meistoppers deel 3 !!!

Mooiedromen
Balen als je alles moet laten staan
en dan duurt 8 maanden lang voordat je het weer mag eten

bloemetje GEFELICITEERD Ik dacht het al mijn gevoel had gelijk bij je.
Ik kan wel springen zingen en juigen voor je ben zo blij voor je.
Geniet er van meid het is je gegunt
En dat verklaard ook misschien je wisselvalige buien
het is misschien helemaal de hond niet en misschien voelt de hond het ook allemaal wel.En weet je wat ik ook denk misschien raar het word een meisje.

maar nou weet ik nog steeds niet waar die pijn vandaan kwam kan het de eisprong zijn geweest ofzo dat zo pijn heeft gedaan

hoi,
ik denk dat het heel goed kan dat het van eisprong is.
ik heb heel geen gevoel wat het zal zijn, en of het goed zal blijven gaan.
Het is erg fijn, maar toch ook wel onwennig hoor, en erg benieuwd naar alle reacties.
heb zo voorgevoel dat ze niet allemaal even aardig zullen zijn.

liefs

Bloemetje, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waartom zouden mensen niet leuk reageren dan?
Geniet ervan!

Dank je,
omdat ik denk dat een aantal mensen het niet erg prettig vinden, en vinden dat we te jong zijn.
vooral mijn ouders denk ik. Maar ja, dat zien we dan wel weer. voor hetzelfde geld vinden ze het helemaal geweldig.

enkel jammer dat ik nu zo een slechte band heb met mijn broer en zijn vriendin. zou ze erg graag hier bij in betrekken.
maar krijg nergens reactie op al drie weken niet, dus dat vind ik wel erg jammer.

liefs

Bloemetje van harte!!!! Geniet ervan hoor. Weet je, in elk gezin, in elke familie is er wat. Helaas is het nooit zo dat iedereen om je heen een even goede band heeft met elkaar, hoe moeilijk dat ook is, maar soms zal je dingen moeten accepteren in het leven om het wat makkelijker te maken. Geniet van je prille zwangerschap en het mooie dat voor je ligt.

Hoi,

Mooie dromen, dank je.
Weet het, je hebt het niet altijd voor het kiezen hoe je het in het leven wil.
Mijn broer kiest blijkbaar hiervoor, dus moeten we het inderdaad accepteren. Doe het ook wel, maar toch wel erg moeilijk, als je niet weet wat de reden ervoor is.
Maar, als het van 1 kant komt, dan houdt het op, jammer dan.
Ik ga hier zeker van genieten. Al ben ook erg vaak niet echt lekker. Misselijkheid is nu weer over. Tot vanacht. haha, komt het weer terug.

Wanneer hebben jullie het ook allemaal weer verteld?
Ik wil het graag snel vertellen, maar vriend wil dat niet.
Maar persoonlijk vind ik dat ouders het al wel mogen weten.
We zien het wel, eerst nu nog samen genieten, en dan eens ff kijken wanneer.

liefs

Hoi,

Mooie dromen, dank je.
Weet het, je hebt het niet altijd voor het kiezen hoe je het in het leven wil.
Mijn broer kiest blijkbaar hiervoor, dus moeten we het inderdaad accepteren. Doe het ook wel, maar toch wel erg moeilijk, als je niet weet wat de reden ervoor is.
Maar, als het van 1 kant komt, dan houdt het op, jammer dan.
Ik ga hier zeker van genieten. Al ben ook erg vaak niet echt lekker. Misselijkheid is nu weer over. Tot vanacht. haha, komt het weer terug.

Wanneer hebben jullie het ook allemaal weer verteld?
Ik wil het graag snel vertellen, maar vriend wil dat niet.
Maar persoonlijk vind ik dat ouders het al wel mogen weten.
We zien het wel, eerst nu nog samen genieten, en dan eens ff kijken wanneer.

liefs

Bloemetje wat leuk!!!!!!!!!! PROFICIAT hoor. Heerlijk voor je.
Ik begrijp nu ook direct al je verhalen over onzekerheid aangaande de hond. Dat waren gewoon je hormonen  !! Dat blijft nog wel even. Ik weet er alles van. Ineens ben je onzeker over vanalles. Wil ik het eigenlijk wel? Vind ik het wel leuk genoeg? Kan ik het wel? Nou dat dacht jij ook de afgelopen dagen over je hond. Komt wel goed. Nu je weet dat je zwanger bent, sta je sterk, je bent immers met z'n tweeën. .
Ik denk echt dat je onzekerheid en 'negatieve' gevoelens door je hormoonhuishouding komen.

Waarom denk je dat mensen 22 jaar te jong vinden? Ik neem aan dat je zelf vind dat je er klaar voor bent met je man/vriend. Als je minder leuke reacties krijgt, denk aan je eigen geluk. Jullie willen graag een gezin en dat is het belangrijkste? Studeer je nog? Of werk je al? Wellicht dat dit de reacties van bijvoorbeeld je ouders wat sceptisch kunnen maken.

Hier verder alles goed. Ik weet nu wat Karin heeft doorgemaakt de afgelopen weken. Ik ben echt spuug en spuug misselijk de hele dag. Echt de hele dag. Het is niet te geloven. Ben zo blij dat mijn man thuis is nu het weekend is. Vreselijk.

Woensdag aanstaande mijn echo. Ben heel benieuwd.

Ik hou jullie op de hoogte,

groeten mama van marijn

Terug
Bovenaan