Meisjesnaam

hoi,

Weet je wat een leuke site is met vele namen www.familyberry.com

hier zit ik ook regelmatig te kijken, misschien doe je nog een leuk ideetje op!

Groetjes  Sandra
(29 wkn)

Bedankt voor de tip! Ik zal er eens gaan kijken (heb hem nu even snel in mijn favorieten opgeslagen.)

Groetjes, Marisa

Hoi hoi,
Ons dochtertje heet Megan,Dat hoor je niet zo vaak, teminste niet bij ons.
Als je gaat voor een Nederlandse naam vind ik Fleur een hele leuke naam.Klinkt zo lief en opgewekt!
Veel succes met het vinden van een naam.

groetjed Donna,mama van Megan en Devan.

Hé!
Onze dochter heet Vlinder, heel meisjesachtig vind ik. Maar wel gewaagd.
Verder vind ik Zoe, Romée, Yara, Ayla, Faya, Yael, Annelyn,  Amy, Rosa, Annerose en Jade  leuke namen!
Succes!!!

Groetjes, Kar

Wat ik een hele mooie naam vind is Kyra-Lynn
Ik vind het stoer en toch heel meisjesachtig.
Ik wilde ons dochtertje Kyara of Kyra noemen, maar mijn man was het hier niet mee eens.

Groetjes,
Marianne
39,6 wk

Hele leuke namen zie ik er tussen!

MAAR ik ben blij dat de onze zo weinig word gebruikt en ook hier niet tussen staat.

En NEE ik ga het  niet verklappen welke naam onze dochter krijgt!!!!

Op de ene manier komt het via google maar 24 pagina's op de hele wereld voor en op de andere manier geschreven maar 9 pagina's en die hebben we dus ook gekozen!!!!

@funkymom: ik weet wat je bedoeld. Voor een jongen hadden wij ook zo'n naam. Een naam die echt bijna helemaal niet voor kwam. Ook wij willen die liever niet noemen. Als je zo'n zeldzame naam te pakken hebt, wil je niet dat heel Nederland er straks mee loopt.

Wat onze meid betreft zijn we nu nog steeds voor Lotte. Helaas niet zo origineel als we zouden willen, maar we zijn gewoon voor deze naam gevallen. De kans is groot dat onze meid straks met deze naam door het leven gaat. Maar nogmaals: als jullie nog leuke namen weten, dan horen we het graag hoor! We kunnen ons nog bedenken.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan