***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hey Bloemetje,
zal hier ook nog even een berichtje voor je achterlaten.. Moeilijk he met zoveel keus. Goed dat je een juiste houding hebt gevonden. En wat heerlijk dat je dat kan voelen..
Geniet er lekker van...
Liefs x

Hallo,
Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Femmy.. 21 jaar oud..
we zijn net een maand gestopt met anticonceptie... en maar afwachten of ik zwanger wordt..
maar ik had een vraagje.. misschien heel gek..
Maar wanneer merk je dat je zwanger bent, wanneer doe je een zwangerschapstest..
wanneer hebben jullie dat gedaan??
Groetjes Femmy

Hoi,

Femmy, van harte welkom. En heel veel succes.
Ik zal even antwoorden op jou vragen.
Ik ben momenteel bijna 18 weken zwanger dus zal mijn ervaringen even neerzetten voor jou.
Ik was week voor mijn nod(niet ongesteldheids dag) niet lekker.
Dacht toen griepje te hebben, maar bleek dus van zwangerschap te zijn, want dit heeft aangehouden tot ik ongeveer 12 a 13 weken zwanger was.
Ik heb test gedaan op dag dat ik ongesteld moest worden. Meestal doe je die s ochtends, omdat je dan sterke concentratie van je urine hebt. ik heb hem s avonds gedaan en was toen licht positief.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs

Whoehoe waar kun je blij mee zijn...... Ik heb vandaag weer is normaal gevloeid joehoe okay tis al weer bijna over me ongi maar dit was/is echt super.... niet die paar drupjes als de laatste pa x maar een kop vol hahaha  

@bloemetje hoe is ie, wat heb je vandaag gedaan? Lukt t met de kaartjes? wel vlotjes zeg poeh! en kga ook niet weer googelen das niet zo best voor je humeur haha. Gaaf zeg dat gekriebel in je buikkie, krijg je mischien wel kippevel van dat gevoel zo fantastisch
@hannes ongi gelukkig dat het snel kwam nu je toch al wist dat je niet zwanger bent, des te eerder kun je weer verder en weet je dat die cyste er niet wat mee te maken hebben!! Minder dat je zo n pijn hebt bah, heb je dat anders ook altijd? En lekker na je schoonma voor de afleiding haha die ziet je aankomen als je niet echt te pruimen bent!!! Jammer he dat ze dan net nu wel aardig zijn aan de telefoon hihi
@anne dus vandaag hadden ze je niet beet!! Zeg je dat dan niet x tegen je collega?Ik bedoel tis geen ramp dat je t moet doen maar bij steeds dezelfde collega zou ik wel x zat worden! en je huis weer schoon?
@femmy welkom!! Ook nog lekker jong! En bloemetje heeft je vragen al beantwoord, tja exper op dat gebied ey!!

Ben vandaag bij me ma geweest, lekker gepoetst en gekwekt... Dalijk maar is eten maken ben beetje pist op me ventje, we hebben altijd aardappels uit eigen tuin en die liggen bij me schoonouders of opa opgeslagen en eens in de zoveel tijd neemt me man ze mee nu heb ik t al de hele week gevraagd en hij vergeet het gewoon, kan ik echt niet tegen grrrr, dat is t enigste wat tie af en toe voor mij hoeft te doen en dan nog doet tie t niet kan ik helemaal niet tegen net of dat zoveel werk is ahahahahah. Die krijgt straks de volle lading hihi kort lontje he hannes volgens mij zijn we ongi....

Kus

Hoi meisjes,

Allemaal een productieve dag gehad zo te lezen?
Hier heerlijk een dutje gedaan vanmiddag op de bank, ben nu weer wat fitter gelukkig!
Grappig om te horen dat er meerdere dames hun korte lontje van de ongidagen altijd tegen vriendlief keren (hihi) wat hebben ze het toch slecht he, die mannen!
@Femmy; welkom hier bij ons. Ben wel gewaarschuwd,het zijn echt enorme kletskousen! Inclusief mezelf. Maar we zijn wel super gezellig hoor!

kus

Hoi,

Greet,
Slim dat je niet meer gaat zoeken op internet. goed van je meid. hehe.
Met kaartjes vlot het niet, nee, schiet echt niet op, zoveel keuze. morgen gaan we weer zoeken, doe dat wanneer ik aan keukentafel kan zitten met laptop, maar ja, red ik geen hele middag. Dus morgen weer.

En dat kort lontje, heb ik af en toe ook hoor meiden, nu ik zwanger ben.
Gister nog, vriend kwam half acht thuis van de vergadering, hele dag niet gehoord. niet te bereiken, terwijl hij me beloofd heeft dat ik hem nu kan bellen wanneer nodig. Maar hij belde gister niet terug, dus ja, ik was ook best pissig. komt ie thuis, kijkt me aan, en zag de bui al hangen. hij zegt hoe gaat ie, nou kan wel beter he, jij beloofd wat en doet het niet, toen gaf ie me een knuffel en zei sorry. doet wel weer goed dan. Vandaag belde hij me netjes terug :D
Maar wil gewoon dat ie bereikbaar is, zodat ik hem kan bellen als ik echt niet meer recht kom van de bank/bed/weet ik veel waar. Of onder de douche door been ga.

Zo, weer lekker gegeten, nu weer op de bank. hehe, heerlijk weer.
Vriend gaat sporten vanavond, dus jammer genoeg weer alleen.

Liefs

@ alle meiden; Wil trouwens 1 van de wiskids mijn NOD veranderen in de 21e, zag net namelijk dat ie nog op de 18e staat maar het is de 21e. Anders zijn we straks al in rep en roer terwijl er nog niets aan de hand is,hihi.

@bloemetje; Heb jij trouwens iets gemerkt van de innesteling?

kus

Cato,
Ik heb helemaal niets van een innesteling gemerkt.
Geen bloed of niets. Wel vanaf dag van nod ongi krampen, die toch wel paar weken hebben aangehouden.
Ik verander zo datum ff.

Meiden, ff vraagje.
Heb anderhalve week geleden glas in vinger gehad, dacht alles eruit te hebben.
Maar eergister nog stukje eruit gehaald, maar het blijft best pijnlijk. Net gekeken of ik er wat uitkrijg, maar zie op eerste oog niets zitten.
Het blijft zeer doen als ik eraan kom. hoef ik nog niet eens te duwen.
Iemand een idee?

Liefs

Terug
Bovenaan