Meisjenaam ... jullie mening please!!

Je moet idd ook kijken naar hoe de namen worden afgekort, Jennifer wordt Jen, of Jennie, Abigail wordt Abi, maar J(Gilian) wordt Jil of Gil, dat zou voor mij dan weer afvallen.
Maar in mijn ervaring, de naam waar je het eerste uit bent, dat wordt hem meestal, dus zou mij niet verbazen als je een jongetje krijgt.
Succes!
 
He hallo,

Ik vind ook geen een meisjes naam echt mooi. Maar ik zit in het zelfde schuitje, alleen ik heb nog wat langer de tijd om erover na te denken. De jongensnaam was al snel bekend. Maar voor het meisje zijn we er nog helemaal niet uit. Dit komt ook omdat mijn vriend een hele moeilijke achternaam heeft en het moet daar ook weer bij passen. Mocht je een beslissing hebben genomen laat het ons weten.

Liefs,

Ester


 
Hoi,

Als ik heel eerlijk ben vind ik ze geen van alle mooi. Maar als ik moest kiezen dan wordt het Jenna.
De namen die ik leuk vindt zijn : Isa ( zo heet mijn dochter), Noa , Nora, Fleur, Merel, Robyn, Bo.

Veel succes met het kiezen!

Groetjes Bertie
 
hoi,

ik had al gauw een jongensnaam en een meisjesnaam met de letter C.
Mijn man en ik beginnen ook allebei met de letter c en vonden het leuk om dit ook bij onze baby te doen.

Uit het rijtje met de namen vond ik Abigail het leukste. vooral omdat het toch een naam is die je niet zoveel hoort. In limbo-land tenminste.

Je moet echt een naam hebben waarvan je zegt, Dit is het!!!

Ik wens je veel plezier met zoeken en geniet van je zwangerschap en natuurlijk je kindje.

Gr. christe
 
Hoi,

Zoals ik vorige week (of de week ervoor) ook al geantwoord heb vind ik Jemma de leukste, omdat die volgens mij ook nog niet veel voorkomt.

Ik snap heel goed dat je het moeilijk vind hoor.
Wij hebben ook lang gepuzzeld en ja, sinds het weekend zijn we er eindelijk uit. Werd wel tijd ook want ik ben al 34 wk.

Succes meid,
Mosy
 
persoonlijk vind ik jenna en jemma de leukste (jenna beetje leuker) Als ik het goed heb onthouden woon je nu in engeland en kom je straks weer naar nederland toch? Jenna of Jemma is dan voor de kinderen hier ook makkelijk te onthouden en het zijn namen die toch niet vaak voorkomen.

Succes met je keuze en het is echt een bakerpraatje dat je waarschijnlijk een jongen krijgt alleen omdat je die naam snel bedacht had. Wij hadden de jongensnaam meteen al toen het 2de streepje verscheen en op de pretecho was duidelijk een meiske te zien en die naam kwam pas 3 week later bij ons op.

groetjes Chislaine
 
Hoi Ginger,

Ik vind Jenna echt de mooiste naam uit je rijtje. Abigail vind ik de minst mooie naam, maar dat komt doordat ik al een associatie met die naam heb. Het is inderdaad moeilijk om een keuze te maken, er bestaan zoveel namen. Ik vind  wel dat de voornaam redelijk bij de achternaam moet passen die jullie kindje krijgt. Waar ik zelf ook rekening mee hou, is dat de naam van onze kleine niet met een van onze voorletters begint, i.v.m. het krijgen van post e.d.
Nou, ik wens je heel veel succes met kiezen en ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt. Groetjes, Misty.
 
Moeilijk kiezen hoor.
Zelf vind ik Jennifer wel een mooie naam. Je moet ook even kijken naar de initialen. Vooral als je besluit je kindje 2 voornamen te geven.

Als ik een dochter kreeg had ze naar alle waarschijnlijkheid Amber geheten. Dat heb ik altijd een mooie naam gevonden. Voor een jongetje hadden we nog geen naam maar tijdens de echo was het duidelijk een jochie.
Hij gaat nu Timothy Kevin Stelte heten met als roepnaam Thimo.
Daar waren we gelukkig vrij snel uit.
Het is ook leuk om je kindje in je buik al met zijn naam aan te spreken.

In ieder geval heel veel succes met het uitzoeken van een naam.

Groetjes, Natalie (24+1)
 
Terug
Bovenaan