meisjesnamen

Hoi Allemaal

Bedankt voor het mee denken. Demi is ook ruig vinden mijn man en ik ook en Silvie vinden we ook leuk. Lynn vind mijn man leuk maar ik niet.
Wat is het toch moeilijk een knoop door te hakken. Ik wil er gewoon volledig achterstaan wat we als naam kiezen.
Kak namen vind ik katja en Lonneke enz enz. Hier houden wij niet van.
Ben nu 36+3 weken.
Ben de hele dag aan het piekeren wat we nu gaan kiezen.

Groetjes Nicole

Hoi Nicole,

Wat dacht je van Amber of Anouk....

Wij moeten hoognodig aan een jongensnaam gaan denken....

Groetjes van Meta

Als JOnah een meisje was geweest had hij Luna Maria Amber geheten.
Dit kindje krijgt als het een meid wordt de namen Levy Norah. Misschien heb je er wat aan

Hoi alweer bedankt voor de namen, zijn ook erg leuk.
Schrijf ze op mijn lijstje erbij.

Meta aan welke jongensnamen zitten jullie te denken, misschien kan ik jou ook helpen.

Groetjes Nicole

Hoi hoi

onze dochter heet Mara
Kort en krachtig, maar we hebben haar naam afgeleid van onze namen
ik heet MArieke en m,n vriend RAmon
dus MA en Ra
en tevens een leuke naam, probeer het eens met jullie namen?
Nu krijgen we een zoontje die gaat Joos heten, na zijn opa Jos.
wij kiezen bewust voor namen met een verhaal erachter. een diepere betekenis voor ons.
Mischien kun je zo ook op een leuke (persoonlijke) naam komen?
voor een meisje hebben we Joselien achter de hand (spreek uit Jos-e-lien)
Opa heete Jos en m,n schoonmoeder Jacquelien   dus dan is het een combo van haar opa en oma!

Liefs,
Marieke
Mara 19maanden en zwanger ruim 35wk

heb wel wat leuke naamen

noa glowee danischa kyara naomie juwel juuls hoop dat je er wat aan heb liefs jolanda

Hoi Nicole,

Lastig he, de mooiste naam zoeken voor je kleintje!

Wij verwachten inmiddels onze derde, we hebben al een zoon (Milan Damian, 5 jr) en een dochter (Jòia Dayenne, 3,5 jr). Jòia spreek je uit als Joy-ja en die naam is nog vrij onbekend. Het is afgeleid van het Italiaanse Gioya en betekent iets als blijdschap. Dat klopt ook bij onze Jòia, die is altijd vrolijk.
Onze derde, een meisje, gaat Chiara Dionne heten. Tenminste.....als we voor de bevalling niet een nòg mooiere naam tegenkomen......

Andere namen die wij mooi vinden: Demi, Noa,  Alysha en Jocelynn. Als onze derde een jongen was, had hij Keano gaan heten. Vonden we de mooiste jongensnaam.

Veel succes met het vinden van de mooiste naam!

Groetjes, Bianca (28 weken + 5 dagen)

Terug
Bovenaan