Meisjesnaam

Hallo Allemaal,<br />We zijn alweer even een paar weken verder! Ik ben er denk ik uit wat de naam moet worden, mijn vriend heeft me overtuigd. Al blijf ik een ontzettende twijfelkont.<br />Ons zoontje heet Liam (James) en wil ook wel dat het bij zijn naam past.<br />Alleen als dit definitief haar naam wordt, ben ik nog steeds niet overtuigt wat de schrijfwijze moet zijn.<br />Vriendlief vind leuk;<br />Nowi (Lynn)<br />Nowie (Lynn)<br />Juist omdat dit op een aparte manier geschreven word, vindt hij het heel tof.<br />Ik twijfel nog of het niet gewoon Noë (Lynn) moet worden. Wel uitspraak Nowi i.p.v. Noweee. Wat een ellende die namen stress.. Nog iets meer dan een maand, maar de eerste kwam eerder dus wil er zo graag uit zijn haha..<br />Andere tips of ideeën zijn ook welkom:)!<br />

Noë zal denk ik uitgesproken worden als nowee, gezien dit er ook zo staat.
Novie heb ik ook al eens gehoord, misschien ook leuk?
Toch vind ik noë (als nowee uitgesproken) persoonlijk ook leuker dan nowie. Maar dat zal per persoon verschillen!

Succes! Liefs

[quote quote=10400812]Noë zal denk ik uitgesproken worden als nowee, gezien dit er ook zo staat. Novie heb ik ook al eens gehoord, misschien ook leuk? Toch vind ik noë (als nowee uitgesproken) persoonlijk ook leuker dan nowie. Maar dat zal per persoon verschillen! Succes! Liefs[/quote]
Ja dat vind ik dus ook een lastige. Je kunt net als Zoë en Chloë natuurlijk ook Zowee/Zoeiii of Chloeee/Chloeiii zeggen, maar hoe moet je het schrijven om het goed uit te spreken haha! Iedereen spreekt het weer anders uit. Ik vind de uitspraak nowee ook mooi, maar mijn vriend vind dat weer teveel op Noway lijken haha!
Oh echt wat een drama! We kunnen beter een andere naam kiezen, maar dat is dus helemaal een ding. Hebben we iets wat we beide leuk vinden, lopen we hier tegen aan haha!
Bedankt in iedergeval. Liefs

Nowi, nooit eerder gehoord, dat vind ik persoonlijk erg leuk!
Noé zou ik indd ook uitspreken als noweee.
Nowi is duidelijk hoe je het schrijft en uitspreekt hoef je niet steeds te verbeteren, alhoewel mensen het natuurlijk gauw weten na 1 keer verbeteren.
Altijd lastig namen stress ;-) maar vooral jullie eigen gevoel volgen.

Terug
Bovenaan