Meistoppers 2008! Deel 2

bloemetje
heb vannacht aan je gedacht ( raar he?) en ik dacht morgen even het forum checken, maar dus nog rustig .... nou dan maar een fijn weekend houden en op naar volgende week, de laatste week dat is in ieder geval zeker.

liefs mama van marijn

Mama van Marijn,
hehe wat lief dat je aan me hebt gedacht, hihi :)
Ja, op naar de laatste week, ben zo blij dat dit echt de laatste week word, want het word erg zwaar.
Net ff heerlijk liggen slapen op de bank, jammer dat de hond in het voorbijlopen me weer wakker maakte, kreeg lekker een staart in me nek geduwd,haha.

Ben zo benieuwd hoe het met Julia gaat.

Liefs

hi dames,

Nou de jongens zijn uit logeren bij opa en oma. En het is me toch een partij stil in huis ..... nix aan ... hahahaha... zo plak je ze achter het behang door al het gejengel en gedoe en zo mis je ze als ze 2 uurtjes weg zijn ... oooh ooh die hormonen toch.

Marijn heeft 2 weken meivakantie, dus het leek me een welkome  ' break'   om even er tussen uit te zijn.Dus samen vanmorgen de logeerkoffertjes ingepakt, overhemd mee ( HEEL belangrijk, waarom weet ik niet), beer mee, slaapdoekje mee. Zo schattig. Mijn ouders hebben heel veel dieren en veel jongen dieren nu ( konijnen, cavia's, kuikens en poezen) dus de mannen hadden er zin in.
Ben nu alleen met Veerle thuis en het is wel anders zo. Ik kan me volledig concentreren op mijn kleine poppetje. OOk wel eens relaxed.

Nou verder geen nieuws, jullie nog? Julia en   Bloemetje?

fijne zondag nog en tot snel
mama van marijn

Mama van Marijn,

Heerlijk, vakantie voor de jongens. Kunnen ze ook weer heerlijk met Veerle bezig zijn? Zijn ze eigenlijk beschermend naar hun zusje toe?

Hier nog niets hoor. Wel sinds gisteren veel,heel veel slijmverlies,soms gewoon brokken slijm :s Maar verder niets.
Zit er vandaag lichamelijk en geestelijk echt ff helemaal doorheen. Voel me erg duizelig,moe, pijnlijke voeten, soms zomaar opeens zweetbuien krijgen en zwart voor me ogen. En word zo moe van alle vragen, ouders die vragen, moeten we dan en dan vrij nemen. Als je ingeleid word, wanneer(tja, weet ik zelf ook nog niet:s)
Buren die zien dat als je weg gaat in de deuropening staan en dan gaan vragen, ga je. Hartstikke lief bedoeld allemaal, maar daar heb ik nu gewoon ff geen zin in.

Morgen weer controle, ctg en echo, ben benieuwd.

Liefs

hi bloemetje

kan het me zo goed voorstellen dat je alle opmerkingen en vragen zat bent. Die verschijnselen die je beschrijft herken ik ook nog wel van net voor de bevalling. Probeer nu toch zoveel mogelijk te rusten, straks heb je je energie hard nodig.
En vragen van iedereen maar een beetje van je af laten glijden. Antwoordapparaat erop of je man laten opnemen   ( dat laatste deed ik de laatste week). Want je hebt er gewoon geen zin in in al die goedbedoelde vragen en opmerkingen. Snap dat wel hoor!
Nou hopelijk morgen meer nieuws bij de controle, misschien is het al weer verder gevorderd en begint het sneller dan dat je denkt.

Ik denk aan je en hoop op een mooie controle morgen!!

En Marijn en THomas zijn inderdaad heel lief voor hun zusje. Ze kunnen er neit tegen als ze begint te huilen. Zit ik net even op de wc te plassen ofzo, komen ze echt rennend en buiten adem naar me toe " Veertje huilt, Veertje huilt !!! ( ze noemen haar Veertje) En dan moet en zal ik direct   naar haar toe om haar te troosten, ze kunnen  dat niet aanhoren blijkbaar. Even verder zoekt Marijn haar kleren uit 's ochtends... heel lief, truitje, broekje, sokken en romper en luier erbij. Hij helpt echt heel goed. Thomas wilt haar altijd na het voeden vasthouden. Tijdens de borstvoeding zitten we met zijn drieen op de bank te ' voeden ' , Ik met Veerle aan de borst, Marijn met zijn pluche konijn aan zijn borst en Thomas met zijn beer aan zijn navel ( hij weet het nog niet helemaal waar de melk vandaan komt ... hahahaha). Dus ja, ze vinden het fantastisch en proberen heel voorzichtig te zijn. Lukt niet altijd hoor, het  zijn wel jongens en soms nogal onbedoeld hard en onhandig ....

Fijne avond en hou je haaks he?

liefs mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
Denk niet dat ze morgen inwendig onderzoek gaan doen. En weet ook niet of ik wil dat ze me gaan strippen. Het heeft donderdag ook niet geholpen en alleen maar heel veel buikpijn veroorzaakt. Wat me gewoon helemaal opbreekt.

Doe ook rustig aan nu hoor, merkte vanmiddag dat het echt niet ging. Dus ga dat maar niet meer doen.
Alleen echt rustig aan doen zit er komende twee dagen niet in. Ze komen in de tuin werken. En ons lieve hondje kan dus niet in de tuin. Dus elke keer hij buiten wil of moet plassen(gelukkig zie ik het verschil wel tussen buiten willen spelen en plassen :)) Moet ik telkens met hem gaan lopen, en dat is nu echt heel erg zwaar. Ook hem hele dag binnen hebben is erg vermoeiend :s Hij vraagt dan toch veel meer aandacht. Maar ach, we komen er wel doorheen met zijn tweetjes, we gaan gewoon lekker spelen en geef hem speelgoed met eten in, waar ie lekker lang met bezig is :)
Dan komt het helemaal voor elkaar :)

Liefs

Terug
Bovenaan