Naisaa schreef:Ja echt heel veel manieren en ze zijn allemaal wel leuk. Dus fout kunnen wij het niet kiezen? Noë valt nu af omdat dit dan verkeerd word uitgesproken (nowee). Noï valt ook af omdat ze later elke keer moet uitleggen dat er puntjes op de i moeten. Dus dan blijft nowi, nowie en nowy over maar daar kan ik echt nog niet tussen kiezen?
Hoe denk jij er nu over?
Noï viel al snel af bij ons! Vind het wel mooi geschreven, maar zal altijd uitleg nodig hebben! En veel zullen noooi zeggen als hoi ??!Noë vond ik prachtig, maar heb deze topic op verschillende forums geplaatst en de meerderheid zal het uitspreken als noweee ! En dat is dus echt niet wat we willen!
Blijft voor nu bij ons dus ook Nowi, Nowie of Nowy over! Ik twijfelde eerst enorm, omdat ik dan denk hmmm wat zullen andere ervan vinden! Is het niet gek en te letterlijk geschreven! Maar mijn vriend vind het juist wel hip en tof en heeft me de laatste dagen wel overtuigd!
Nowie en Nowy komen bijna niet voor en hebben ook geen betekenis!
Nowi betekend nieuw in het Pools geloof ik?! En deze manier van schrijven kom je nog wel is tegen!
Dus ja hoe uniek willen we zijn ? Hihi! Ik denk dat wij uiteindelijk voor Nowi of Nowie gaan!