Meisjenaam ... jullie mening please!!

wij kregen de tip om 1 week lang de naam hardop te zeggen. Je hebt nog 6 weken dus voor iedere naam 1 week moet lukken. Passen bij de achternaam is ook zeer belangrijk. Mijn vriend heeft er zelfs goed overna gedacht of het met die naam gepest kan worden later. Ik moet zeggen dat hardop zeggen goed werkt. Ach soms hoor je wel dat mensen een naam hebben waar ze zwaar van overtuigd zijn tijdens de zwangerschap en tenslotte na de bevalling spontaan voor iets ander kozen omdat ze vonden dat het totaal niet de baby paste wat gevoel betreft. Dus je hebt altijd nog 2 dagen na de bevalling. Succes.
 
Hoi Ginger,

Ik ben het mijn voorgangers eens dat je de naam een paar keer moet uitspreken met  de achternaam erbij. Zo raak je zelf op een gegeven moment gewend aan een bepaalde naam.     En als je er echt niet uitkomt kan altijd de betekenis van de naam een uitkomst geven.  
Succes ermee.

Ps al ik mocht kiezen uit jouw lijst werd het Jenna.

Zelf heb ik gekozen voor als het een meisje wordt voor de naam joan. Mijn moeder heet jannnetje. Dat vond ik maar niks. Klinkt zo ouderwets en ik vind engelse namen heel mooi. Dus de naamskeuze was al snel gemaakt.
 
hoi ik vind jenna ef jemma ook het leukste abigail ook wel maar dan
denk ik altijd maar dat het voor een kind weer moeilijker te schijven
is (weer zo'n idee van mij)



ik ben nu 20w + 1d   maar heb nog steeds geen namen had een jongens naam maar

i.c.m. achternaam en 2e naam (die al wel zeker is i.v.m. vernoeming naar overleden

oom van mijn man) kwam dat heel raar uit met initialen en begon de naam
langzamerhand ook niet zo leuk meer dus ben vorige week weer helemaal
opnieuw

begonnen met denken en kan ook nog steeds niet op een meisjes naam komen

maar heb nog wel even de tijd dus komt vast wel goed



succes met kiezen



 
Hoi,
Jenna is erg leuk, stoer maar toch ook echt voor een meid. Tip kijk bij al je namen ook eens wat het betekent...misschien je je daar niet in vinden. suc6
groetjes nienke
 
Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie eerlijke meningen over mijn voorgestelde namen.
Inmiddels hebben we er nog 2 over en daar zit gek genoeg niet Jenna bij terwijl die toch erg populair was bij jullie. Zag van de week een Jenna op tv en dat was echt zo'n aanstellerige Amerikaanse dus die naam viel ineens af.
Helemaal besloten hebben we nog niet maar het gaat nu nog maar tussen 2 namen
Abigail (kan Abby, Abs of Gail worden als afgekort) en Jillian (kan als Jill of Jilly). Het gekke is toch dat ik bij die eerste naam een heel ander meisje voor me zie dan bij Jillian. Laatste naam is eerder wat stoerder dan lief of ligt dat aan mij? Ik laat jullie weten wat het geworden is!!

Bedankt nogmaals!!!
 
Terug
Bovenaan