Mensen reageren soms echt zooooo stom!!!

hai,

ik ben zwanger vd derde en ik voel mn kindje al vanaf 14 wkn niet elke dag en nu ben ik 17 wkn en nog niet elke dag voel ik het maar je weet als as moeder egt wel wanneer je kind het is en wanneer niet ...laat ze lekker lulle ze zijn jaloers op dat intieme gevoel wat je met je kind heb!! haha

hou ie taai en geniet er mar van...

liefs joke

hai,

ik ben zwanger vd derde en ik voel mn kindje al vanaf 14 wkn niet elke dag en nu ben ik 17 wkn en nog niet elke dag voel ik het maar je weet als as moeder egt wel wanneer je kind het is en wanneer niet ...laat ze lekker lulle ze zijn jaloers op dat intieme gevoel wat je met je kind heb!! haha

hou ie taai en geniet er mar van...

liefs joke

Nou, als ik dat allemaal lees ben ik wel een beetje jaloers, hoor!
Ik ben 16 weken en 3 dagen en voel nog niks..het is ook de eerste.
Ik weet dat ik geduldig moet zijn, maar als ik dat allemaal lees denk ik; laat het maar alvast zo ver zijn!!
Geniet er allemaal van..

en inderdaad laat maar lekker kletsen!!

liefs Toetje

Lieve Mamasita

Ik voelde mn baby ook voor 17 weken dus het kan echt wel. En wat is het leuk he!
Heb  zelf geen rare reacties op gehad, dat is niet zo leuk voor je.

Maar je moet niet oppervlakkig gaan reageren op vragen rond je zwangerschap gewoon je blijheid delen en wat die ander er mee doet lekker aan die ander laten!

Liefs Irni

Hoi,

Het kan heel goed hoor. Mijn dochter voelde ik met 14 weken en gelijk ook wel zo dat mijn man het aan de buitenkant ook kon voelen.
Nu voelde ik deze baby met 13 weken, maar alleen aan de binnenkant. De placenta ligt bij mijn buik en dat is dus echt een verschil. Ik voel nu alleen de druk tegen mijn blaas of darmen aan en alleen als de baby daar net tegenaan komt.
Maar heel knap dat de rest weet wat jij voelt!!!
Gewoon lekker van genieten, het is nu nog helemaal voor jou!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan