Meisjesnaam

Namen die weinig voorkomen zijn vaak niet tijdloos maar een modegril. Ik zou je hoofd dan ook niet breken over iets al te aparts. Ik vind tijdloze namen toch het leukst ook al komen ze wat meer voor.
Lotte
Isabel
Emma
Zoe
Maud
Tes
Suze
Marit
Merel
Myrthe

Gr.Ing

Hallo,

Ik heb zelf voor een meisje de naam Sharona die vind ik heel mooi.
Ok mooie namen vind ik:

Maud
Shirley
Shayenne
Yara

Maar mijn naam staat vast voor een meisje en dat wordt Sharona
Helemaal wil ik haar Sharona Susanna Margretha noemen.Susanna is mijn tweede naam en die van mijn moeder Margretha.

Liefs Bernice(9w/1d zwanger,eerste kindje)

hallo,

wat ik aparte namen vind:
ze kwamen vroeger bij mij op school 1x voor

delana
dj-ijla weet niet hoe je deze goed schrijft maar zo spreek je het uit

Amy

serena

samiera

sylvana

Laatst hoorde ik een leuke meisjesnaam: Fayde of Fede.
Kayla vind ik zelf ook heel erg leuk

Groetjes Hanneke

Allemaal alvast bedankt voor wat reacties. Zelf vond ik Lotte erg leuk, maar dacht dat mijn man die niet leuk vond. Ik vroeg het gisteren en toen zei hij van 'vind ik wel een leuke naam'.

Ik weet nog lang niet of 'ie dat gaat worden hoor, maar het is een goede optie. Als jullie nog meer leuk namen weten, hoor ik het graag!

Groetjes, Marisa

mijn dochters heeten danischa kyara hoor je ook niet veel en heel mooi glowee is ook heel mooi noa juwel naomie groetjes jolanda

mijn dochter (2) heet lotte,..harstikke leuk, gewoon doen,..oke ik geef toe als je in de dierentuin loopt en je roept hard "lotte" dan kijken er wat meer meisjes (en moeders) op,..maar ja lekker boeiend,   Om Glowee moest ik even lachen,..mijn dochter heeft een knuffel die licht geeft in het donker en die noemt zij zelf "glowie"

Terug
Bovenaan