meisjesnaam

Hoi Mveenmeid,

Moeilijk he die namen? Als wij een meisje krijgen gaat ze Luna Sterre heten.
Luna betekent "maan". Een mooi symbool vonden wij, lichtpuntje in de duisternis, straalt rust uit, en is iets bescheidens maar groots. Zo voelen we het ook. Sterre maakt het gesoon een leuke combi :) Daarnaast is LS wl grappig als initiaal vonden wij.

Tja het is best moeilijk maar het moet jullie echt een goed gevoel geven. Ik denk dat het zeker gaat lukken!

Succes ermee!

Groetjes,
Nathalie

quote: mveenmeid schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2008 11:19:05'));

Hallo,

Ik heb nog even te gaan,ben eind juni uitgerekend. Maar we komen niet uit een naam. We weten al dat het een dochter wordt.
Hebben jullie misschien leuke namen?

Wat ik leuk vind, maar manlief dus niet is:
Phaedra, Chloe, Isabella en manlief dus:  Lois, Demi, Lisa Maar er zit nog geen naam tussen waar we allebei bij zeggen: Ja, dat is hem.

Alvast bedankt

Hoi,

Wij hebben onze dochter Selina genoemd. Deze naam komt ook niet zoveel voor. Stom toevallig hadden mijn vriend en ik dezelfde naam in ons hoofd dus de keuze was dan ook niet zo moeilijk!
Misschien vind je het een leuke naam!

Liefs Tineke

Hoi Mveenmeid,

ik zou het gewoon met die vriendin bespreken! Misschien vindt ze het juist wel heel leuk dat jullie die naam graag willen, en zoniet, dan weet ze in ieder geval dat jullie met haar meeleven en om haar denken en dat lijkt me juist fijn om te ervaren...
Ik zou het zelf echt willen dat vriendinnen me dat dan gewoon vragen: zou mij echt het gevoel geven van: He, ze denken aan me en houden rekening met me... Ik weet natuurlijk niet of ik het dan wel of niet erg zou vinden dat een vriendin haar kind noemt zoals ik m'n kindje ook heb genoemd, maar gewoon het feit dat je het vraagt, zou ik fijn vinden.

Een vriendin van mij is pas bevallen en heeft haar dochter Rozemarije genoemd, dat vond ik ook wel heel bijzonder, :) Da's al de tweede keer dat ik vernoemd ben, :-D (een nichtje van mij is vroeger, toen ik een jaar of 4 was, ook naar mij genoemd, :-D)

Terug
Bovenaan