Meiden van Maart!

EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb mijn forum tweeling gevonden!!!!!!!! whahahaha

Goedenavond meiden, daar waren we ook weer...jaja kan wel WE gaan zeggen he, hihi zijn met zn 2tjes inmiddels toch?!
Gezellig Nathalie dat je me gevonden hebt.. hihi al die oude foto's waar jij reacties bij zet..hahaha maar die zijn nog wel heel lief ja. Zoonlief is nu wel ouder en wijzer... en ondeugender!
Wij noemden hem toen ik zwanger was Puck
Nu hebben we nog geen naampje, zijn wel wat aant bedenken maar komt nog wel.. is nog zo klein nu. Maar om het steeds over Het en De   baby ofzo te hebben klinkt zo afgezaagd vonden wij dus denken jullie eens mee... hihi
zwangerbuikienaam bedenken??! hihi ideetjes?!
En als nog meer mij willen toevoegen op hyves?! mag hoor! gezellig! leuk om iedereen eens te zien! ken je het gezicht een beetje bij de verhalen he!
Nou vanmiddag dus helemaal naar mn oma gefietst. heenweg zat zoonlief bij man voorop en terug bij mij. nog best een eind hoor. heen wind voor, was ruim half uur. terug ging het sneller.. moet echt meer aan mn conditie doen... dus blijven skaten zolang het goed gaat!
Mn oma heeft t nergens over gehad.. maar terug weg fietste we ff langs mn ouders, ff gekletst enzo en fietsen we weg, zegt mn pa tegen zoonlief: dag jongen en tegen mij; dag he zusje! rare vent ook...hihi hij had het de vorige keer ook gezien aan mn ogen zei hij toen we het vertelden, dus misschien heeft hij nu wel weer een vermoeden..maar we laten hem nog ff lekker in onzekerheid..haha opa's...pfffff hihi
Nou verders niet zo veel bijzonders beleefd. manlief is nu de tuin ff aant sproeien. is zo droog..alles zou verdrogen....Maar wel heerlijk weer hoor! super genieten!
We gaan zo niet te laat naar bed, want ik ben best moe van t fietsten... dus als ik niet meer langs kom hier, tot morgen meiden!
Dikke knuf mij

Trouwens Parent2b: wat heb je een gaaf plaatje onderaan .. soort cyclus van je zwangerschap, of hoe noem je dat? wijs zeg.. origineel. waar heb je die gemaakt?????
xx

Grappig zeg dat iedereen elkaar toevoegt op hyves..ik ga eens tussen de vriendjes van Nathalie kijken of ik iemand nog meer van hier zie!!!!

Hey Nathalie,

hahaha grappig om eens een gezicht te zien.....ik had me je heel anders voorgesteld.
Klein lief blond meisje met blond haar ofzo.....hahaha stom he wat voor een beeld je van iemand kunt krijgen....of jah crieeren.

Hahhah ikke een klein lief blond meisje, nou ja lief klopt, maar de rest niet echt  Echt lachen dit. Ik dacht eerst ff hier weer spieken voordat ik verder ga neuzen. Hoe kom je aan dat litteken Mama22? Of als je dat hier niet wilt zeggen, dan mail maar, hihih.

Nu eerst ff berichtje van MamaJM lezen, want die zag ik net ook verschijnen.

Liefs Nathalie

Hahhah ja idd lachen die reacties van mensen die om je geven. Volgens mij beginnen ze bij mij ook steeds meer iets te vermoeden dat we eigenlijk wel een kindje willen.

Ja jij hebt zulkje leuke foto's kon overal wel tekt bij gaan zetten, maar das ook weer zo'n werkje. Heb niet echt onwijs veel foto's er staan. Laatst net nieuwe geplaatst zoals mijn profiel foto. Want ik heb nu dus niet veel een bril meer op. Al moet ik zeggen vandaag wel hoor, hihih. Lekker makkelijk.

Ik ga ff rondneuzen veel te leuk nu ik ook kan zien wie jullie zijn.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan