Meistoppers 2008! Deel 2

Hoi,

Julia,
Nog steeds niet bevallen. Hoop dat het zich nog aandient voor zaterdag.
Word je anders na het weekend ingeleid?
Ben
benieuwd hoor meid. Succes, zijn nu voor ons beiden toch wel echt de
laatste loodjes. Ik ben benieuwd of ze bij mij vandaag wat kunnen doen,
strippen ofzo.
Vorige week was baarmoedermond wat aan het verweken
en heb slijmprop verloren. Maar ja, wat dat allemaal betekent, haha,
dat weet ik ook niet.

Nou meid, we zetten hem op!
x

Zo alweer pagina 2!!!! we tikken lekker verder!

Nog steeds niet bevallen meiden? nou ik hoop dat het dit weekend dan raak is voor jullie beiden... of ervoor natuurlijk!!!

Wat grappig om te lezen Karin  en Mooiedromen allebei in Gouda geboren en Karin zelfs in het zh waar ik mijn kleine meisje op de wereld heb gezet! wat is het wereldje dan klein... weet je de straat nog in Waddinxveen? ik woon in de componistenbuurt?!

Gisteren weer naar het CB geweest, Mirthe heeft haar eerste prikjes gehad.... zooooo zielig. 's middags werd ze echt hysterisch wakker, krijsen.... we kregen haar gewoon niet stil! zo hard heeft ze nog nooit gehuild... uiteindelijk heeft mijn man haar beentje gemasseerd en gekoeld en toen viel ze weer in een diepe slaap bij papa op de bank...
Vanacht heeft ze goed geslapen van 20:45-3:45 dus ik ben helemaal tevreden!
Karin ze woog 6285 gr bij een lengte van 59,5 cm, bij 9,5 week... hoodomtrek was 39,6, geloof ik....
Ze groeit dus als kool!

Net gebeld door Kdv dat Mirthe eventueel, gratis, een ochtendje mag komen proefdraaien.... dit meteen voor morgen afgesproken, ik mag haar tussen 9 en 10u brengen en ophalen wanneer ik wil (max 5 uur).... pff kan ik ook beetje aan idee wennen, anders zou ze 4 mei voor hele dag meteen gaan!
Wel lekker dat het morgen meteen kan, want ik moet vandaag naar chirurg om aambei te laten verwijderen.. joepie :(

Nou meisjes bevalse en spreek jullie weer snel!

Liefs Sabina

Hoi dames,

Vlinder,
Oh wat zielig dan he die prikjes :-( Hopelijk heeft ze dr niet teveel last meer van.
En morgen proefdraaien, oh wat spannend meid.

Net weer bij gyn geweest.
Uitgebreide echo gehad. Alles was goed, alleen ligt het niet helemaal gunstig met het hoofdje, nou ja, voor bevalling kon het niet veel kwaad, alleen dat ik misschien wat harder moet werken? En het kon nog goed gaan liggen ook zei ze. Wat ze daar juist met bedoeld. weet ik eigenlijk niet.
Inwendig onderzoek gedaan, voor de helft verstreken, en ze kon met 1 vinger baarmoeder binnen, dus dat is beginnende ontsluiting.   Ze heeft me ook gestript, in de hoop dat het nu in gang gaat komen :)
Dus we wachten spannend weer verder af. Heb nu wel buikpijn, maar komt vast van het strippen. Wel apart hoor dat strippen, je kon zo voelen dat ze bij hoofdje kon. hihi.
Maandag weer afspraak voor ctg en echo. Maar ze hadden klein beetje de hoop me niet meer te zien dan. Nou, we wachten het af.

Liefs

Hoi,
Deed  het strippen geen pijn?? Hopenlijk heeft t effekt! Ik hoorde laatst iemand zeggen 50% kans, maar toen ik het gisteren opzocht las ik 1 op de 7. Das behoorlijk minder, maar geen bijwerkingen, behalve wat bloedverlies. Dus baat het niet....

Hoi,

Julia,
Het was niet echt prettig, maar het inwendige onderzoek van vorige week was stuk pijnlijker. Wel gek hoor, want je kon echt voelen hoe ze daarbinnen probeerde het los te maken. Heb tot nu toe geen bloedverlies. Maar wel meer buikpijn dan normaal.
Idd, het wil niet zeggen dat het helpt. Dus ik ga daar ook niet op hopen. We zien het vanzelf wel :) Het komt wanneer het komt.

Liefs

Hoi,

tot nu toe heeft strippen nog niet veel effect gehad geloof ik.
Heb wel sinds gisteravond buikpijn, zeurend gevoel, beetje ongi achtig. Af en toe een flinke kramp, die vaak ook doorstraalt naar me rug, wat harde buiken, maar het zet nog niet door.
Blijft spannend afwachten dus.

Julia,
Hoe gaat het met jou?

x

Terug
Bovenaan