***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hoi,

Cato, dank je wel,

Lesy, succes. Als je naar de ha gaat. En inderdaad, is al goed voorproefje. Maar als je er te onzeker van bent moet je echt gaan.

Liefs

Hallo allemaal.....

Haha, okee ik zal het doorgeven haha. Bedankt voor de tip bloemetje!

Ik begin em nu toch wel te knijpen zeg, zal zo even bellen voor een afspraak als ik er doorheen kom tenminste. Heb voor de zekerheid al een test gedaan, maar deze was negatief. Dat dacht ik ook al wel....maar als de arts bv een verdoving gaat geven dat lijkt me niet verstandig als je zwanger bent, dus even het zekere voor het onzekere. Maar er is dus niets aan de hand (haha, helaas natuurlijk)....

Bloemetje, ik gebruik altijd Biotex!! Dat schijnt heeel goed te zijn......Ontsmet enzo.

Liefs lesy.

Leuk weetje:

In het begin is er nog nauwelijks aanwijsbaar hCG in je lichaam, maar na verloop van tijd wordt dit steeds meer. Om hiervan een idee te geven; ben je vier weken zwanger dan is de hCG waarde 37 na vijf weken is dit 373 en na zes weken is de waarde al gestegen naar 7084.

Goede morgen allemaal....

Iesy spannend vanmiddag naar de dokter suc6 er mee!! zal vast wel goed komen .
Bloemetje: leuk hoor die kaartjes uit zoeken , lijkt me ook een moeilijk iets voor dat me vriend en ik daar ooit uit zouden komen is het kind volgens mij al geboren hahahaha..dus je hebt nog veel pijn dat is niet zo leuk,sterkte!
Femmy: was het volgens mij, welkom hier!!
Euh weet niet meer wie het vroeg maar me huisje is nog niet helemaal schoon ga zo weer verder heb gister niet zo veel gedaan had toch niet zoon zin haha, nee ik zeg er niets van tegen die collega ik zeg ook vaak dat ze beld dat ik niet kan laat ze het zelf maar doen wij moeten het ook allemaal wel dus zei ook!

ik ben er weer ff vandoor, ff wat eten en dan weer inhuis ant werk een beetje haha

Liefs Mij

Hoi,

Lesy,
Inderdaad, stel dat je zwanger zou zijn, dan kan het zijn dat je nu nog niet genoeg hormonen in je lichaam hebt. Dus hoeft dus niet altijd te betekenen dat je ongi word.
Zijn vrouwen die pas tien dagen na nod positief testen.
En half drie bij dokter. Spannend hoor. Weet je moeder dat jullie bezig zijn. Je kan tegen arts zeggen dat er kans is dat je zwanger bent, dan kan hij zijn mening over verdoving geven moest het zo zijn.

Anne,
in huis werken, moet hier ook gebeuren, maar veel pijn vandaag. Dus gaat niet. En moet toch echt gezogen en gedweild worden. Bah, doekje over salontafel ga ik zelf maar overheen halen, en wil eigenlijk echt zelf dweilen, maar ja, mag niet, dus moet vriend vanavond maar doen.

xxx

@Bloemetje:
Dankjewel hoor voor je steun hihi, doet me wel even goed. Maar ik me niet voorstellen dat je soms  10 dagen na je NOD pas positief kunt testen?? Na 4 weken zwanger is je hCG 37, dus moet te testen zijn lijkt mij? Ik zou vandaag anders precies 4 weken zwanger zijn namelijk....Mijn moeder weet niet dat we actief bezig zijn nee, maar wil wel graag dat ze meegaat want vind het toch wel een beetje eng haha. Maar mijn gevoel zegt echt dat ik niet zwanger ben, dus we zien het wel. Ga ook nog niets aan de dokter zeggen want me moeder is er dus bij. Als ik haar dan even wegstuur heeft ze het direct in de gaten natuurlijk! Hmm beetje dubbel ja haha. Heb nu echt zo'n zeurend gevoel in mn baarmoeder zeg maar, als ik vandaag ongi wordt is mn cuclus weer 28 dagen......

Nogmaals bedankt, een beetje aandacht kan ik wel gebruiken hihi.....
xxxxx

Hoi,

Lesy,
Het kan dus echt hoor tien dagen na nod. Dat wat er word gezegd is gewoon een gemiddelde, en niet alle testen zijn even gevoelig. Ook niet die je ruim voor nod kan gebruiken volgens mij.
Iedereen zn lichaam is anders he? Ook rekening met houden?
Wel jammer dat je geen goed gevoel erover hebt.
Hoop ook voor jou dat je gevoel verkeerd is.

Liefs

Terug
Bovenaan