Zo alweer pagina 2!!!! we tikken lekker verder!
Nog steeds niet bevallen meiden? nou ik hoop dat het dit weekend dan raak is voor jullie beiden... of ervoor natuurlijk!!!
Wat grappig om te lezen Karin en Mooiedromen allebei in Gouda geboren en Karin zelfs in het zh waar ik mijn kleine meisje op de wereld heb gezet! wat is het wereldje dan klein... weet je de straat nog in Waddinxveen? ik woon in de componistenbuurt?!
Gisteren weer naar het CB geweest, Mirthe heeft haar eerste prikjes gehad.... zooooo zielig. 's middags werd ze echt hysterisch wakker, krijsen.... we kregen haar gewoon niet stil! zo hard heeft ze nog nooit gehuild... uiteindelijk heeft mijn man haar beentje gemasseerd en gekoeld en toen viel ze weer in een diepe slaap bij papa op de bank...
Vanacht heeft ze goed geslapen van 20:45-3:45 dus ik ben helemaal tevreden!
Karin ze woog 6285 gr bij een lengte van 59,5 cm, bij 9,5 week... hoodomtrek was 39,6, geloof ik....
Ze groeit dus als kool!
Net gebeld door Kdv dat Mirthe eventueel, gratis, een ochtendje mag komen proefdraaien.... dit meteen voor morgen afgesproken, ik mag haar tussen 9 en 10u brengen en ophalen wanneer ik wil (max 5 uur).... pff kan ik ook beetje aan idee wennen, anders zou ze 4 mei voor hele dag meteen gaan!
Wel lekker dat het morgen meteen kan, want ik moet vandaag naar chirurg om aambei te laten verwijderen.. joepie
Nou meisjes bevalse en spreek jullie weer snel!
Liefs Sabina