meistoppers deel 3 !!!

Hoi,
Nee, ik werk, maar heb nog wel een tijdelijk contract tot en met december, maar ze zijn wel erg tevreden over me. Dus hoop dat ze me dus niet gaan buiten werken, zou ik erg jammer vinden, maar ook mijn collega's denk ik.
Denk dat vooral mijn moeder het er twee keer bij moet slikken.

Ook ik ben best misselijk. niet dat ik moet braken ofzo, maar me eten zit wel tot boven in mn keel. pff. niet leuk. kan ook niet zoveel eten als voorheen. en na avondeten heb ik laatste week geen trek meer om wat te eten.
Nu is dat natuurlijk niet slecht voor de lijn. hihi.

Liefs

Bloemetje GEFELICITEERD!!  je hebt de lijst met zwangeren nu langer gemaakt dan de lijst met nog niet zwangeren! dus dat geeft moed. Laat de lijst nog maar veel langer worden.
Fijn ook dat het met de pup ook beter gaat nu, er zullen wel een hoop spanningen van je af vallen nu, (die dan weer plaats maken voor andere onzekerheden helaas) maar het gaat iniedergeval vooruit.

mamma van marijn, spannend volgende week een echo, ik ga voor je duimen dat je een mooi plaatje te zien krijgt.

liefs knorretje

Hoi,
Knorretje, dank je.
haha, de rest zal nu ook wel snel gaan volgen hoop ik.
ook ik blijf hier meeschrijven, is dat goed?
Het blijkt dus wel dat als je er minder met bezig bent, dat het makkelijker gaat.
je ziet maar hier.
Hopelijk gaat alles goed.

Het is nog wel zo onwerkelijk. hihi. Maar ooh zo spannend. Ben er helemaal klaar voor.

Liefs

Bloemetje, hoe voel je je? Ik heb mijn ouders ingelicht bij 6 weken, had toen de eerste echo, en nu bij de echo van 10 weken gaan we het iedereen vertellen.

Gisteren 2 vriendinnen ingelicht, waren erg blij. De ene heeft dezelfde maat kleding als ik dus mag 3 zakken kleding op komen halen, perfect dus!!

Zometeen komen mijn ouders langs met een cadeautje, ben benieuwd.

Ja, Bloemetje, ik heb ook nog steeds dagelijks de problemen van mijn broertje, er is altijd wat als hij belt, maakt de dingen soms minder leuk, maar goed,,,je kan er niks aan veranderen!

Nou, wat een rotweer he, ben toe aan wat zon!

Fijn weekeinde!

Hoi

Mooie dromen, hoe ik me voel.
Heb gevoel wel goed te slapen, maar niet echt wakker, wakker te worden haha.
S ochtends misselijk, voel me echt beroerd, als ik wat eet betert het wel, maar dat gevoel blijft tot in de middag. word nog wat als ik weer werken moet.
haha. gisteren veel steekjes in me buik, en erg rommeldende darmen. moest heel vaak rennen, word nu wat anders.
Buikpijn is nu minder.
Maar nu ik nog niet ongi ben, nu ga ik het geloven, had gevoel dat er toch nog een ongi zat aan te komen.

ik zou het graag van de week tegen schoonouders zeggen, we gaan paar dagen naar hen toe, en als ik me zo beroerd voel s ochtends, is het erg moeilijk om te doen alsof er niets is.
ook me ouders wil ik het graag komend weekend vertellen, daar gaan we ook heen. en ja, die hebben het ook wel snel door.
maar vriendlief wil het nog niet, dus ja, we zien het wel. hoop dat ik het verbergen kan dan.

Liefs.

Augustus
leeftijd
ronde
kindje
NOD

an1974
34
3
2
3

Joyce
25
3
1
6

j_m_v_20
22
3
2
19

Mama2006
27
3
2
23

Leeuwtje
25
4
1
24

Joyce
24
3
1
26

Breezegirl
23
3
1
27

Blondje83
25
3
1
29

Snoopy
35
4
1
28

September

MissDreamer
34
2
2
volgt?

knorretje        
27
4
1
5

Wachtenden

T.C.
29
3
2
5-7

Wen
24
2
2
27-7

Zwanger !!!!!
leeftijd
Sinds ronde
hoeveelste kindje

uitgerekend
VK
Echo      

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9
(20wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005
25
2
2

20.3.2009
13/8
volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
13/8

wens voor drie
30        
3
3

05.04.2009
(ongeveer)
8/9
8/9

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje

22

4

1

17.o4.2009

volgt

volgt

Heb mezelf van de lijst gehaald. Ik wens iedereen veel geluk met het zwanger worden/zwanger zijn!

Hoi Daan,
Heb ik wat gemist? Waarom haal je jezelf van de lijst af?
Balen? Jammer dat je er vanaf bent.

Liefs.
xxx

Daan waarom?
Ik vind het heel jammer dat je weg gaat
als je wil en kan zou je ook je reden kunnen geven
want ben nu wel een beetje bezorgd

Terug
Bovenaan