Meiden van Maart!

Nee, ik dacht dat je Joepie op hyves had, hihih vandaar dat ik het erover had
Heb je geen tip dat ik jou kan vinden?

Liefs Nathalie

Of heb je Miranda26 op hyves? die heeft haar hyves openbaar gezet in het vorige kluskippies forum geloof ik, want zo heb ik haar gevonden, hihi en door haar dus weer Joepie, Gerdien en Essel. Dus het is wel mogelijk, hihih

Tis wat elkaar opsporen en redelijk geheim blijven hier. Al sta ik hier natuurlijk ook gewoon met mijn eigen naam en als mensen mijn teksten lezen weten ze vast dat ik het ben, maar okay, hihih

Liefs Nathalie

nee ik had nog niemand toegevoegd. Ik denk ook dat als ik je wat zeg dat ze mij hier meteen herkennen, maar we gaan strakkies wel ff verder. Ga ff eten.

doei!!!!!!!!!!!!!!!

Hele bekenden vinden ons toch wel terug hoor meis. Dus zo geheim zijn we al niet meer, hihih. Ze herkennen altijd wel iets als ze willen. Acht de kans alleen klein, maar als het zo is, dan moet diegene het maar gewoon zeggen, dan kunnen we gezellig samen babbelen, hihih.

Nog meer tips. Ik heb geloof ik op dit moment 101 vriendjes/vriendinnetjes!
Gaat wel lekker als er meiden hier van toegevoegd worden, zo heb ik ineens heel veel vriendjes, hihih

Smakelijk. Ik had net ook weer een actie. Wou ik wat maken, maar bleek ik een essentieel ingredient niet te hebben, lekker slim. Toen moest ik dus alsnog iets anders verzinnen. Vandaar dat ik net ook ff niet zo snel meer reageerd, was ook ff bezig.

Loempia, ben jij inmiddels al een beetje meer bij met lezen of lees je niet eens alles terug omdat er zoveel gezegd is, hihih. Geeft niks hoor meis, je mag ook gewoon hier de draad weer oppakken.

Liefs Nathalie

Hoi allemaal!
Hoop dat iedereen een heeeeerlijke dag heeft gehad! Wij in ieder geval wel. Hebben heerlijk de hele dag buiten gezeten en de vouwwagen opgezet (niet bij huis hoor, maar op een zogenaamd 'dagrecreatieterrein'). Echt heerlijk; voelde net als vakantie. EN... vanochtend ovu-test nr. 4 die licht positief was (dus een lichte streep)!!! Jippie, m'n lijf 'doet het nog'... Als het goed is heb ik morgen dan een dikke streep, wat zou inhouden dat ik woensdag m'n eisprong moet hebben. Dat zou dan volgens mij dag 18 zijn. Ben benieuwd!!
Zo te lezen zijn jullie elkaar ook aan het zoeken op Hyves.. Mag ik meedoen? Hoe werkt dat precies? Ik heb ook een profiel, maar hoe kan ik het toch een beetje 'prive' houden?
Oh en over die banners: ik heb de code in een notitie in Outlook staan, zodat ik telkens alleen maar even hoef te kopieren en plakken....
groetjes!
Kipling

Hey nat,

Kan ik je het beste zoeken onder nathalie emmen of kan ik beter iets anders intypen????

Terug
Bovenaan