Meisjenaam ... jullie mening please!!

Ik heb nog 6 weken te gaan en ben helaas nog niet uit over een meisjesnaam ... ik begin er echt van te balen want volgens mij zou het zo moeten zijn dat ik onderhand wel een beslissing had moeten nemen. Ik heb de volgende namen nog op mijn lijstje staan ... graag jullie mening, positief of negatief!!!

Jennifer
Jemma
Jenna
Jillian/Gillian
Abigail
Fiona

Zou me een hoop rust geven als ik nou es een beslissing kon nemen!!

Alvast bedankt allemaal!
 
Jennifer Jennifer Jennifer........

Nee hoor zo heet ik maar....

Uit je lijstje vind ik Abigail het mooist, omdat ik vind dat je het niet zo vaak hoort en hij klinkt gewoon apart en mooi als je hem uitspreekt.

En wat vind je zelf het mooist als je bij al die namen de achternaam er bij zou zetten?
Dat lijkt mij ook wel belangrijk dat het bijelkaar past als je ze samen uitspreekt,ben wel benieuwd wat het wordt...

Liefs, Jennifer
 
Hoi Ginger!
Om heel eerlijk te zijn (en daar vroeg je tenslotte om toch?) vind ik het geen van alle mooie namen. Maar je moet echt de naam kiezen die jij zelf het mooist vindt. Ik denk toch dat je een jongetje krijgt als je niet op een meisjesnaam kan komen! Misschien een tip: mocht het toch een meisje worden, neem dan deze lijst en kijk welke naam het beste bij je kindje past als je naar haar kijkt.
Succes!!! Stephanie, mama van Lior 16-3-05
 
Hoi!

Ik vind Jennifer en Jenna de leukste uit je rijtje( Jenna leuker dan Jennifer). Abigail hoor ik hier wel heel veel en vind het niet zo'n leuke naam. ( maar ja das voor iedereen persoonlijk natuurlijk). En..ik kwam niet meteen op een jongensnaam (uiteindelijk wel) het was toch echt een jongen geworden, dus dat vind ik een raar bakerspraatje.

Achternaam is idd wel belangrijk erbij en denk er eens aan dat je straks die naam moet schreeuwen als ze een jaar of 8 zijn...Jennaaaaa eten..hihihi. Bij sommigen namen is het dan meteen gedaan, bij mij dan. Succes ermee!!!

groetjes Madelieff
 
Ik ben het met iedereen eens!!! en ik vind alle namen mooi....

Maar ikzelf krijg een jongetje terwijl ik dacht dat ik een meisje kreeg!!!
En ik had zelfs al een naam voor haar
En dat vind ik echt zo een STOERE meisjes naam oke.........komt ie.......

DANI (Daniella, Italiaans)

ach jaaaaaaaa...............dani voor een jongetje vind ik niks.......dus heb nog een paar maanden om daar over na te denken.

En wat betreft jou namen vind ik Abigail (kan je dus ook verkorten om haar te roepen als je gaat eten :"....Abi....ETEN!!!!!!") ook het mooist....maar ja zal wel door mijn afkomst komen....
Ik wens je  in ieder geval succes....en het belanrijkste is dat als je je kindje ziet dat je vind dat haar naam bij haar past...dus je kan ook wachten op de geboorte........
 
Terug
Bovenaan