Meisjesnaam

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik hoor van veel vrouwen dat ze een meisjesnaam zoveel makkelijker vinden dan een jongensnaam. Bij ons was de jongensnaam een stuk makkelijker, die stond zo goed als vast. En nu blijkt dat we (hoogstwaarschijnlijk, je weet hoe dat gaat met die echo's) een meisje krijgen. En daar zijn we uiteraard super blij mee, maar nu de naam nog.

Er zijn best heel veel leuke meisjesnamen, maar ik wil graag een bijzondere naam. Een die niet zoveel voorkomt. En wij willen wel graag echt een meisjesnaam, dus niet te stoer. Kennen jullie nog bijzondere namen?

Groetjes, Marisa

Hoi,

Leuk dat je (ws) een dochter krijgt!

Wij hebben drie dochters, ze heten: Nadia, Céline en Marin.
Alledrie de namen komen hier nog niet voor. Maar misschien in andere delen van het land wel.

Succes met het kiezen van een mooie naam!

Liefs Annemarie

onze dochter heet yara.. kort, meisjesachtig en toch wel stoer..

sanne vind ik ook een hele leuke naam!
succes met kiezen

groetjes jose

Hoi,

onze dochter heet Sanne, maar deze naam komt natuurlijk  veel voor.

Wat vind je van: Fenna, Eline,  Djeda, Mendaly, Amy, Laura, Marit, Elise, of Imke?

Veel succes met het vinden van een leuke  naam voor jullie dochter!

groetjes Jos78

O ja, en wat vind je van: Lieke, Josine, Ruby en Joline?

groetjes Jos78  

op deze website kun je ook bij namen kijken of via google naar namen zoeken zijn er zoveel ook veel aparte namen .

hoi,
bijzondere namen zijn erg smaakgevoelig.ik hou niet zo van hele aparte namen,maar weinig voorkomende namen op ons lijstje waren:
robine
guusje
leah
maar al snel werden we helemaal verliefd op de naam lotte.al komt deze regelmatig voor,het is echt de meisjesnaam voor ons.maar we krijgen een zoon.daar hebben we na lang nadenken ook de perfecte naam voor gevonden.ik zou niet anders meer willen.hopelijk hebben jullie dat gevoel straks ook.ze moet er tenslotte haar hele leven mee doen.
succes!!
groetjes kari

Onze dochter heet Isabel, vond ik een echte meisjesnaam.
Ook Fee / Faye vind ik erg leuk net zoals Madelief.

Groetjes Rene

Terug
Bovenaan