meistoppers deel 3 !!!

Hallo allemaal!!!

Hier nog steeds geen duiveltje, maar helaas ook geen positieve test. Vanmorgen een test gedaan en helaas helemaal niks. Zijn er hier dames die ook pas na een aantal dagen pas een positieve test hadden? Of is het misschien voor mij nu gewoon wachten op een ongi? Whaa... kan ik me eindelijk beheersen om een dag na ongi te testen, ben ik nog geen stap verder. Blijft inderdaad niet veel meer van mijn nagels over.... Maar zal mezelf dan nu maar in de wacht zetten, hopelijk schiet ik dan snel door naar beneden.... duimen, duimen, duimen..!!!

quote: mama 2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2008 08:03:41'));

September

leeftijd

ronde
hoeveelste
kindje

datum

21052007
25
1
2*
22

Wen
24
4
2
25

Oktober

Missdreamer
34
3
2
6

Knorretje
27
5
1
10

Blondje 83
25        
4
1
11

Wensvoordrie
30
4
3
15

an1974
34
5
2
15

Leeuwtje
25
6
1
16

j_m_v_20
22
5
2
18

Mama2006
28
5
2
23

Wachtenden

Breezergirl
23
4
1
24-9

T.C.
29
3
2
5-7

Snoopy
35
4
1
28-8

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9 (20wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

6.3.2009
25-09-08
26-08-08

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
13/8

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
23
4
1

17.04.2007
21-10
25-09

Kakkie
24
3
1

24.04.2009
11.9
volgt

Joyce
25
3
1

volgt
volgt
volgt

Zoals verwacht vandaag ongi geworden, dus op naar ronde 5!!

21052007, breezergirl en Wen hoe is het met jullie, al een idee??

Ik duim voor jullie ( dan sluiten we september toch nog vruchtbaar af )

Liefs Mama2006

Hoi Meiden,

Hier ben ik.
Terug van de gynaecoloog.
Heb de echo gehad. en alles was gelukkig goed.
Het was bijna 4 cm en was druk aan het schoppen, hihi, armpjes waren mooi te zien, beentjes zagen we, hartje klopte heel goed.

We zijn zo blij, en ik kan eindelijk weer genieten, zo fijn.
Ik mag ook bij gynaecoloog onder controle blijven, het maakte haar niet uit, bij vk was goed, want die staat in contact met haar, bij zichzelf vond ze ook prima, had ze zelf de controle, ik mocht kiezen, dus heb lekker gyn gekozen. Voel me veel prettiger bij haar.

Zo dames, straks reageer ik weer.
Liefs

Super goed nieuws, er zal wel een paar kilo zorgen van je schouders gevallen zijn. Geniet er van !!

liefs knorretje

jmv20, ik heb het inderdaad ook al een paar keer gehoord, dat ik er niet zo mee bezig moet zijn. Dit is dan kennelijk de truuk, dan ben je zo zwanger. Maar ze zeggen er nooit bij hoe ze dat dan gedacht hadden. Ik leefde er al meer dan een jaar naar toe, dat ik nu zwanger mag worden en ik ben al in december gestopt met roken. Vanaf mijn eisprong drink ik niet meer en ik slik iedere dag extra vitamine met foliumzuur. Bovendien hou je je cyclus in de gaten want je wil wel klussen als je vruchtbaar bent. En dan mag je er niet mee bezig zijn ??    Het spijt me maar mij lukt dat dus niet. Ik probeer het echt wel maar tot nu toe zonder resultaat. Als ik er achter ben hoe het moet laat ik het je direct weten.

liefs knorretje

Hey meiden,
even snel stiekem vanaf mijn werk...
maar ik moest gewoon weten hoe het met bloemetje en karin is gegaan.....
en bloemetje, echt heerlijk meid. nu echt gaan genieten hoor! je hebt al een week moeten missen!
een bloemetje van mij voor jou! En als je nog eens een kaarsje nodig hebt hoor ik het wel he!
wat een opluchting zeg!
jmv en knorretje, dat zeggen jullie heel mooi. Tuurlijk ben je er mee bezig. En die tip van niet mee bezig zijn wil ik ook wel hoor, hihi.
maar ik kan me wel weer beter concentreren op mijn werk en andere dingen dan toen we net begonnen. Toen kon ik echt helemaal nergens anders meer aan denken...
bij mij weten maar een paar mensen dat we bezig zijn en ook alleen mijn beste vriendin en een paar die zelf kinderen hebben. Die beste vriendin moet dus ook veel van mijn "gezeur" aanhoren en die anderen weten gelukkig zelf dat het heel vervelend is als mensen vragen stellen en doen dat dus niet.
en karin, hopelijk horen we straks nog iets van je...
en dat je moest huilen bij mamavanmarijn, echt lief en ik kan het me bij jou wel voorstellen. Dat je slachtoffer bent van je hormonen daar heb je natuurlijk wel gelijk in.
ook fijn dat jullie elkaar nu kunnen steunen en tips uit kunnen wisselen (ik kan hooguit zeggen wat misschien het proberen waard is, maar concrete tips....)
mamavanmarijn: krijg je een beetje moed teruggevonden? je moet inderdaad zoveel uithuilen als je wil hoor!
mama2006: fijn dat je je goed voelt! toch hopen we natuurlijk dat het lekker snel raak is en niet tot ronde 10 duurt he.
breezergirl: ik duim voor je hoor meid! wat vreselijk spannend!!!
welke test heb je gedaan. ik heb sensitest in huis, maar kruidvat huismerk schijnt ook heel goed te zijn. (gevoelig) dat kan ook verschil maken...
en ja, er zijn er wel meer die later pas positief testten, dus er is echt nog hoop! Ik blijf dus duimen voor je!
Zelf was ik ronde 3 ook 2 dagen overtijd en voelde me toen echt zwanger (nouja, denk ik dan, want ben het nog nooit geweest) en toen werd ik alsnog ongi. Knorretje en an afgelopen ronde ook, maar jij gaat ons toch wel meer geluk brengen zeker?!
moet weg, liefs leeuwtje

Hoi,

Knorretje,
Dank je, ja, er is een hoop van mn schouders af nu, nu mag iedereen het weten, wil het van de daken schreeuwen.
Ik ben echt zo ontzettend blij nu.

Wat je zegt over het er niet mee bezig zijn, het is inderdaad zo, maar het is ook zo moeilijk. Om er niet aan te denken. Bij ons is het ook in een maand gelukt toen we wel gewoon kluste, maar er niet aan dachten verder, omdat we het toen erg druk hadden met de hond.
Maar ja, je moet net zo een moment hebben he, wanneer je er niet aan denkt.
Het is inderdaad erg moeilijk. En als mensen dan zeggen, denk er niet aan. Dat kan gewoon niet. Onmogelijk.

Karin,
Hoe is het geweest, heb hele tijd aan je moeten denken, hoop dat het meeviel, ben erg benieuwd. en hoop dat alles goed is.

Jvm,
net zoals ik tegen knorretje zei, het is niet makkelijk om er niet met bezig te zijn, je denkt er altijd aan, mogen die mensen je wel eens uitleg daarbij geven.
Ik begrijp het heel goed. Hoop dat het snel raak is.

Mama van Marijn,
Wat naar dat je je weer zo voelt, bah, hoop echt dat het binnenkort betert hoor.
Dat jij en Karin zo ziek moeten zijn, duim voor jullie dat dat gaat beteren.

Breezergirl,
Ik duim voor je.
Hoe voel je je?

Leeuwtje,
Dank je, ja, heb al een week moeten missen, twee eigenlijk. Maar die halen we in hoor, ben echt blij nu. Het komt allemaal goed, gyn zei ook dat de kans dat het nu nog mis gaat heel heel heel heel heel erg klein is, hihi.
Veel plezier met klussen.

Liefs

bloemetje pffffjuuwwww wat een opluchting
gelukkig alles goed ik ben echt heel blij om dat ff te lezen
Maar ik dacht het wel ik voelde dat gewoon heel sterk bij je heel raar
ik weet ook niet waarom.maar soms voel ik gewoon heel sterk van iemand hoe die zich voelt en wat er is.Ik heb hier bij  nog een paar dames een sterk gevoel over bepaalde dingen maar durf het nooit zo te zeggen bang dat ik het toch verkeerd heb.maar achteraf blijkt toch heel vaak dat het klopt.En dat had ik bij jou ook het bloeden zal nu juist misschien ff minder worden omdat de spanning en stess een beetje verdwenen is.maar goed ik ben zoiezo heel erg blij dat alles helemaal goed is en dat de baby lekker aktief bezig was.SUPER.geniet er lekker van

knorretje ik weet echt precies wat je bedoel en als je een oplossing heb
schrijf het gelijk maar hier op hihi.Want zelfs ik was er gewoon mee bezig toen ik op vakantie was en dat ben je toch met iets anders bezig.maar toch blijft het idee in je hoofd en de wens nog steeds super groot.Ik heb dus ook 1,5 jaar geleden de kriebels voor een tweede kindje.Maar dat ging niet vanwege een te kleine woning.Een tweede kindje ging gewoon echt niet passen.En nu zijn we in april verhuisd naar een grotere woning en kunnen we eindelijk onze wens verwezelijken.En nu maar hopen en duimen

breezergirl wat spannend zeg ik hoop het zo voor je voel je je wel anders merk je iets van kwaaltjes?Of helemaal niets

Terug
Bovenaan