***Meiden van 21/22/23 jaar***

Heey meiden!

Wat leuk, al zoveel reacties!! Ik dacht, moet toch maar even een klein berichtje plaatsen voor ik na mn werk ga. Heb vanmorgen een test gedaan maar was negatief. Maakt het echt uit als je de test een dag eerder doet??  Ik weet trouwens ook niet hoelang mijn cyclus is, maar als ik er vanuit ga dat het 24 dagen is (net als vorige maand) dan mag ik morgen testen.  Nou ja, morgen nog maar eens proberen (Trouwens de test was wel overdatum zeg maar, weet niet of dat uitmaakt). Alles wat overdatun is gooien ze op het werk weg, en ik smokkel dat altijd mee haha!! Dus ga nu even iets eerder zodat ik ongestoord een nieuwe  test kan kopen, die het wel doet. Vind het echt zoo spannend! Ik woon trouwens in Friesland. En ik wil ook eigenlijk wel blijven werken als er een kindje is. Ook voor de contacten en een extra zakcentje is natuurlijk nooit weg! De tijden zijn al zo duur....Ik dacht aan ongeveer 25 uur per week. Mijn ouders en schoonouders willen beide wel een dag in de week oppassen haha, dat heb ik ooit eens gevraagd. Dus dat is mooi!!

Nou ik zie dat ik weg moet!! Vanmiddag kijk ik wel weer even
Groetjes lesy.

hehhee dames!

Ik hoop dat ik nog mee mag schrijven, ik ben 23, en ik wordt over 3 weken 24  Ik kom uit de provincie Utrecht! Ik woon daar nu een jaar met mijn vriend. We gaan voor een kleine, en dit is de eerste ronde! Ik weet niet of het de naweeen van de pil zijn, maar ben ontzettend misselijk geweest, afgelopen week.

x

hey

je al best voor je nod positief testen hoor!! een test die over de datum is haha grappig tja dat kan natuurlijk ook......... heb je het gevoel dat je zwanger bent?
bloemetje ik hoop dat je ondanks je kwaaltjes wel lekker van kan genieten!!
Heb net besloten dat ik toch een test ga kopen ik ben drie dagen overtijd en wilde pas volgende week testen als ik nog niet ongi was maaaaaaaaaaaar kword helemaal naar van mezelf dus kan ik beter gaan testen dan weet ik het, heb er niet echt een gevoel over denk zelf dat ik ongi kheb helemaal nergens last van namelijk. nu ik dit type begin ik weer te twijfelen, wat vinden jullie testen of nog even wachten???????

Liefs

hoi greet

in  het begin mis je het wel de contacten.maar nu mijn dochter 2jaar en 3 maanden is geweest gaat ze ook naar de peuterschool.
En dat is heel leuk en zo krijg je wel weer contacten en met moeders die in dezelfde situatie zitten als ik.Dat is echt fijn want ze weten tenminste wel waar je het over heb en kunnen je soms goede tips geven.Net als hier op het forum.Ik had voordat ik zwanger raakte best veel vrienden alleen die zijn allemaal verwaterd dus heb ik er nu nog maar 2 van over en dat zijn tenminste echte vrienden.En ja als je werkt heb je wel contacten op je werk maar meestal is dat toch alleen maar op je werk en niet prive.Ik had ook een baas die geen respect had voor zwangere dus was dat ook erg zat zo'n baas.Dus ben daar best van afgeknapt maar ik weet wel als ik mijn tweede kindje zou hebben dat ik er wel over denk om weer te gaan werken maar eerst wil ik genieten van mijn zwangerschap dan en van de baby als ik hem heb natuurlijk eerst maar zwanger zien te raken.Oja ik werkte ook in een supermarkt als slager alleen verdiende ik echt niet zo veel en werkte 24 uur per week.En ik kan jullie vertellen met alles wat ik van de belasting terug krijg aan geld omdat ik niet werk en een kindje heb krijg je dus wat van de belasting en ik krijg  bijna  het zelfde als dat ik zou werken ja wat doe je dan dan is mijn keuze makkelijk als ik zou werken zou ik misschien 100 euro meer hebben nou dat kan mijn vriend en ik  makkelijk missen dus blijf daarom gewoon lekker thuis.  

Hallo meiden,

Aah leuk zo'n topic! Dat had ik echt nodig.
Als eerst gefeliciteerd voor de   zwangere dames!  
Ik ben 21 jaar en we gaan voor ons............................................3de kindje,  
ja i know whow  zullen jullie wel denken haha, ik heb op mijn 17de ons eerste kindje gekregen, ja het was gepland, en op mijn 18 bijna 19 ons 2de kindje (ook gepland) en nu willen we graag voor een 3de gaan, het is ons 1e ronde. Jullie zullen misschien wel denken waarom zo jong en zo snel achter elkaar? Nou, wij (ik en mijn man)wouden dat gewoon heel graag toen we elkaar leerde kennen  verlangde we gewoon heel erg naar kinderen, en ik vond het leuk om ze snel achter elkaar te hebben zodat ze  goed met elkaar kunnen spelen,  ik woon in Antwerpen en hier gaan  kinderen al vanaf 2,5jaar naar school dus mijn eerste kind gaat al naar school, en mijn 2de kind gaat na de kerstvakantie naar school, dus het zal niet zwaar zijn voor mij wanneer ik zwanger ben en de baby er is, de andere reden dat ik  de kinderen  graag snel achterelkaar heb is omdat ik wanneer  de  3de kindje naar school gaat ik wil gaan (studeren)werken,  maar als ik er veel jaren tussen laat dan lukt dat gewoon niet. Nou dat was het zo'n beetje, phff ik begin ervan te weten, ik vind het namelijk niet altijd zo makkelijk om mijn verhaal te vertellen omdat de meeste mensen mij voor gek verklaren wanneer ik dit vertel, die kunnen het gewoon niet begrijpen dat ik dit met eigenwil heb gedaan, en sommige mensen die zeggen dat ook echt op en pijnlijk manier en lachen mij gewoon uit, maar ja wanneer zij 35 zijn en nog pampers aan het verschonen zijn zullen mijn kinderen al naar de middelbare school gaan. Ik ben heel gelukkig met de keuze die ik heb gemaakt en ik vind dat het daarom draait.

Mijn NOD is   27 oktober, meiden die ook op hun NOD wachten, good luck!

p.s: ik ben geen belg, ik  heb altijd in Nl gewoont en daarna verhuisd naar belgie, dus  ik vind het extra leuk om hier op de forum met nlse meiden te praten, ik heb dat wel gemist, want  belgen hebben toch wel een andere mentaliteit als nederlandse. (belgische meiden op deze forum,  niet slecht bedoeld he)

grtjs  

mama 1987

ik vind het niet raar hoor zo jong het is gewoon net wat je gevoel zecht om te doen.
Ik was al 14 toen ik dacht zo wat zou ik graag kinderen willen
alleen heb ik het niet gedaan want dat was naturlijk wel erg jong en ten tweede wilde ik wel iemand hebben waar ik het ook samen mee zou willen en die persoon was er nog niet en toen ik die persoon tegen kwam was ik dus 18 en op mijn 19de was ik zwanger
en je krijgt idd rare gezichten en reacties maar wij kunnen lekker er van genieten nu we nog jong zijn en als hun straks naar de basisschool gaan kunnen we ook nog jong werken als we willen of nog naar school laat iedeeen   maar denken en lachen.Wie het laatst lacht lacht het best.Geniet er maar van meid met wat je heb en daar zit echt geen leeftijd aan.ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van jullie 3de kindje

Hoi Meiden,

Ik hoop dat ik hier toch nog met jullie mee mag kletsen. Ben 3 weken geleden 24 geworden. Ook ik had toen ik 19 was al een hevige kinderwens. Helaas was manlief er destijds nog niet aan toe, dus heb ik 3 jaar gewacht... 2 weken voor mijn verjaardag zijn we gestopt met de pil.. EINDELIJK!!!!

Ik kan me er helemaal in vinden om jong moeder te worden..

Ook wil ik graag een thuisblijf moeder zijn. We hebben gelukkig een eigen bedrijf, zodat het financieel gezien voor ons ook mogelijk is...

Wie heeft er eigenlijk wanneer zijn NOD. Die van mij is op 31 okt, uitgaand van een cyclus van 28 dagen...
Ik hoop dat het voor ons allemaal een vruchtbare maand gaat worden..

Veel succes alvast, en blijf zeker genieten van het klussen...

Kus M

Terug
Bovenaan