hey meiden,
wat een hoop geschreven alweer zeg!
ik ben echt vreselijk druk, ook op mijn werk. moet 2 thema-avonden, een logeerpartijtje, een kleding- en speelgoedmarkt organiseren. daarnaast weer een ontruimingsoefening plannen en rapporteren
daarbij mijn dagelijkse werkzaamheden nog, en nog veel meer. Loop dus een beetje over op het moment! maar dat geeft niet, ik werk het beste als ik het druk heb, alleen als ik dan thuiskom moet ik weer even overschakelen. (knopje "uit"
en wat veel gebeurd hier alweer. pffff, september is onze maand niet echt he meiden! Wij hebben allemaal samen onze gemiddelde dosis ellende al wel bereikt hoor, dus nu mogen er alleen nog maar goede tijden aan komen! (was dan maar waar....)
bloemetje, je moet me niet zo verlegen maken hoor. Ik vind kaarsjes nu eenmaal rustgevend, warm en hoopgevend. Als je nog eens een kaarsje wil dan zeg je het maar

En je onzekerheid is nog enorm he...
nog 1 nachtje meid. je houd het al zolang vol te wachten.....die ene nacht lukt je ook nog wel, echt waar! En hoe laat mag je op controle? Dan duim ik even stevig mee.
En tuurlijk maak je ons niet gek met je berichtjes! En heb je nog met je vriend gepraat? Bij ons zou het net zo zijn hoor. veel mannen hebben dat nu eenmaal nog niet totdat je zo'n beetje bevallen bent zeg maar. Wel irritant natuurlijk, maar helaas niet altijd iets aan te doen. Je kan proberen begrip te krijgen, te praten en hem er veel bij te betrekken, maar hij voelt nu eenmaal niet precies wat jij voelt, want het kleintje zit in jou buik......
Wel fijn dat ie mee gaat morgen! En goed dat je vrij bent. Laat je morgen even iets weten? Als het er niet meteen van komt snap ik het ook wel hoor!
mamavanmarijn: hoe hou je het vol. nou ja, eigenlijk niet meer dus! En je bent zelf nog wel zo lief voor iedereen hier. Jij reageert ook altijd zodra je kijkt volgens mij. Dat je daar telkens weer de energie voor vind terwijl je zo misselijk bent en 2 kinderen hebt. Maar kom maar lekker zo vaak "klagen" als je wil hoor! En dat middel wat Karin voorgeschreven kreeg, kan je dat niet proberen. Daar zou ik wel op aandringen bij de huisarts hoor. Dit houd je niet lang meer vol!
ik kan me best voorstellen dat het vertrouwen in je eigen lichaam ver te zoeken is hoor. Dikke knuffel meid.
Karin: ook jij heel veel suc6 morgen! ik zou ook niet weten wat ik ervan moest denken. Wat zal je geschrokken zijn! Al 16 weken ziek en lekker groeiend buikje en dan toch nog akelig nieuws! Ja, zeggen dat je je niet druk moet maken, dat helpt!
Ik hoop inderdaad dat het iets is dat geen gevolgen heeft en dat jajo gelijk heeft! en denk dat bloemetje ook gelijk heeft en dat het een meisje wordt! blijkt toch wel vaak zo te zijn als je zo ziek bent....
(dus mamavanmarijn, jij ook een meisje....! denk ik dan he)
jajo: inderdaad, die roze wolken zijn ver te zoeken he! En hoe is het nu verder met jou? zit jij wel op de roze (of blauwe) wolk?
mooiedromen: hoe is het met jou. ook jullie verhalen willen we gewoon blijven horen hoor! anders horen we alleen maar ellende.
Tja, daar zijn we natuurlijk ook voor, en dat moet ook zeker kunnen, maar een beetje verlichting op zijn tijd geeft nog moed voor degene die nog moeten zeg maar.......
en we zijn in voor en tegenspoed, haha, leuk gezegd jajo, dus laat dat voorspoed ook maar horen!
en inderdaad, het jaar is nog niet om. maar ik vind het nu toch wel bijna zo lijken... over 12 weken kerst! is nog maar 3 ronden! Oke, ik zal positief proberen te blijven, ik weet het, 1 ronde heb je maar nodig, het moet alleen even die ene goede ronde zijn....
jmv: ja, de duiveltjes zijn weer vertrokken, kunnen we weer aan de klus! We beginnen vast rustigaan. Met de top volgende week woensdag / donderdag! Jij ook veel klusplezier!!!
Ja, moed verzamelen wordt wel steeds moeilijker. Ik merk ook wel dat ik moet opletten dat ik niet teveel het klussen ga plannen. Van ik wil NU weet je wel. Dat zou teveel spanningen met zich mee brengen. Maar ik ben zo bang kansen te missen....
en ik wordt ook wel een beetje onzeker. Nog niet nodig eigenlijk in ronde 6, maar omdat het de eerste is denk je toch van, zal het allemaal wel lukken eigenlijk? zijn we allebei wel oke? De tante waar ik het meeste op lijk kon ook niet natuurlijk zwanger raken. Ik lijk ook wel op mijn oma en die was altijd meteen zwanger.
(katholiek gezin....9 kids en 3 kids maar een paar dagen geleefd vanwege open ruggetje, was toen wel vaker mijn oma is 89)
Hou het er dus maar op dat geduld mij deze wens meer leert waarderen als het lukt. Want eerlijk is eerlijk, ik ben heel blij voor iedereen die de 1e ronde zwanger raakt en vind het heel sneu als iemand ziek / beroerd is. Maar ik zie in mijn omgeving ook zoveel mensen die het maar normaal vinden meteen zwanger te raken en dat alles zo goed gaat. Dan klagen om heeeeeeeele kleine dingetjes. Dan heb ik wel zoiets van, je mag dit wondertje wel wat meer waarderen hoor. Als dat alles is zou ik echt wel willen ruilen!
Maar ja, dat is natuurlijk ook heel egoistisch, voor die mensen is dat gewoon zo op dat moment.
mama2006: bah, de RD's toch telkens weer!!! ow, ik baal echt stevig met je mee meid. Ik hoop echt dat het deze keer toch sneller raak is dan bij je eerste! En daar gaan we gewoon voor!
21052007, breezergirl en wen, dan is de eer toch echt aan jullie! kom op meiden!
breezergirl, wat is het geworden, een testje of heb je geen nagels meer? of (niet te hopen) ook die stoute rode beestjes?
Knorretje, inderdaad wel de leukste periode van de maand he. Lekker klussen en geniet meid! En inderdaad zoals ik net zei, moed verzamelen is iedere keer een beetje moeilijker, ik snap het precies hoor.
Nu in ronde 6 heb ik zoiets van ja, het kan niet altijd in 1x, maar nu heb ik wel genoeg geduld gehad. Ik begin het jaar in "fasen" te zien. Ronde 1 t/m 4 is snel, ronde 5 is gewoon, ronde 6 t/m 8 is geduld, en daarna lijkt het wel een geduldheidsproef. Zover is het dus nog niet, en hopelijk haalt ook niemand dat maar zijn we dan allemaal zwanger!
Ik hoop dat jij na missdreamer in oktober mooi positief test hoor!
Weet je wat, ik vind jullie allemaal schatten van meiden! al is het alleen al omdat jullie dit nu lezen en dus dit hele lange bericht met geneuzel van mij gelezen hebben!!!! hihihihi
En gewoon, omdat jullie jullie zijn en hier op het topic zitten en dit allemaal willen delen!
we maken van oktober gewoon allemaal samen een topmaand met alleen maar goed nieuws, dus niet spugen, dubbel zoveel klussen en iedereen kaarsjes aan!
liefs leeuwtje