Meisjesnaam

Je moet gewoon doen wat jullie zelf mooi vinden!! Als jullie het een mooie naam vinden gewoon doen!
Ik vind zoals hier boven ook leuk:
Nowy Lynn ?

Liefs

[quote quote=10400839]Nowi vind ik wel lekker eigenwijs! Noë zou ik idd uitspreken als Nowee.[/quote]
Thanks voor je reactie! (L)! Eigenwijs past wel bij ons hihi

[quote quote=10400840]Noë zou ik uitspreken als Nowee. Ik vind van die andere twee opties Nowi het leukste. Leuke naam trouwens ?[/quote]
Super bedankt. Nowi vind ik ook wel leuk, maar was bang dat het misschien gek gevonden word ofzo haha! Maar hier heb ik wat aan.. Liefs

[quote quote=10400845]Nowi, nooit eerder gehoord, dat vind ik persoonlijk erg leuk!Noé zou ik indd ook uitspreken als noweee. Nowi is duidelijk hoe je het schrijft en uitspreekt hoef je niet steeds te verbeteren, alhoewel mensen het natuurlijk gauw weten na 1 keer verbeteren. Altijd lastig namen stress ? maar vooral jullie eigen gevoel volgen.[/quote]
Dat is zeker waar. Lekker duidelijk en apart hihi! Misschien moet ik me er toch aan overgeven hihi ! Aparte namen vind ik persoonlijk ook heel leuk.. 
Namen stress is echt lastig haha! En elke keer denk ik ja, dat is hem! Mja het is zo definitief he;)! Daarom ben ik zo besluitloos haha..

[quote quote=10400928]Je moet gewoon doen wat jullie zelf mooi vinden!! Als jullie het een mooie naam vinden gewoon doen! Ik vind zoals hier boven ook leuk: Nowy Lynn ? Liefs[/quote]
haha ja is ook zo! Maar wil niet een naam wat gek gevonden word ofzo. Maar je hebt ook helemaal gelijk! thanks, liefssss

Terug
Bovenaan