meisjesnamen

Hallo,

Als ik een meisje zou krijgen zou ik de naam Leena gezet hebben. (spreekt uit als Liena) Verder vind ik Saya of Chaya ook heel erg leuk. Cynthia heb ik ook altijd leuk gevonden en mijn eigen naam Lucette hahahaha. Nou succes, ik ben zelf ook hard op zoek naar een jongensnaam. Ideetjes?????

gr. Lucy

Mijn dochters heten Kyara en Chloë. Ik vond verder leuk; Kay-Leigh, Luna en Quinty
Succes

Als wij een meisje zouden krijgen had ze waarschijnlijk Sterre of Faye geheten!
Succes, Nicole 38w6d

Het hangt er een beetje vanaf wat je smaak is natuurlijk. Ik lees bij de reacties namelijk hele verschillende soorten namen. Als je aangeeft wat er zoal in jullie straatje past dan ga ik eens brainstormen voor je!.

gr.Ing

Hoi hoi,

ik hou persoonlijk niet zo van buitenlandse namen. Wij krijgen weer een zoon, maar de meisjesnamen die ik leuk vind zijn:

- Tessa
- Irene
- Eline
- Elise
- Emily (is wel een beetje buitenlands, maar kan net)
- Amber
- Lotte
en ik ben zelf ook helemaal weg van de naam Floor

Veel succes met het bedenken van een naam

Hallo allemaal

Alvast bedankt voor de reacties. Staan al leuke namen bij en toch blijft het moeilijk. Demi was al een naam die bij ons in het lijstje staat. Ik hoop dat er nog wat reacties komen om onze keus nu definitief te maken en ja jullie horen zeker wat het is geworden.
Inge vroeg wat voor een soort namen we leuk vinden en dat zijn korte   een beetje ruigere namen (geen kak namen). Bedankt dat jullie voor me meedenken.

Groetjes Nicole 36+1

hoi hoi

Onze dochter heet Demi Joy maar haar roepnaam is demi.
Toen ik bij de verloskundige zat stond er een mandje met geboorte kaartjes en daar was er 1 bij met de jongensnaam Demi jay die vond ik erg leuk maar wij kregen een meisje dus hebben wij er Demi joy van gemaakt.
Wat ik ook er leuk vind is Kaitlin of shelby

groetjes ilona

Ruig en geen kak...
Demi is geen kak maar ruig??
FF denken hoor:
Lois
Lynn
Dewi
Zoe
Isis
Isa

eeeh is dit wat je bedoeld of moet het toch een andere stijl zijn?
lfs ing

Terug
Bovenaan