meisjesnaam

Wij denken aan Thirza voor een meisje. En als we er nog een zouden krijgen: Rebekka.
Maar andere mooie namen: Sophie, Deborah, Anouk, Naomi, Ariel, Anuska, Marit, Megan, Joelle, Katinka, (dat zijn dus namen die ik wel leuk vindt, maar waarvan mijn man nog niet zo overtuigd is, :)
Wij kijken trouwens ook erg naar de betekenis, vinden we erg belangrijk, :)

Hoi,

Lastig he, als je niet helemaal op 1 lijn zit.

Onze dochters heten Indy en Faye (spreek uit als Fee).

En ons zoontje heet Kay.

Succes.

Sylvie

mijn dochters heten Lotte en Feline nu ben ik net zwanger van nummertje 3 maar als het weer een meisje wordt gaat ze ook isabelle heten (gelukkig vind mijn man het wel een mooie naam) lois is trouwens ook heel leuk maar ik hou meer van de liefe meisjesnamen die je toch stoer kan afkorten, Lot, Fee, Isa.

succes

Onze dochter heet Mijke, toch weer anders dan Meike vonden wij...

Groetjes Angela

Ik vind Aukje en Nienke een leuke naam. Als dit kindje een meisje is dan gaat ze Nienke heten.

Liesbeth 18 wkn zwanger

Ik ben 4 weken geleden bevallen van onze 3e dochter.Met de naam Lenthe Lynn.Roepnaam Lenthe.Onze andere meisjes heten Noa en Jade(Uitgesproken zoals je het schrijft)
Wij kiezen altijd voor net wat aparte namen, die je niet vaak tegen komt.Noa hoor je inmiddels wat vaker, maar 6 jaar geleden toen onze Noa werd geboren hoorden wij hem nog niet zo vaak.Gelukkig kennen we nu nog steeds niemand die zo heet.
Dit keer vonden we buiten Lenthe ook Mare een mooie naam.
Succes met zoeken!
Groet Roos.

Wat een leuke namen allemaal. Alleen is manlief er totaal niet over uit. Wordt een zware bevalling hihi. Als we er echt niet uitkomen, kiezen we beide 3 namen, schrijven deze op een briefje en gaan als het ware loten. Niet de meest ideale oplossing, maar het is er één. Er is slechts één naam die we beide mooi vinden, maar die nogal gevoelig ligt.

Het dochtertje van een vriendin van ons heet namelijk zo. Alleen heeft zij haar kindje door omstandigheden afgestaan. Wat zouden jullie doen? De stoute schoenen aantrekken en het er met haar over hebben? Of toch voor een andere naam gaan?

Hi!

Dat is een lastige zeg..
Als het mijn vriendin zou zijn, dan had ik niet voor die naam gekozen.
Elke x als zij deze naam hoort denkt ze dan aan haar dochtertje wat ze heeft moeten afsaan.. Maar ja hangt er natuurlijk ook van af wat voor band jullie met haar hebben en hoe dicht bij ze bij jullie staat..

Veel succes, lastig he die namen.. ik dacht dat wij er helemaal over uit waren, maar nu ben ik toch weer aan t twijfelen.. pfff nog 13 weken te gaan, dus schiet al aardig op.

Groetjes Suza

Terug
Bovenaan