ook niet anders verwacht. En met je vriendinnen een avondje op stap is dan toch superleuk.

Liefs xx

Terug
Bovenaan